Ik ben naar … geweest en het was …

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
9.474
5.085
Mannetje of 80 😳 en Afas, wat mis ik 🤷🏼‍♂️
John Coffey heeft vier heel exclusieve comebackshows gegeven in kleine zaaltjes (en barretjes), gratis of voor bijna niets. De laatste was gisteren in Vera. Hebben daarnaast een aantal dagen terug een show aangekondigd in december voor AFAS Live, waar je toch al gauw weer bijna veertig euro voor moet aftikken.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Timmetje

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.062
659
John Coffey heeft vier heel exclusieve comebackshows gegeven in kleine zaaltjes (en barretjes), gratis of voor bijna niets. De laatste was gisteren in Vera. Hebben daarnaast een aantal dagen terug een show aangekondigd in december voor AFAS Live, waar je toch al gauw weer bijna veertig euro voor moet aftikken.
Sorry mannen, nieuws had ik meegekregen. Ben meer fan van Beachdog dan JC. Alleen verbaasd het mij dat ze inderdaad een dure Afas show gaan doen terwijl er maar 80 mensen zijn bij een gratis show. Hoe ga je dan die Afas vol krijgen? Is dit niet gedoemd om te mislukken?

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
7.110
5.337
Sorry mannen, nieuws had ik meegekregen. Ben meer fan van Beachdog dan JC. Alleen verbaasd het mij dat ze inderdaad een dure Afas show gaan doen terwijl er maar 80 mensen zijn bij een gratis show. Hoe ga je dan die Afas vol krijgen? Is dit niet gedoemd om te mislukken?
Volgens mij passen er simpelweg niet meer dan 80 man in die zaal. Bar3 in Rotterdam waar ze ook staan haalt dat nog geen eens. Al vind ik afas ook wat ambitieus zelf hoor

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.062
659
Let maar op, die spelen deze zomers nog wel een paar NL festivals plat en dan wil iedereen ze weer zien
Omdat iedereen ze al gezien heeft op die dure festivals en dan nog dik gaat betalen voor de Afas, ik hoop het voor JC, maar ik betwijfel het. S10 op 28 april in de Afas, geschikt voor een veel breder publiek, ook nog niet uitverkocht….

Gebruikers die dit onderwerp bekijken