Kaartje gezocht voor morgen persconferentie!

Joyce1617899607

Playlistbediener
7 mrt 2017
5
0
Ik zoek een kaartje voor morgen aangezien ik maar 1 Kaartje heb en een vriend erg graag mee wilt !
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ik zoek een kaartje voor morgen aangezien ik maar 1 Kaartje heb en een vriend erg graag mee wilt !

Heb het ff doorgeven aan iemand waarvan ik verwacht dat die nog een kaartje heeft. Al wel beetje laat dus ik verwacht reactie pas morgenochtend
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ik zoek een kaartje voor morgen aangezien ik maar 1 Kaartje heb en een vriend erg graag mee wilt !

Heel misschien heb ik ook nog een kaartje voor je eventueel. Ik moest op een mail adres nog replyen zodat ik op de gastenlijst kom, heb ik zojuist gedaan. Ik laat het je weten via een PB wanneer ik bericht heb dat ik op de gastenlijst sta en hoe die vriend binnen kan komen ;)
 

Joyce1617899607

Playlistbediener
7 mrt 2017
5
0
Super al die hulp!!!!
Ikoet t echter wel voor negen uur weten anders kan die niet meer mee.
Ik hoor t wel!

 

Joyce1617899607

Playlistbediener
7 mrt 2017
5
0
Joyce wrote:
Ik zoek een kaartje voor morgen aangezien ik maar 1 Kaartje heb en een vriend erg graag mee wilt !


Heel misschien heb ik ook nog een kaartje voor je eventueel. Ik moest op een mail adres nog replyen zodat ik op de gastenlijst kom, heb ik zojuist gedaan. Ik laat het je weten via een PB wanneer ik bericht heb dat ik op de gastenlijst sta en hoe die vriend binnen kan komen
1f609.svg

Super al die hulp!!!!
Ikmoet t echter wel voor negen uur weten anders kan die niet meer mee.
Ik hoor t wel!

 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Ik heb nog niks terug ontvangen... ik zal net voor 9 nog even kijken maar ik vrees het ergste.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
Hoi Joyce! Ik heb twee kaartjes over, en heb goedkeuring van Pinkpop dat ik de kaartjes aan iemand anders doorgeef. Weet niet of het kan hier, maar kan je mij anders even een privéberichtje sturen?
 

Eske

Nieuw lid
22 okt 2016
3
0
Ik heb eventueel ook nog 2 kaartjes voor de persconferentie, dus als er nog iemand kaartjes zoekt mag degene me een berichtje sturen. :)
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
@Eske Iemand die ik ken zocht ook toch nog kaarten, ik heb je een berichtje gestuurd!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken