[HU] Sziget 2017

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Als ik dat van Defqon zie is wel van een totaal andere orde.
Maar sziget is ook bij lange na geen rock festival meer. Er staat meer EDM dan wat anders dit jaar. Vond de line-up overal best tegen vallen. Individuele bands springen er wel uit, en bijkomend voordeel ik heb minder keuze stress op Werchter vanwege de overlap met Sziget.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Maar sziget is ook bij lange na geen rock festival meer.

Daarom verwacht ik ook wat meer van dit soort dingen die je voorheen voornamelijk op dance festivals zag.

Ik ga ook meer naar Sziget voor het feestje ipv de muziek en volgens mij naast mij wel meer mensen. Op Rock Werchter zie ik een groot deel van de tourende bands die ik wil zien al, nog aanvullen met wat acts op Sziget en een aantal losse concerten en ik heb mijn dosis rock weer gehad voor deze zomer.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
Wij gaan voor het eerst naar Sziget, hebben jullie misschien nog wat praktische tips. We slapen in een hotel in Boedapest en hebben al een city pas aangeschaft. Maar koelt het savonds bijvoorbeeld af zodat we een vest mee moeten nemen?
 

Steven Gehner

Playlistbediener
17 sep 2016
7
0
Ja dat hangt van het weer af ik ben 5 keer geweest en 4 keer was het warm genoeg om gewoon in je t -shirt rond te blijven lopen. Maar 1 keer heb ik een trui gekocht omdat het te koud was. Denk dat je tt ff moet kijken of het snachts boven de 20 blijft zo niet dan neem je een trui nee die je misschien wel in een tent kan bewaren van iemand die je tegen komt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wij gaan voor het eerst naar Sziget, hebben jullie misschien nog wat praktische tips. We slapen in een hotel in Boedapest en hebben al een city pas aangeschaft. Maar koelt het savonds bijvoorbeeld af zodat we een vest mee moeten nemen?

Ben zelf nooit naar Sziget geweest maar ik raad altijd wel aan minimaal een vest of blouse mee te nemen. Kan altijd eens van pas komen!
Denk niet dat je ´m veel nodig zult hebben maar er kan toch altijd een koel windje staan. Ik heb voor festivals een blouse die ik bijna in mijn zak kan vouwen. Overdag dus lekker ergens aanknopen en nergens last van.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken