Kan niet reageren

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik kan niet reageren in het "Ik ben naar ... geweest en het was ..." topic in het muziek forum. Als ik iets typ en het verzend kom ik op de eerste pagina van het desbetreffende topic uit en staat er geen nieuwe reactie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.002
6.049
Ik kan niet reageren in het “Ik ben naar … geweest en het was …” topic in het muziek forum. Als ik iets typ en het verzend kom ik op de eerste pagina van het desbetreffende topic uit en staat er geen nieuwe reactie.

Als het goed is staan ze er nu, @weckoj
Om een of andere reden zijn ze geplaatst als 'spam'... Dat zal niet je bedoeling zijn. Weet (nog) niet hoe het komt.

Meer mensen die hier last van hebben????
Thomas ( @thooomash ) had er laats ook al last van?

Misschien zit er een overeenkomst in.
Vanaf welk systeem geplaats; zoals windows pc, Apple iMac, smartphone, tablet? Via welke browser / systeem of in de Festileaks-app??
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Ik had hier laatst ook al last van, ook in hetzelfde topic. Het lag volgens mij aan een bepaalde tekst.

Ik heb namelijk telkens een deel weg gehaald, zodat ik wist waar het door kwam (teveel tekens of banned woord ofzo).

Ben er uiteindelijk niet achter gekomen welke woordencombinatie exact de doorslag gaf.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik had al geprobeerd om het via een andere browser te doen (chrome ipv ie) maar dat werkte ook niet. Ik probeerde het, zoals eigenlijk alles wat ik hier doe, vanaf mijn pc.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken