Les Ardentes 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Elke dag nieuwe stress denk ik wel, ergens logisch dat ze hem vandaag nog niet bekend maken
Probleem is dat Les Ardentes me echt geen festival lijkt waar ik me zal amuseren mocht Kendrick hier staan. Als ik de beelden zo zie toch.

Komaan RW, maak ons trots.
 
  • Winning
Waarderingen: rhcp

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Zie hem zelf liever ook op RW maar dit lijkt wel een beter festival om Kendrick neer te zetten. Zal wel meer tickets verschuiven op Ardentes dan op Werchter? Of zie ik dat verkeerd @jimmywe?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Zie hem zelf liever ook op RW maar dit lijkt wel een beter festival om Kendrick neer te zetten. Zal wel meer tickets verschuiven op Ardentes dan op Werchter? Of zie ik dat verkeerd @jimmywe?
Dan vraag ik me af wanneer hij dan eens op RW zal headlinen. Want dat wordt toch stilaan eens tijd.
 

Logic

Campingartiest
23 okt 2017
61
128
247 euro voor een combiticket, daar mag je wel de grootste hiphopnamen voor verwachten.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.110
5.389
Als fan vind ik het zeker wel zonde dat het niet RW gaat worden voor Kendrick. Maar denk dat kwa sfeer dit beter gaat zijn voor hem.
Enige wat ik de vorige keren vond, ik vind het gewoon niet zo goed georganiseerd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken