[HU] Sziget 2017

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Wat is er te verwachten voor woensdag?
Munford and sons
Cypress hill
Korn
The xx
Foo fighters
at the drive in
rise against
parov stellar
Sigma

???
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Ik denk zomaar dat Alt-J morgen bij de namen zit :p

Ik word er zelf niet heel warm of koud van, maar tis wel een mooie naam.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Nieuwe namen: PJ Harvey * alt-J * Rudimental live * George Ezra * The Naked And Famous * Steve Aoki * White Lies * Mando Diao * NERVO * Anne-Marie * ANDY C * Watsky * The Strypes * Nothing But Thieves * LÉON * Bear's Den * Dubioza kolektiv * Chef'Special * De Staat * Valentino Khan * Rone * Weval live
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Leuk en al, maar geen headliners van het kaliber echte headliners, zelfde als de vorige lading namen. Interpol, Kasabian, dat zijn allemaal bandjes voor een uur. Daarna ben je ze snel zat. (Misschien dat Sziget een enkeling promoveert tot headliner, maar dat zou ik niet terecht vinden)
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Ik hoop inderdaad dat de headliners nog moeten komen, dit is in mijn ogen niet headliner waardig. Waarom zouden ze zolang wachten met de headliners?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Bij Sziget heb ik de hele tijd het gevoel dat er bij elke drop 1 a 2 namen zitten die echt fijn zijn en dan de rest echt pure opvulling.. Word hier opnieuw niet echt warm van behalve PJ Harvey ! Toffe naam :)
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Ik zou maar voor 1 band gaan: BAD RELIGION ! De rest kan me allemaal gestolen worden, zo !
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Tis inderdaad allemaal nog maar een beetje matig.
Maar goed, ik ga me sowieso wel vermaken.
En witch doctor met de staat op Sziget wordt EPIC :)
Dagje budapest en/of zo'n badhuis kan ook geen kwaad tijdens een week festival als er een middag helemaal niks staat.

Hoop natuurlijk nog wel op wat mooie namen :wink:
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
^^ dat lijkt me sterk. We hebben vorig jaar op Camping Bridge gezeten, zijn meer thema campings dan wat anders. En dan nog de upgrades van een porceleinen pot en douches.
Het personeel is toch allemaal jonge Hongaren, met Engels kom je prima uit de voeten. Als Alternativa je aanspreekt zou ik gewoon een kaartje kopen.
 

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
Weet iemand of op camping “alternativa” alleen maar Italianen camperen?

De insteek is Italiaans dus je kan bij de standjes daar verschillende soorten Italiaans eten (pizza, pasta, enz.) halen maar verder heeft het niet bijster veel te maken met Italianen zelf. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn! Gewoon een kaartje kopen als het je aanspreekt zou ik zeggen!
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
denk dat er definitief een streep kan door The Foo Fighters voor Sziget, want ze spelen 26-6 al in Budapest Arena in Hongarije, lijkt me sterk dat ze 1,5 maand later dan op de main stage van Sziget komen te staan.
Is ook niet erg, moet niet te veel overlap hebben met Rock Werchter (want dan wordt mijn noodzaak om naar Sziget te gaan kleiner)

Headliners voor mij:
Rammstein
Korn
Bruno Mars
The XX
RHCP
The Killers

daar moet toch iets van tussen zitten...
 

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
denk dat er definitief een streep kan door The Foo Fighters voor Sziget, want ze spelen 26-6 al in Budapest Arena in Hongarije, lijkt me sterk dat ze 1,5 maand later dan op de main stage van Sziget komen te staan.
Is ook niet erg, moet niet te veel overlap hebben met Rock Werchter (want dan wordt mijn noodzaak om naar Sziget te gaan kleiner)

Headliners voor mij:
Rammstein
Korn
Bruno Mars
The XX
RHCP
The Killers

daar moet toch iets van tussen zitten…

Ik denk persoonlijk dat The XX wel een grote kans heeft, verder Mumford & Sons, Chance the Rapper, Migos, Forreign Beggars maken wel een aardige kans denk ik! Wat vinden we van de bands op de Europese tot nu toe?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Rammstein zou kunnen, hebben half juli een optreden staan in Frankrijk. Daarna nog niks.
Bruno Mars zit in de VS tijdens Sziget, die kunnen we dus afschrijven.
The XX zou kunnen
RHCP zou ook kunnen, denk het niet. Hebben eind juli een optreden staan en dan in september pas weer.
Mumford and Sons zullen wel komen denk ik.

Ben benieuwd, hopelijk nog een paar verassingen waar we het nog niet over gehad hebben.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Mumford zie ik ook wel komen.
Misschien nog iets uit dit lijstje:
-Pink
-eminem
- the xx
- Korn
- Rammstein zou leuk zijn maar zie ik niet komen
- the killers zitten in canada
 

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
Nu Eminem 24 augustus in the UK staat best een aardige kanshebber voor sziget dunkt mij? Of zien jullie dit anders?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Ik denk ook dat hij een kanshebber is, maar van mij hoeft het niet. Vind het niet echt iets bijzonders.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Een ideale act voor Day 0 of Day -1 zou ik denken (doen ze dit eigenlijk nog, die speciale voorafgaande dagen?)
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Nieuwe namen:
•Wiz Khalifa
•Rita Ora
•The Vaccines
•Alex Clare
•The Courteeners
•Paul Van Dyk
•Bassjackers
•Dimension
•Her
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken