Jera On Air 2018

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.001
259
Ik ken een gitarist bij een zeer gekende nederlands metalband, en ik kan wel met zekerheid zeggen dat de band in functie van het management werkt. de band zal kunnen kiezen waar ze spelen als het offer op tafel ligt, maar alles die met promo, billing en financieën te maken heeft hebben ze niet zelf in handen. Enkel de hele groten kunnen het zich permiteren om te doen wat ze willen, nieuwe bands hebben deze luxe gewoon niet.
1 groot verschil.
Heeft de band een contract met het management of het management met de band ??
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.442
4.595
wage war heeft een optreden in de melkweg 31 mei. Kunnen we dus jammergenoeg schrappen voor jera.
 

Mallorn

Playlistbediener
21 okt 2015
12
0
Backfire en/of Right Direction staan op Jera volgens een artikel in De Limburger nav van hun optreden afgelopen weekend..
"„Paradiso en de Melkweg hingen al aan de lijn of ze ons konden boeken”, knikt Brouwer bevestigend over de mogelijkheden. Maar daar hebben de mannen van Backfire en Right Direction geen behoefte meer aan. „Dit is puur een memorial, geen comeback.” Hoewel, tussen al die aanzoeken zat er ééntje die ze niet konden weerstaan. Het punkfestival Jera on Air in Ysselsteyn in juni. „Een heel erg leuk festival. Dat konden we niet weigeren”, moet Brouwer erkennen. Dus wie weet wat er nog meer in het vat zit.

Zoals ik het lees staan beiden dus op Jera.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
623
Enter Shikari hebben zichzelf bevestigd voor Jera als headliner.
Morgen komt Jera met nieuwe namen, dit zijn enkel een paar namen voor de dagopvulling.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.421
623
Donderdag Pre-party:
Headliner Bury Tomorrow en verder Our Hollow, Our Home en SHVPES.
Next to this we´ll have some gnarly mid 90’s Punk and EMO activities at the Pre Party on Thursday the 27th of June. More news about this will follow soon.
Verder:
Madball, Cancer Bats, Bleed From Within, Drug Church, Risk It, This is Hell, Palm Reader, Regulate en BRUTUS vervangt Hundredth die hun tour hebben gecancelt.

P.S. Don't tell anyone but we heard Enter Shikari is coming to join the party.
 

Mallorn

Playlistbediener
21 okt 2015
12
0
Iemand zicht op leaks voor de 2020 editie? ?

Ik kijk altijd wat Full Force in de lineup heeft staan. Heel veel van die bands staan normaliter ook op Jera.
En Bad Religion wordt genoemd...
Good Riddance wellicht....
Geen leaks, enkel wat er in de wandelgangen genoemd wordt en wat mij serieuze kandidaten lijken ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
+ The Hives, Jaya The Cat, Tim van Tol, Higher Power, Rotzak, Faintest Idea

Die hebben een erg prima affiche dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken