Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
Niet mee eens. Dit album gaat denk ik een nummer bevatten dat lijkt op elk album. Dit is duidelijk one more light, wat niet mijn favoriete album is maar vind het zeker geen slechte plaat. Ben ook steeds enthousiaster over Emily haar stem.

• Leuk
Waarderingen: wess
Volgende week aankondiging tour LP zeker, of dat ligt toch in lijn verwachtingen...

Novarock, Greenfield, Pinkpop, Download, Werchter... vergeet ik er nog?

Volgende week aankondiging tour LP zeker, of dat ligt toch in lijn verwachtingen...

Rock am Ring lag ook in de lijn der verwachtingen toch? Komen denk ik ook nog stadions/zalen bij, Gelredome misschien?

RAR en RIP moeten ook nog hun laatste headliner bekend maken

Ah dus omdat Pinkpop geen Green Day heeft speelt Linkin Park daar.

Top, dan ook op Graspop ipv Werchter :unsure:, want die laatste hebben wel al Green Day, en dan kunnen ze van GMM doorrijden naar Pinkpop.
(tja, zolang er niks officieel is mogen we hopen, al is het tegen beter weten in)

Ah dus omdat Pinkpop geen Green Day heeft speelt Linkin Park daar.

Top, dan ook op Graspop ipv Werchter :unsure:, want die laatste hebben wel al Green Day, en dan kunnen ze van GMM doorrijden naar Pinkpop.
(tja, zolang er niks officieel is mogen we hopen, al is het tegen beter weten in)
Beetje gekke opmerking, kans op beide is nihil terwijl 1 van de 2 groot is.

Next week tour LP announcement for sure, or at least that's in line with expectations...

Novarock, Greenfield, Pinkpop, Download, Werchter... did I forget any?
you sure? the boss of Nova Rock said that new announcement coming in second half of November.

and there is no indication they will play on Download.

you sure? the boss of Nova Rock said that new announcement coming in second half of November.

and there is no indication they will play on Download.
Kan me ook vergissen en los de 18de zijn. Sowieso voor 21/22 november.
Maar in men hoofd dacht ik aan de 14de…ermee

• Leuk
Waarderingen: SweetJesus

Zou in dat rijtje inderdaad Download vervangen door Hellfest. Denk niet dat linkin park Download gaat doen.

Denk net wel, maar argumenteer maar waarom niet. Want ben niet met alles mee 😅
Er is een headliner gerucht van efestivals van dezelfde persoon die vorig jaar de headliners ook juist had
Dat zou gaan om: Green day - Korn - Sleep token
Zou natuurlijk ook kunnen dat het niet klopt, maar ik geloof er wel in.

Users who are viewing this thread