Hullabaloo Groningen 2020 - Nieuws en geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22


Datum: 30 tot en met 31 augustus 2020
Plaats: Groningen, Stadspark (Draftbaan)
Genres: Pop, Elektronisch, Dance, Rock, Hip Hip, Blues, House & Trance.
Stages: Mayhem (Main Stage), Hurly -Burly Stage (Pop Stage, eigen bodem), Brouhaha Stage (Diverse genres gezamenlijk), Fuss Stage (Electronic)
Tijden: Vrijdag 30 Augustus 17:00 – 00:00 + Zaterdag 31 Augustus 12:00 – 00:00 ??
Website: http://www.hullabaloofestival.nl
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Aangezien vorig jaar toch voor velen een succes was (Waaronder ik zelf). Naast dat 75% van de bezoekers tickets had gewonnen zal er in 2020 een herhaling komen van Hullabaloo in Groningen op de Draftbaan. Ik ben zelf erg benieuwd welke artiesten er aankomend jaar zullen staan aangezien 4pm entertainment (Organizers) vertelde dat ze 2020 met grotere namen willen komen.
Hierbij mijn eerste gokjes op namen die zouden kunnen komen:

• Kings Of Leon (Zal waarschijnlijk weer touren in 2020 zoals Hurricane/Southside.)
• Lana Del Rey (Zal denk ik eerder op BKS staan of dergelijke, maar wie weet)
• Martin Garrix (Doet festivals in 2020)
• The Lumineers
• Charli XCX
• Brockhampton
• The Chemical Brothers (Doen festivals in 2020 zoals Estéreo Picnic)
• San Holo
• Yungblud
• Mika (Misschien vergaande glorie, maar doet festivals in 2020)
• Mura Musa (Roskilde)
• The Whitest Boy Alive (Zelf groot fan, zie ze echter eerder op iets als BKS)
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Aangezien vorig jaar toch voor velen een succes was (Waaronder ik zelf). Naast dat 75% van de bezoekers tickets had gewonnen zal er in 2020 een herhaling komen van Hullabaloo in Groningen op de Draftbaan. Ik ben zelf erg benieuwd welke artiesten er aankomend jaar zullen staan aangezien 4pm entertainment (Organizers) vertelde dat ze 2020 met grotere namen willen komen.
Hierbij mijn eerste gokjes op namen die zouden kunnen komen:

• Kings Of Leon (Zal waarschijnlijk weer touren in 2020 zoals Hurricane/Southside.)
• Lana Del Rey (Zal denk ik eerder op BKS staan of dergelijke, maar wie weet)
• Martin Garrix (Doet festivals in 2020)
• The Lumineers
• Charli XCX
• Brockhampton
• The Chemical Brothers (Doen festivals in 2020 zoals Estéreo Picnic)
• San Holo
• Yungblud
• Mika (Misschien vergaande glorie, maar doet festivals in 2020)
• Mura Musa (Roskilde)
• The Whitest Boy Alive (Zelf groot fan, zie ze echter eerder op iets als BKS)

Als we kijken naar wat voor muziekstijl ze voor gingen dit jaar geef ik het meeste kans aan Martin Garrix, San Holo en meer van dat soort dingen. Als ze een internationale headliner kunnen boeken misschien Chemical Brothers inderdaad, maar verwacht verder niks uit dit lijstje.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.315
4.995
Aaran wrote:
Aangezien vorig jaar toch voor velen een succes was (Waaronder ik zelf). Naast dat 75% van de bezoekers tickets had gewonnen zal er in 2020 een herhaling komen van Hullabaloo in Groningen op de Draftbaan. Ik ben zelf erg benieuwd welke artiesten er aankomend jaar zullen staan aangezien 4pm entertainment (Organizers) vertelde dat ze 2020 met grotere namen willen komen.
Hierbij mijn eerste gokjes op namen die zouden kunnen komen:

• Kings Of Leon (Zal waarschijnlijk weer touren in 2020 zoals Hurricane/Southside.)
• Lana Del Rey (Zal denk ik eerder op BKS staan of dergelijke, maar wie weet)
• Martin Garrix (Doet festivals in 2020)
• The Lumineers
• Charli XCX
• Brockhampton
• The Chemical Brothers (Doen festivals in 2020 zoals Estéreo Picnic)
• San Holo
• Yungblud
• Mika (Misschien vergaande glorie, maar doet festivals in 2020)
• Mura Musa (Roskilde)
• The Whitest Boy Alive (Zelf groot fan, zie ze echter eerder op iets als BKS)

Als we kijken naar wat voor muziekstijl ze voor gingen dit jaar geef ik het meeste kans aan Martin Garrix, San Holo en meer van dat soort dingen. Als ze een internationale headliner kunnen boeken misschien Chemical Brothers inderdaad, maar verwacht verder niks uit dit lijstje.
Garrix lijkt me te groot als je zag wat er dit jaar stond. Vergeet niet dar Garrix top of the bill is kwa prijs en formaat. Ik geloof ook niet dat dit een festival is wat op zijn bucketlist stond (wat Pinkpop bijvoorbeeld wel was).
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Volgens mij 1 van de eerste berichten van Hullabaloo over dit jaar. Tenminste er was nog weinig duidelijkheid. Maar de 2de editie is uitgesteld naar 2021.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.437
6.100
Kreeg net deze Facebook reclame.

????? = ????!
?

Hop on the ride to music paradise! Hullabaloo, het festival van het Noorden, keert op ???????? ?? ???????? terug naar het Stadspark Groningen.
?
Ga met ons op muzikale ontdekkingsreis en laat je verrassen door welbekende artiesten én talent van de toekomst. Hullabaloo is de plek waar je deze zomer ontsnapt aan de realiteit en al je zintuigen worden geprikkeld. We kunnen niet wachten om weer samen te dansen en te proosten!
☀️

???-???????????
?

De line up wordt op korte termijn bekend gemaakt en dan start ook de kaartverkoop. Wil jij hierover als eerste op de hoogte zijn en toegang krijgen tot de exclusieve voorverkoop? Pre-registreer dan nu via www.hullabaloofestival.nl
#HULLAISBACK #HULLA2021


Ben zelf dan al op DTRH maar benieuwd naar de line-up.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.696
Als noorderling volg ik het met interesse.
Hopelijk een wat betere line-up als vorig jaar
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411
Als noorderling volg ik het met interesse.
Hopelijk een wat betere line-up als vorig jaar
Die kans acht ik echt nihil als je de gemiddelde line-ups ziet voor dit Corona jaar. Verwacht een lading Nederlandse acts uit de categorie Kensington, Krezip, Di-Rect, Chef's Special, Miss Montreal enzovoort.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
Die kans acht ik echt nihil als je de gemiddelde line-ups ziet voor dit Corona jaar. Verwacht een lading Nederlandse acts uit de categorie Kensington, Krezip, Di-Rect, Chef's Special, Miss Montreal enzovoort.

Hopelijk heb de festival-toto ingevuld Jos :).

 
  • Confetti
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.133
10.411


Hopelijk heb de festival-toto ingevuld Jos :).

Geweldig :ROFLMAO: dat je die post nog boven water hebt gehaald. Ik had idd wat moeten doen met die voorkennis.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken