Lowlands 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
In 2006 sloot DJ Rush de Bravo af op zondag. Ik was er niet bij, maar de verhalen erover zijn legendarisch.
Die kan je toch ook 3x per jaar op Awakenings zien in NL :)? Maar toffe sound inderdaad, maar wel van de oudere garde die ik ze niet snel meer zie boeken.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
96
200
Had de gehele 72uur aan NPO 2 Extra uitzendingen opgenomen en ben inmiddels aangekomen bij Billie Eilish op zondagavond. Vroeg me af of degene die voor oa Son Mieux, Bombay en Steve Lacy in het voorvak stonden de aanwezigheid van de (voornamelijk) vrouwelijke fans van Eilish al hadden opgemerkt? Of zijn ze allemaal tijdens of na de Jeugd pas aangeschoven in het voorste vak?
 

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
51
64
De grootste fanatiekelingen hebben er de hele dag al gestaan. Maar er is ook een grote groep die pas na De Jeugd het voorvak in is gegaan. Ik heb dat zelf ook gedaan en het was één grote chaos. Iedereen die tegelijkertijd door die poortjes wil
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
222
315
Had de gehele 72uur aan NPO 2 Extra uitzendingen opgenomen en ben inmiddels aangekomen bij Billie Eilish op zondagavond. Vroeg me af of degene die voor oa Son Mieux, Bombay en Steve Lacy in het voorvak stonden de aanwezigheid van de (voornamelijk) vrouwelijke fans van Eilish al hadden opgemerkt? Of zijn ze allemaal tijdens of na de Jeugd pas aangeschoven in het voorste vak?

Was uit interesse gaan kijken naar de Billie fans die voor het afgesloten alpha gebied zaten op zondag en daarna voor een plek vooraan gingen staan, en had een klein gesprek met een van de moeders van iemand die daar dus de hele dag heeft gestaan. Was best bezorgd, omdat de acts voor Eilish (zeker de Jeugd) nou niet bepaald goed waren voor de vele jonge fans gezien de moshpits en agressie tijdens hun optredens. Toen ik Steve Lacy overwoog zag ik ze ook nog gewoon zitten in het voorvak. Weet in ieder geval dat er dus zo'n 100 fans de hele dag daar hebben gewacht.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
96
200
Was uit interesse gaan kijken naar de Billie fans die voor het afgesloten alpha gebied zaten op zondag en daarna voor een plek vooraan gingen staan, en had een klein gesprek met een van de moeders van iemand die daar dus de hele dag heeft gestaan. Was best bezorgd, omdat de acts voor Eilish (zeker de Jeugd) nou niet bepaald goed waren voor de vele jonge fans gezien de moshpits en agressie tijdens hun optredens. Toen ik Steve Lacy overwoog zag ik ze ook nog gewoon zitten in het voorvak. Weet in ieder geval dat er dus zo'n 100 fans de hele dag daar hebben gewacht.
Heb vanmiddag het hele optreden gekeken/beluisterd en het is voor hen volgens mij wel echt allemaal 100% waard geweest. Ze konden elk nummer woord voor woord meezingen (maar dat is als fan natuurlijk ook logisch) en heb veel tranen gezien. En zag af en toe inderdaad een verdwaalde vader of moeder :D
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
388
551
Was uit interesse gaan kijken naar de Billie fans die voor het afgesloten alpha gebied zaten op zondag en daarna voor een plek vooraan gingen staan, en had een klein gesprek met een van de moeders van iemand die daar dus de hele dag heeft gestaan. Was best bezorgd, omdat de acts voor Eilish (zeker de Jeugd) nou niet bepaald goed waren voor de vele jonge fans gezien de moshpits en agressie tijdens hun optredens. Toen ik Steve Lacy overwoog zag ik ze ook nog gewoon zitten in het voorvak. Weet in ieder geval dat er dus zo'n 100 fans de hele dag daar hebben gewacht.
Hebben die mensen dan echt 300 euro betaald voor alleen dat concert (2x300 in geval van die moeder met dochter)? Waarschijnlijk ook pas op zondagochtend gekomen.
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
222
315
Hebben die mensen dan echt 300 euro betaald voor alleen dat concert (2x300 in geval van die moeder met dochter)? Waarschijnlijk ook pas op zondagochtend gekomen.

Moeder gaf aan dat zij er het hele weekend is geweest, denk dochter ook. Ze hadden "geoefend" met vooraan staan tijdens Froukje met haar dochter, bijvoorbeeld, en dat was op zaterdag. Dus dat waren gewoon weekendmensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en spongebobsong

Rolufverkeerd

Nieuw lid
20 dec 2023
2
1
Ik vind de donderdagen eigenlijk minder leuk geworden sinds het terrein open is gek genoeg. Die oude 24 uurstent had wel iets magisch op een donderdagavond. Die silent disco (waar ik altijd te laat ben voor een koptelefoon) vind ik ook iets wat geforceerd, en het zorgt voor enorm veel drukte al op die donderdag. Vorig jaar was het echt even wat eten en drinken en op tijd terug naar de tent, want daar was het gezelliger.

Het kan zijn dat ik nog 2 kaartjes weg doe binnenkort, i.v.m. ziekte van mijn dochter is mijn Lowlands dit jaar onzeker. Als dat het geval is dan verkoop ik graag mijn kaartjes graag aan een mede "actieve" Festileaker
Als je altijd te laat bent voor een koptelefoon kun je misschien je eigen koptelefoon meenemen. Je kunt die dingen gewoon huren. Die dingen werken toch allemaal op dezelfde frequentie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Als je altijd te laat bent voor een koptelefoon kun je misschien je eigen koptelefoon meenemen. Je kunt die dingen gewoon huren. Die dingen werken toch allemaal op dezelfde frequentie.
Haha nooit over nagedacht. Zijn die dingen ergens makkelijk te krijgen? Anderzijds is het ook niet alles de silent disco. Ik mis de oude 24 uurs tent die voor de ingang van het festival terrein stond. Dat was altijd lachen. Nu moet je sochtends vroeg al voor de poorten staan om een fatsoenlijk plekje te vinden op de camping op een donderdag :).
 

Rolufverkeerd

Nieuw lid
20 dec 2023
2
1
Haha nooit over nagedacht. Zijn die dingen ergens makkelijk te krijgen? Anderzijds is het ook niet alles de silent disco. Ik mis de oude 24 uurs tent die voor de ingang van het festival terrein stond. Dat was altijd lachen. Nu moet je sochtends vroeg al voor de poorten staan om een fatsoenlijk plekje te vinden op de camping op een donderdag :).
Ooh sorry, ik dacht dat ik een link had toegevoegd. Ik had deze gevonden op Google: https://silentdiscoviking.nl/producten-2/silent-disco-koptelefoons/
Wellicht dat je ze zelfs zelf kunt kopen. Of een bedrijf vragen of je er een aantal kunt overkopen.

Ja, die tent was prachtig. Het feest wordt elk jaar drukker lijkt wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.272
1.269
Ik denk dat Marlon Hoffstadt de Alpha inmiddels ook wel vol trekt. Zou een leuke zijn na de headliner imo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken