Lokerse Feesten 2023 - Nieuws & Geruchten

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Begrijp ik het trouwens goed dat die cashless kaarten slechts eenmalig te gebruiken zijn en er volgend jaar / op andere festivals dus weer andere zullen zijn? Milieuvriendelijk is een ander verhaal...
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.467
4.253
Begrijp ik het trouwens goed dat die cashless kaarten slechts eenmalig te gebruiken zijn en er volgend jaar / op andere festivals dus weer andere zullen zijn? Milieuvriendelijk is een ander verhaal...
Ja idd veel vervuilender dan al die plastic bonnen die anders in de vuilbak belanden
 

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
290
168
Ja idd veel vervuilender dan al die plastic bonnen die anders in de vuilbak belanden

Dus omdat het net iets beter is dan "de aller slechtste optie", moeten we het maar meteen goed vinden? Er zijn verschillende mogelijkheden die beter zijn, niet meer geld of moeite kosten en ook door andere festivals gebruikt worden.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
634
428
Had wel te doen met Hot Chip trouwens. Speelden een puike show, maar is het dan zo'n opgave om tijdens bands die niet Blur heten een beetje enthousiasme te tonen? Je bent er dan toch...

Ja, het regende, maar zoveel koude schouders had Hot Chip niet verdiend.

Dat was een en al tristesse. Nu we lieten het niet aan ons hart komen en hebben dan maar in ons groepje een feestje ingezet. Maar Lokerse Feesten-publiek is vaak echt dramatisch op dat vlak.

Ook dramatisch was het feit dat je één Kaai activatiekost moest betalen om je oplaadkaart te kunnen gebruiken. Dat gaat er toch echt over en ruikt gewoon naar afzetterij.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en mattman

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.586
839
Ook dramatisch was het feit dat je één Kaai activatiekost moest betalen om je oplaadkaart te kunnen gebruiken. Dat gaat er toch echt over en ruikt gewoon naar afzetterij.
Ja, ook al vind ik Lokerse Feesten in het algemeen een 'eerlijke' organisatie.
Ik vrees dat Weezevent vooral de afzetters zijn en goed profiteren van hun QR-systeem.
LF zal een hoge fee moeten betalen voor elke geactiveerde kaart en die trekken ze dus door naar de bezoekers.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken