[HU] Sziget 2017

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Dit is een dag na Sziget in Oostenrijk



Zit wel wat tussen wat richting Budapest mag komen, oa. bloody beetroots
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Nu lolapalooza berlijn bekend is.
Maken de Foo fighters misschien kans voor Sziget?!?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Jaa ik dacht er ook meteen aan, ik hoop het wel. Zou een goede toevoeging zijn voor de line-up.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Ik ga de Foo's ook al op werchter zien, dus voor mij hoeft het niet per se.
Niet dat ik het erg zou vinden ofzo, super lekkere band en toffe show.

En je weet het nooit met meneer Grohl, misschien breekt ie z'n been wel vlak voor werchter, dan zou ik toch weer erg blij zijn dat ie ook op sziget staat met z'n troon.

Het is in ieder geval wel een band die goed in het plaatje zou passen denk ik:
grote band, mooi voor het jubileum en spreekt ook een best breed publiek aan volgens mij
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Hoop dat er vanuit dit lijstje nog wat voorbij komt:
Korn
Munford and sons
Foo Fighters
Prodigy
fat boy slim
Flogging molly

Lady gaga komt maandag met world tour dus misschien een goede kans

 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Hoop dat er vanuit dit lijstje nog wat voorbij komt:
Korn
Munford and sons
Foo Fighters
Prodigy
fat boy slim
Flogging molly

Lady gaga komt maandag met world tour dus misschien een goede kans

Laten we het niet hopen :p
Mooi lijstje verder, ben zelf alleen niet heel erg van Korn, maar live moet dat vast ook tof zijn
De rest mag allemaal doorkomen wat mij betreft
 

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
Hallo allen,

Ik ben nogal een leek op het voorspellen van data voor optredens hoor! Maar ik zie nergens Ed Sheeran voorbij komen in de voorspellingen. Toch een album op de markt in maart daarna een tour. Wellicht ook kanshebber voor sziget? Of kijken jullie hier anders tegen aan?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Ed Sheeran zit in mei en juni on zuid Amerika met zijn tour. Dus ik denk dat de kans groot is dat hij in Juli en Augustus in de USA tourt. Maar het zou zeker een goede toevoeging zijn voor Sziget.
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Ed Sheeran zit in mei en juni on zuid Amerika met zijn tour. Dus ik denk dat de kans groot is dat hij in Juli en Augustus in de USA tourt. Maar het zou zeker een goede toevoeging zijn voor Sziget.

Het is een singer/song writer met een gitaar, tis niet dat ze daar 40 vrachtwagens aan apparatuur voor moeten laten invliegen. Dus zelfs als hij in de US is, op 2 dagen ben je in Hongarije en jetlag free, dus het zou logistiek gezien kunnen
 

Steven Gehner

Playlistbediener
17 sep 2016
7
0
LightStage heeft er wat Italiaanse namen bij

Dit staat op de Italiaanse Sziget Facebook

Torna il LightStage al Sziget 2017 - Ecco i primi 5 nomi!
Ritorna il #LightStage, il nostro palco ufficiale Sziget, capace di dare spazio alla musica italiana e internazionale nel Festival Più Grande d’Europa. Altre di B, ANUDO, MOSEEK, Pinguini Tattici Nucleari e Twee i primi nomi. Ma ne seguiranno molti altri.
Segui l'evento ufficiale su Facebook: LightStage at Sziget Festival 2017
Vuoi suonare al Sziget? Le selezioni del Sziget & Home Sound Fest sono ancora aperte e lo saranno fino al 15 Febbraio 2017, hai una band, sei un cantautore? Puoi iscriverti qui:
http://it.szigetfestival.com/info/sziget_sound_fest

Google Translate:

Terug naar de LightStage Sziget 2017 - Hier zijn de top 5 namen!
De terugkeer van de #LightStage, onze officiële Sziget podium, in staat om ruimte te geven aan Italiaanse en internationale muziekfestival in de Greater Europa. Andere B, ANUDO, MOSEEK, Tactical Nuclear Penguin en Twee voornamen. Maar vele anderen zullen volgen.
Volg de officiële evenement op Facebook: LightStage bij Sziget Festival 2017
Wil je spelen op Sziget? De selecties van Sziget Sound Fest & Thuis nog open zijn en zal tot en met 15 februari 2017, heb je een band, je bent een schrijver? Hier kunt u zich:
http://it.szigetfestival.com/info/sziget_sound_fest
 

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
T. Roses wrote:
Ed Sheeran zit in mei en juni on zuid Amerika met zijn tour. Dus ik denk dat de kans groot is dat hij in Juli en Augustus in de USA tourt. Maar het zou zeker een goede toevoeging zijn voor Sziget.


Het is een singer/song writer met een gitaar, tis niet dat ze daar 40 vrachtwagens aan apparatuur voor moeten laten invliegen. Dus zelfs als hij in de US is, op 2 dagen ben je in Hongarije en jetlag free, dus het zou logistiek gezien kunnen

Zou in mijn optiek een erg goede toevoeging aan het programma zijn!
 

Thom

Playlistbediener
17 jun 2015
17
0
hoe zit het hier verder met het vertrouwen in de nog te presenteren namen?
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Ik verwacht nog wel één hele grote naam eigenlijk.
Vanwege het jubileum en de prijsverhoging.
Misschien als losse aankondiging

Voor de rest eigenlijk geen flauw idee...
We gaan het zien.

Wel kans dat we op de volgende namen weer even moeten wachten.
Der is volgens mij in ieder geval nog geen nieuwe datum bekend waarop ze weer wat namen droppen.

Voorlopig is het nog wel een beetje aan de magere kant, maar tof wordt het toch wel :)
Ik ben persoonlijk wel blij dat het bijna allemaal andere namen zijn als de line up van Rock Werchter (alleen crystal fighters staat op beide voolopig)


 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Ik verwacht ook nog wel 1 of 2 grote namen. Gisteren las ik dat de komende weken weer nieuwe namen worden bekend gemaakt.
 

Simon

Nieuw lid
26 nov 2015
1
0
Even een zijstapje van het raden naar de line up. Dit jaar ga ik alleen naar sziget, heeft iemand ervaringen (of mensen in jullie omgeving met een soortgelijke ervaring) van hoe dat is? Het lijkt mij namelijk best vet en ik ben benieuwd hoe anderen erin staan.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Voor mij zelf is het de eerste keer en ik ga zelf met wat vrienden

Een van mijn vrienden is al 2x geweest en vorig jaar was hij maar met 1 iemand anders.
Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar goed.....

Hij heeft een hele toffe week gehad en kwam eigenlijk super snel andere mensen (de tent-buren volgens mij :p), waarmee ze de hele week hebben opgetrokken.

Op andere festivals heb ik wel is bewust een dagje alleen gelopen, was ik wel met een groep, maar die hadden een iets andere muzieksmaak en kijk op het festival.
Je komt vanzelf andere mensen tegen en je hoeft met niemand rekening te houden, dus wat betreft wel heel top.

Persoonlijk ga ik wel liever met een grote groep, maar ja, dat ligt dan natuurlijk ook weer aan de mensen xD
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
^^ google camp unknown voor zover je het nog niet kon. Schijnt een facebook groep van te zijn ook. Mensen uit alle landen die bij elkaar gaan liggen ergens op het eiland.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
First of all: Wat je nu ook van de line-up van Sziget vind, Bieber komt in ieder geval niet langs dit jaar.

En daarnaast, om vast een balletje op te gooien:

Ik denk dat het wel aannemelijk is dat we volgende week misschien weer wat namen krijgen
Maandag is kijken of er wat leuks bij de pukkelpop namen zitten.

Ik hoop zelf toch nog steeds erg op the Killers of Mumford&Sons
Zijn zo ongeveer de enige 2 headliners die (nog) niet op Rock Werchter staan dit jaar en die me wel super tof lijken om live te zien.

Wat zijn jullie verwachtingen voor de nieuwe namen? En op welke namen hopen jullie?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Ik denk dat van de volgende namen er wel enkele doorkomen: Munford and sons, Foo Fighters, Prodigy, Red hot chili peppers., the Killers. Maar inderdaad even afwachten wat er op Pukkelpop komt. Want Sziget en Pukkelpop delen altijd wel wat headliners.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken