[HU] Sziget 2017

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Alleen jammer dat ze Rita Ora en Whiz ook al op het programma hebben net als Major Lazer, allemaal mainstream pop bagger. Iets meer diepgang en grotere namen bij een 25 jarig jubileum had ik wel verwacht.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Ik vind Pink ook een goede naam, toch ben ik benieuwd hoeveel headliners er nog bekend worden gemaakt.
Op 16 maart stond het volgende bericht op de site:

We hebben enkele nieuwe namen voor de editie van aankomende zomer! Dit keer vullen Wiz Khalifa, Rita Ora, Paul van Dyk en zes anderen het affiche aan. De komende weken worden er nog vele artiesten bekendgemaakt, waaronder headliners, die tussen 9 en 15 augustus de podia van ons multiculturele muziekfestival bestijgen.

Dus ik verwacht nog wel wat grote namen......
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
P!nk, best wel onverwacht, wel best wel tof
Echt zo'n zangeres/act waar ik zelf nooit kaarten voor zou kopen, maar me wel tof lijkt op een festival.

Ik hoop stiekem nog wel op een grote alternative en/of rock naam. Had eigenlijk Mumford &sons ondertussen al verwacht..

Maar ik laat me lekker verrassen ;)
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
tijd voor een nieuwe naam en nu eens een keer een echte headliner zou fijn zijn. Pukkelpop heeft er vandaag ook weer 50 de wereld in geslingerd (al zat daar ook niet heel veel spannends bij)
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Jaa ben benieuwd wanneer we weer nieuwe namen krijgen. Als ik op de site kijk moeten er nog sowieso headliners komen voor zaterdag 12 en zondag 13 augustus.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Ik had ff een vraagje.
Het wordt voor mij de eerste keer sziget, en wij gaan waarschijnlijk gewoon ons tentje ergens op het eiland zetten, dus niet op 1 van de aparte campings.
Nu heb ik iets gehoord over early acces passen, waarmee je 1 dag eerder het eiland op kan.
Dat is op zich wel heel fijn natuurlijk, omdat we dan bijvoorbeeld ons tentje nog onder een boom kunnen zetten , haha.

Maar ik kan deze passen dus niet echt vinden op de site..
Iemand een idee hoe dat zit?
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Ik had ff een vraagje.
Het wordt voor mij de eerste keer sziget, en wij gaan waarschijnlijk gewoon ons tentje ergens op het eiland zetten, dus niet op 1 van de aparte campings.
Nu heb ik iets gehoord over early acces passen, waarmee je 1 dag eerder het eiland op kan.
Dat is op zich wel heel fijn natuurlijk, omdat we dan bijvoorbeeld ons tentje nog onder een boom kunnen zetten , haha.

Maar ik kan deze passen dus niet echt vinden op de site..
Iemand een idee hoe dat zit?

Vorig jaar Sziget gedaan, dit jaar weer, beide keren Moving-in 3 days gekocht. Dan kun je idd tent in de schaduw uitzoeken. Wij hadden iig een plek waardoor we in de ochtend om 08:00 uit het tentje gebrand werden maar vanaf 12:00 weer schaduw hadden. Zo was ik en op tijd wakker voor een lekkere douche en kon ik in de middag nog wat slaap inhalen. De eerste twee dagen was het overwegend rustig dus ik denk dat je met een moving-in 1 day ook nog wel een plek kan uitzoeken.

tijd voor nieuwe namen! laterzz
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Dan Panaitescu draait zich om in zijn graf. Geen enkele (rock)band van formaat
 

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
Dit is echt diep en diep triest. Hoe durven ze dit als laatste headliner te presenteren, de fucking chainsmokers. Laat het dan gewoon leeg als je dit boekt. Dan Panaitescu draait zich inderdaad om in zijn graf. Wat een aanfluiting.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Jaa ik vind het ook echt heel diep triest. Eerst de prijzen duurder maken en zeggen dat het geld wordt geïnvesteerd in de artiesten vanwege het 25 jarig jubileum. En dan headliners van een zeeeeeer zwak formaat.
 

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
Inderdaad, waar hebben ze het geld dan in gestoken? gratis bier? :p Dat mag inmiddels wel als goedmaker... Ik neem aan dat morgen ook de laatste namen bekend worden gemaakt aangezien er dan een gedetailleerd tijdschema komt?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Jaa klopt, morgen zullen de laatste namen worden bekend gemaakt denk ik. Maar gratis bier is ook prima hoor :p
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Het is toch sowieso al een trend de laatste jaren op Sziget om toch meer van dit soort namen te boeken i.p.v. goede rock (of iets dergelijks) ?
Dus mij verbaasd dit helemaal niet.

Sziget is mij 2 jaar geleden al verloren, maar hopelijk is het in de toekomst wel weer de moeite waard om te gaan want vind het nog altijd 1 van de leukste festivals waar ik geweest ben.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Het is toch sowieso al een trend de laatste jaren op Sziget om toch meer van dit soort namen te boeken i.p.v. goede rock (of iets dergelijks) ?
Dus mij verbaasd dit helemaal niet.

Inderdaad.
Dit is toch helemaal geen verrassing? Er staan weer een hoop grote schijt EDM namen maar de line-up is toch niet echt 'slechter' dan voorgaande jaren?
Sziget is meer een party eiland dan een festival gevuld met goede, kwalitatieve acts. Dat zou ik eventjes niet vergeten. Ontelbaar veel jeugd gaat daar z'n zuipvakantie vieren.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Ik zie op het tijdschema van Sziget dat elke headliner om half 10 begint. Hoelang spelen die eigenlijk? En is dat elk jaar dat dan op het hoofdpodium de laatste act begint?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken