Jera on Air 2025

Bij hun vorige passage was The Ghost Inside afsluiter van Vulture dacht ik. Zou ook maar weer zo kunnen zijn. Met dan Motionless in White op de Eagle.
Zal dicht bij de werkelijkheid zitten.
Ja klopt, en dat was ook echt wel een toffe set die avond. Maar omdat MIW voor TGI op de poster staat heb ik het zo eens ingedeeld, zo leek me het op bands per stage ook iets meer in de zelfde stijl te vallen.

Deftones aangekondigd voor Roskilde (28-6 tot 5-7), zou een optie kunnen zijn voor de vrijdag

Dagkaarten dit jaar dus 120 euro. Echt wel flink hoor. Zeker als die Donderdag net als afgelopen jaren pas later in de middag begint

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Waren voorgaande jaren de donderdag kaarten niet altijd goedkoper? Of heb ik dat mis? Anders eventueel toch een volwaardige dag?

279 euro voor 2,5 dagen festivals en camping... :unsure:

En 18€ verschil met een dagticket Werchter of amper 10€ met Graspop.

Potverdikkeme, kunnen Deftones als headliner ook afschrijven... Die gaat naar Best Kept Secret, vreemde boeking zou op Jera 100.000x beter tot zijn recht komen.

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Onne
kanshebbers lijken mij:

seven hours after violet
crossfaith
northlane
walls of jericho
ignite
H2O
evergreen terrace
guilt trip
siamese
unprocessed
tetrarch

Vraag me af wat de opties als headliner nog precies zullen zijn. Rise Against? Spiritbox?
Spiritbox speelt op donderdag al in Nederland met Linkin Park. Kan dus, afhankelijk van wat ze zelf willen.

Rise Against heeft op dit moment enkel tourdata tot 12 juni, dus kan licht afgeschreven worden. Kan wel, maar twee weken tussen hun laatste datum en jera lijkt veel om nog niets bekend gemaakt te hebben, met alle festivals in die weekends.

Edit, spiritbox heeft vrijdag nog wel vrij tussen Gelredome en Wembley. London is niet zo ver, dus ken wel.

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Users who are viewing this thread