Live Is Live 2022 - Nieuws & Geruchten

Sandow

Campingartiest
16 feb 2017
81
9
Dan zie ik The National en Wilco later wel weer eens in een zaal, want voor de 3 overige en imo erg teleurstellende namen ga ik geen 69 euro leggen voor een matige plaats of 99 voor een goeie plaats + verplaatsing naar/van Zeebrugge. Wie weet komt er de zaterdag nog iets leuks.

Sandow

Campingartiest
16 feb 2017
81
9
Wilco (met voorprogramma de frontman van The Posies, erg goed) kostte bij hun laatste zaaltournee in België 34-36 euro en The National 40 euro (en ze speelden Boxer integraal). Om ze dan te zien in een goed bereikbare zaal, komt mij dat voordeliger uit :)

mattman

Headliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
6.896
1.157
Wilco (met voorprogramma de frontman van The Posies, erg goed) kostte bij hun laatste zaaltournee in België 34-36 euro en The National 40 euro (en ze speelden Boxer integraal). Om ze dan te zien in een goed bereikbare zaal, komt mij dat voordeliger uit :)
Maar voor dEUS lap je ook nog eens makkelijk 40 euro. Vind een ticket voor een dagje Live Is Live nu ook niet echt duur eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: Sandow en gerrie

gerrie

Randprogramma
22 jun 2016
161
39
Alles is nu duurder he, dus ook die kaartjes, je gaat The National echt niet meer voor €40 euro kunnen zien hoor.
Maar goed ik zal ophouden.
Iedereen mag en kan zijn eigen keuze hier in maken.
En wat mij betreft hoeft het natuurlijk ook niet uit te verkopen haha.

Sandow

Campingartiest
16 feb 2017
81
9
Maar voor dEUS lap je ook nog eens makkelijk 40 euro. Vind een ticket voor een dagje Live Is Live nu ook niet echt duur eigenlijk.
Zelfs als ze me er 40 euro bij geven zou ik nog niet naar dEUS gaan kijken. Los daarvan kan je The National trouwens in mei in een Parijse zaal nog zien voor 40 euro.

Voor mij persoonlijk is alles samen (de huidige line-up + weinig interessante locatie + vervoer + dure lauwe pils + het feit dat je niet vooraan kan staan voor 69 euro) niet genoeg. Maar 69 euro lijkt me objectief gezien inderdaad best schappelijk.

Moesten The Strokes komen, dan leg ik met plezier 99 euro, ongeacht wie er nog speelt die dag.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa
Festileaks Festivalvakantie 2022

Gebruikers die dit onderwerp bekijken