Into The Great Wide Open 2019

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
De 2018 editie gooit de volgende namen erin:

Jeff Tweedy
Rico & Sticks
Destroyer
Damien Jurado
Wende
Hauschka
Protomartyr
William Fitzsimmons
Big Thief
The Posies

Vooral dikgedrukt staan op verlangslijstje.
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Julien Baker staat hetzelfde weekend op het End of the Road festival in Engeland. Zouden ze die nog kunnen overvaren? Zou ik geweldig vinden!

Jeff Tweedy, Destroyer, Damien Jurado, protomartyr, en Big Thief komen ook over, dus de kans bestaat dat ze meer namen delen!

Hopen op Vampire Weekend is natuurlijk wat teveel gevraagd...
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Tim Knol, Omou Sangaré, Django Django, Julia Holter, The Vaccines, Yo La Tengo, Robert Finley, Agar Agar, Tyler Childers, Kelly Lee Owens, Theo Lawrence, Sunflower Bean, METZ, Japanese Breakfast, Alfa Mist, Otzeki, Parker Millsap, Dylan LeBlanc, Jim White en Haley Heynderickx

Weer een aardig rijtje namen toegevoegd.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Tim Knol, Omou Sangaré, Django Django, Julia Holter, The Vaccines, Yo La Tengo, Robert Finley, Agar Agar, Tyler Childers, Kelly Lee Owens, Theo Lawrence, Sunflower Bean, METZ, Japanese Breakfast, Alfa Mist, Otzeki, Parker Millsap, Dylan LeBlanc, Jim White en Haley Heynderickx

Weer een aardig rijtje namen toegevoegd.

Doen ze goed. Lijkt erop dat wat Lowlands voorlopig aan Indie mist vooral op ITGWO staat.
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
mooi rijtje, vooral blij met Django Django en Kelly Lee Owens moet ik zeggen, maar ook wel benieuwd naar Julia Holter
 

amylee

Playlistbediener
11 jun 2018
7
0
Zeker mooi rijtje (vooral heel blij met Damien Durado), maar ik mis toch wel nog een echt bekende(re) naam. Ben ik de enige?
En heeft iemand misschien tips? Iets wat echt niet te missen valt?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
ITTGWO heeft niet echt grote publiekstrekkers maar boekt tegenwoordig toch regelmatig acts die een aardige Paradiso vol kunnen krijgen. Ook dit jaar leveren ze weer een prima affiche.

Checken?
Big Thief, Destroyer, Django Django, Hauschka, Johan, Japanese Breakfast, Julia Holter, Kelly Lee Owens, Jeff Tweedy, Protomatyr, Roisin Murphy. Snail Mail, The Vaccines, White Denim, William Fitzsimmons.
Ronnie Flex met band en Opgezwolle blijven leuk maar je weet wat je krijgt en je kunt ze overal zien.

Damn wat is die line-up eigenlijk goed dit jaar. Val al deze artiesten zou ik de show wel checken. Dan noem ik er zelfs een paar niet op. Enjoy!!


Je hebt wel al een ticket toch? Dit festival is stijf uitverkocht dus alsnog aan een kaartje komen is vrijwel onmogelijk.
 

amylee

Playlistbediener
11 jun 2018
7
0
Dank je wel! Ik ga het zeket even allemaal beluisteren en een lijstje met favorieten maken :)
Ik heb inderdaad al een ticket, maar merkte dat ik toch eigenlijk niet heel veel acts kende. Wat het ook leukt maakt natuurlijk. Al is het altijd fijn een paar optredens te hebben om echt enorm naar uit te kijken, maar misschien komt dat na het checken van jouw tips!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Ik wil volgend jaar naar ITGWO 2019. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een kaartje heb ? Ik hoorde dat er een vriendenlijst is waar je op moet staan vooraleer je uberhaupt in aanmerking komt voor een kaartje ?
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Nee hoor Dirk, dat valt mee. Gewoon met een paar vrienden een browser openen en hopen. Is ons ook gelukt.

Inmiddels is het blokkenschema bekend. Dat belooft erg veel goeds en zelfs nog wat lastige keuzes. Het podium op het strand lijkt me heel bijzonder. Voor het concert van Kelly Lee Owens daar, met ondergaande zon... Ook veel zin in Wende, Julia Holter, Big THief en Django Django. En Pitou was erg goed op BKS, dus misschien nog maar een keer meepakken.

Weet iemand waar de podia ongeveer zijn? Kerkplein en het sportveld kan ik wel raden :), maar waar is het strandpodium, en de open plek?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ga komend weekend ook naar ITGWO, als vrijwilliger. Ook een prima optie! Soort last-minute beslissing, heb er wel erg veel zin in. Lijkt mij een erg mooi festival. Er staan nog een paar lege plekken door uitvallers in het rooster hier, dus misschien kun je je nog opgeven als je dit weekend heen wilt... [email protected]
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik wil volgend jaar naar ITGWO 2019. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een kaartje heb ? Ik hoorde dat er een vriendenlijst is waar je op moet staan vooraleer je uberhaupt in aanmerking komt voor een kaartje ?

Op dit moment staan er gewoon 150 tickets op ticketswap.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Dirk wrote:
Ik wil volgend jaar naar ITGWO 2019. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik een kaartje heb ? Ik hoorde dat er een vriendenlijst is waar je op moet staan vooraleer je uberhaupt in aanmerking komt voor een kaartje ?

Op dit moment staan er gewoon 150 tickets op ticketswap.
Holy shitballs, ook nog eens voor bijna de helft van de originele prijs... En ze geven ook nog eens topweer door. Volgend jaar toch maar eens gaan overwegen, nu wat te laat... Kun je dan nog wel een kampeerplek/hotel vinden eigenlijk?!

Edit: nevermind, die staan ook op TS zie ik
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Holy shitballs, ook nog eens voor bijna de helft van de originele prijs… En ze geven ook nog eens topweer door. Volgend jaar toch maar eens gaan overwegen, nu wat te laat… Kun je dan nog wel een kampeerplek/hotel vinden eigenlijk?!

Edit: nevermind, die staan ook op TS zie ik

Dat is pas een mooi anniversary cadeau ofnie Dave!!?
Oke, ik stop ;)

Wist ook niet dat het voor de helft van de prijs was. Topdealtje als je het mij vraagt.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Dat is pas een mooi anniversary cadeau ofnie Dave!!?
Ha! Dat is zeker waar... Ik zal de TS-link eens naar mijn vrouw sturen als niet-zo-subtiele hint...

All kidding aside, dit festival zou ook een hele toffe mannen-kampeer-trip kunnen worden met mijn zoontje. Hoor altijd dat het prima geschikt is om ook met kinderen heen te gaan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ha! Dat is zeker waar… Ik zal de TS-link eens naar mijn vrouw sturen als niet-zo-subtiele hint…

Good luck with that. Zondag gewoon bij de schoonouders op de koffie.

All kidding aside, dit festival zou ook een hele toffe mannen-kampeer-trip kunnen worden met mijn zoontje. Hoor altijd dat het prima geschikt is om ook met kinderen heen te gaan.

Ik moet zeggen dat je de vrouw alweer snel aan de kant schuift ;)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
OK, achteraf toch niet zo heel moeilijk inderdaad. We hebben ze binnen ! Nu hopen op een goede lineup en dito weer.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Eerste namen 2019!

“Het wordt steeds vroeger zomer, zoveel is te voelen aan meer dan je water alleen. Hierbij de eerste lading namen van het muziekprogramma van Into The Great Wide Open 2019, al voor maart ook maar de kans heeft gehad om met zijn staart te roeren.

Met hun hoogst eclectische elektro, punk en soul zullen Jungle, Hot Chip en Parcels het Vlielandse kwik nog eens opstuwen. Dan volgen nu de verdere dienstmededelingen: deze kaarten liggen ook op tafel.

Angelo De Augustine | BCUC | Bokoesam | Crumb | Daniel Norgren | Ex:Re (Elena Tonra) | Faraj Suleiman | Gia Margaret | Helena Deland | Jordan Mackampa | KATE NV | Lewsberg | The Murder Capital | Niklas Paschburg | RIMON | S10 | Sophie Hunger | Strand of Oaks | Superorganism | Tamino | Whispering Sons | YĪN YĪN | Yung Nnelg

Meer info: https://intothegreatwideopen.nl/programma/into-the-great-wide-open-2019 “
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken