Laatste bericht

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Wat ik ook best irritant vind is dat bepaalde enters die je wel in je bericht zet gewoon weg zijn als je je bericht verstuurd. Lees toch wel fijner soms.

Maar hopelijk komt er idd volgend jaar een ander forum. Misschien iets dat niet geïntegreerd is in Wordpress?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
bij het topic van Rock Werchter kom ik weer continu op de eerste pagina terecht. Mss dat er weer ff naar gekeken kan worden?
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Sorry voor de late reactie. Ik zie inderdaad dat de oude situatie weer terug is. Ik zal er zsm naar kijken!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Als je op het laatste bericht klikt op de voorpagina van het forum gaat hij weer naar de eerste pagina bij Pinkpop. Ligt waarschijnlijk aan dat hij over de 1000 reacties is, en dat de komma een punt moet zijn, zoals eerder bij RW. Ik dacht ik meld het even ;).
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Als je op het laatste bericht klikt op de voorpagina van het forum gaat hij weer naar de eerste pagina bij Pinkpop. Ligt waarschijnlijk aan dat hij over de 1000 reacties is, en dat de komma een punt moet zijn, zoals eerder bij RW. Ik dacht ik meld het even ;).

Thanks, werkt het weer? Bij mij wel.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Bij mij niet... Is in beide gevallen ook nog een komma(geen idee of dat weer het probleem is, geen groot technicus).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Bij mij werkt het ook niet? Is niet opgelost in het Pinkpop-topic, bij een aantal topics merk ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Precies, als je op de laatste reactie klikt gaat de site naar:
http://forum.festileaks.com/topic/pinkpop-2015/#post-XXXXX

het moet eigenlijk zijn imo:
http://forum.festileaks.com/topic/pinkpop-2015/page/XXX/#post-XXXXX

dat komt waarschijnlijk zoals al vaker het geval was boven de 1000 posts in het topic.
Hebben andere hierboven ook al aangegeven btw...?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Word nog iets gedaan aan die 'laatste'-post problemen in Pinkpop-topic, @Ron of iemand anders?
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Excuus, zie de reacties nu pas. Zal het vandaag nogmaals proberen op te lossen.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Word nog iets gedaan aan die ‘laatste’-post problemen in Pinkpop-topic, @Ron of iemand anders?

@DennisvdBr ; wil je checken of alles nu naar behoren werkt? Let wel; elk topic heeft een nieuwe post nodig om de weergave van laatste post tijdstip op de homepage te corrigeren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
<div class="d4p-bbt-quote-title">DennisvdBr wrote:</div>
Word nog iets gedaan aan die ‘laatste’-post problemen in Pinkpop-topic, http://forum.festileaks.com/members/ron/@Ron of iemand anders?

@DennisvdBr ; wil je checken of alles nu naar behoren werkt? Let wel; elk topic heeft een nieuwe post nodig om de weergave van laatste post tijdstip op de homepage te corrigeren.
Yes, opgelost. Thnx @Ron
Ik zie alleen in het HELP topic dat Kereltje een probleem heeft, komt mij niet bekend voor, lijkt me iets anders.
Heb je die reactie gezien?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
@Ron dingetje: sinds vandaag als je op laatste bericht klikt(hoelang het geleden is dat de laatste post geplaatst is weetjewel) en dit bericht valt nog net op de laatste pagina dan stuurt hij je automatisch naar een pagina zonder reacties en paginanummers(Pukkelpopforum). Geen idee of dit alleen bij mij is, maar ik dacht ik laat het even weten.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
@Ron dingetje: sinds vandaag als je op laatste bericht klikt(hoelang het geleden is dat de laatste post geplaatst is weetjewel) en dit bericht valt nog net op de laatste pagina dan stuurt hij je automatisch naar een pagina zonder reacties en paginanummers(Pukkelpopforum). Geen idee of dit alleen bij mij is, maar ik dacht ik laat het even weten.

Yes, dit had ik ook op het Pukkelpop forum. Is volgens mij ook het enige subforum waar ik er last van heb.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
http://forum.festileaks.com/members/ron/@Ron dingetje: sinds vandaag als je op laatste bericht klikt(hoelang het geleden is dat de laatste post geplaatst is weetjewel) en dit bericht valt nog net op de laatste pagina dan stuurt hij je automatisch naar een pagina zonder reacties en paginanummers(Pukkelpopforum). Geen idee of dit alleen bij mij is, maar ik dacht ik laat het even weten.

Yes, dit had ik ook op het Pukkelpop forum. Is volgens mij ook het enige subforum waar ik er last van heb.
Yep, +1
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Thanks voor de tip, alleen begrijp ik het probleem nog niet goed. Bij mij gaat alles goed, ook bij Pukkelpop. Wil je het aub nog een keer proberen uit te leggen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.011
6.055
Thanks voor de tip, alleen begrijp ik het probleem nog niet goed. Bij mij gaat alles goed, ook bij Pukkelpop. Wil je het aub nog een keer proberen uit te leggen?
Was idd opgelost. Was een vreemd probleem. Als je klikte op de laatste post kwam je niet op page 26 waar deze als laatste post stond, maar op een leeg veld zonder posts. Als je via het subforum ging kwam je er wel. Nadat er een nieuwe post geplaatst was kwam je wel op page 27 bij de eerste post van die page, enz. Volgens mij zat er een fout na post nr 520 van het pukkelpop 2015 forum, waardoor page 27 niet correct geopend werd.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Weet niet of het bij elke page was of bij één specifieke.
Kan zijn dat iemand iets gepost had en dat dat dan de eerste post van pagina 27 was en dat hij na het posten het weer verwijderd heeft. Waardoor je werd doorgeleid naar een pagina zonder post omdat hij verwijderd was. Ik heb geen idee, maar heb er nu in ieder geval geen last meer van ^^
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken