Into The Great Wide Open 2019

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik ga mij weer aanmelden als vrijwilligwilliger deze zomer, is vorig jaar erg goed bevallen. Aanrader!
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Tips na inluisteren lineup: The Murder Capital en Squid. Er is veel te veel disco in de lineup, maar dat mag de pret niet drukken.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.285
Ik heb mij ook aangemeld als vrijwilliger voor in de productie, een aantal dagen voor het festival. Op de dagen dat het daardwerkelijk het festival is, kan ik dus mooi genieten :)

Ik had overigens ook al een kaartje, dus mocht ik al ingepland worden, ga ik gewoon op mijn huidig kaartje.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Er is een mooie lijst met namen gedropt, ook voor mij zit er wel wat bij. Waar ik dacht een hele hoop kunst te gaan zien, bedenk ik me nu opeens dat er on stage ook best wat te zien is wat in min straatje past:
Equal idiots
Flamingods
Jungle (toch maar n keer gaan zien denk ik)
Lewsberg
Night beats
Oscar Jerome
Parcels
Personal Trainer (met hun Vlieland-experiment-set)
Pottery
Squid
Strand of Oaks (mijn buddies)
The Murder Capital
Villagers
Wand
Whispering Sons

Nu even kijken hoe dit moos allemaal gaat passen in mijn spoorboekje.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Nou, wat een heerlijk weekendje was dit zeg. The Murder Capital moet volgend jaar met meer werk naar BKS komen. Top act
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.285
Ook echt een heerlijk weekend gehad. Ik begon zondag al met de bouw als vrijwilliger en dan maakt je een festival toch op een andere manier mee. Ik kan dit iedereen aanraden.

Ik vond overigens Hot Chip en Jungle zeer matig. Dat lag niet aan de bands hoor, maar meer aan het tijdstip. Iedereen had zin in een feestje. Parcels waren wel echt top. Zwangere Guy ook trouwens. En Little Simz.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.285
Heb je eerder als vrijwilliger gewerkt? Ik ben nooit als bezoeker geweest, maar ik kan het van harte aanraden om daar de opbouw te doen. De sfeer is voor de tijd ZO goed, dat het misschien nog wel het festival overtreft.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Heb je eerder als vrijwilliger gewerkt? Ik ben nooit als bezoeker geweest, maar ik kan het van harte aanraden om daar de opbouw te doen. De sfeer is voor de tijd ZO goed, dat het misschien nog wel het festival overtreft.

Ja wel bij andere festivals, ook in de opbouw, ik heb eens een hele dag hekken geplaatst bij BKS.
Hoe werkt dat bij ITGWO ? Hoe kun je je opgeven voor de opbouw van het festival ? en moet je dan ook nog ergens achter de bar staan ? of mag je na je werk als opbouwer volwaardig festivalbezoeker zijn ?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.285
Ergens in het voorjaar komt er een bericht vanuit het festival op facebook waar je je kan aanmelden als vrijwilliger. Ik heb de late opbouw gedaan, en heb van zondag t/m donderdagavond gewerkt. Vervolgens gewoon vrije toegang tot het festival, incl plekje voor de tent. Het relaxte is dat ze je helemaal loslaten in het bouwen van bijvoorbeeld een opstap (het is in het bos, dus alles is schots en scheef) voor een bierbar, het versieren van een chill-area, het maken van kunstwerken. Met de opbouw ben je dus vrij tijdens het festival en hoef je niet achter de bar te staan. Ook heb je tijdens de werkdagen(oke die zijn wel lang; van 9 tot 21:00, maar wel heel tof) gratis ontbijt, lunch en avondeten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken