[HU] Sziget 2017

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Dit festival wordt triester met de jaren. Wat een ramp.

Oké, de grotere namen moeten waarschijnlijk nog komen, maar dit is nog niet zo best.

Ik zou zelfs zeggen dat ik nog nooit zo'n slechte eerste worp gezien heb van een festival.
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Vond je vorig jaar zo slecht dan? Waar ik beetje bang voor ben is dat alle grote namen al overal staan geboekt.
Geruchten over de Stones zijn leuk, en elke keer dat je die ziet kan de laatste keer zijn, maar goed dat trekt een bepaald publiek waarvan ik me af vraag of je dat wel op Sziget wilt hebben.

Daarnaast denk ik dat het voor zo'n organisatie ook elk jaar weer toveren is. Zoveel headliners zijn er niet.

Bruno Mars zou ook tof zijn, puur omdat het een entertainer is. Maar als je dan Rihanna pakt of Eminem, of Snoop Dog, dat zijn allemaal van die US producties, 45 sec per liedje max, en de helft zitten ze mee te hijgen in de microfoon. Daar heb je niets aan.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Het is algemeen bekend dat voor Sziget steeds minder de kwaliteit ertoe doet, het wordt gewoon steeds meer en meer een feestweek met dj's en worden zo gewoon een tweede Balaton Sound op dezelfde locatie een maand ofzo later. Waarom kwaliteitsvolle acts boeken als ze toch uitverkopen met goedkope dj's en er daar meer volk staat?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Nou ik ben het volledig eens met Mattman ! Wat een trieste (eerste ) worp voor dit (Vind ik) Oh zo mooie festival.
Echt een aanfluiting man. Allemaal meer van hetzelfde en allemaal acts die je echt werkelijk overal kan zien.

Alleen Vince Staple vind ik een mooie naam en de rest, tsja....

Nee denk voor mij geen Sziget dit jaar.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
zeer matig die eerste namen, kan alleen maar hopen dat het beter wordt. elk jaar gaat het minder met de programmatie. Maar... er komen nog heel veel namen aan dus zal nog wel iets leuks tussen zitten, ook op de andere podia.
@ Rens: liefhebbers van de stones niet op sziget? sorry maar ik ga al jaren naar sziget en zou een dag -1 met the stones bvb echt geweldig vinden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Medelijden met de mensen die dit jaar voor het eerst naar Sziget wilde gaan. Dit is echt een heel matige worp...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Met Mac DeMarco, DJ Shadow, Vince Staples en TDCC hebben ze toch wel wat aardige namen erbij?
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Heeft iemand een idee wanneer we weer nieuwe namen kunnen verwachten? Hoe ging dat in andere jaren?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Heeft iemand een idee wanneer we weer nieuwe namen kunnen verwachten? Hoe ging dat in andere jaren?

vorig jaar pas weer in februari.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Helaas gaat het met werkverplichtingen mij niet lukken dit jaar te gaan. Mijn kaarten staan op ticketswap, voor 265, dus mochten jullie iemand weten die er gelukkig van wordt..

In plaats van Sziget, dit jaar dan naar Lowlands. Oh, en ik heb wel übercoole Szigetsokken.
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Benieuwd zeker, met een 25 jarig jubileum kom je niet weg zonder tenminste een klapper aan te kondigen, caliber: Stones, U2 of Springsteen. Hoop echt dat ze zoiets geregeld krijgen (ik zei nog dat ik niet op dat publiek zit te wachten want dat zijn massaal kaartjes rovers) van de andere kant, eens in je leven moet je dat gezien hebben.

En het liefst zo weinig mogelijk overlap met Werchter, want daar heb ik ook al tickets voor. Hoe meer overlap hoe minder de kans is dat mijn wederhelft nog naar Sziget wilt :p
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Benieuwd zeker, met een 25 jarig jubileum kom je niet weg zonder tenminste een klapper aan te kondigen, caliber: Stones, U2 of Springsteen.

Haha maat, dat gaat janken worden 25 januari.


En het liefst zo weinig mogelijk overlap met Werchter, want daar heb ik ook al tickets voor. Hoe meer overlap hoe minder de kans is dat mijn wederhelft nog naar Sziget wilt

Ik weet niet hoe moeilijk de wederhelft te overtuigen is maar je kunt ook zelf een mooie poster in elkaar fotoshoppen. De overlapping eruit, paar leuke namen erbij en hup de tickets zitten in de winkelmand. Op die manier haal ik mijn wederhelft altijd over.
Oh nee, die is er niet. ..
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Ik verwacht Ellie Goulding, The Script, Oscar and The Wolf, Bastille, The Chainsmokers en Macklemore om toch wat kwaliteit op het festival te plaatsen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik verwacht Ellie Goulding, The Script, Oscar and The Wolf, Bastille, The Chainsmokers en Macklemore om toch wat kwaliteit op het festival te plaatsen.

Hmmm, als kwaliteit in dezelfde samengaat met Chainsmokers, Bastille en The Script dan sta je in alvast erg positief in het leven.
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Michiel wrote:
Ik verwacht Ellie Goulding, The Script, Oscar and The Wolf, Bastille, The Chainsmokers en Macklemore om toch wat kwaliteit op het festival te plaatsen.

Hmmm, als kwaliteit in dezelfde samengaat met Chainsmokers, Bastille en The Script dan sta je in alvast erg positief in het leven.

Ironie is blijkbaar niet altijd makkelijk te zien op een forum. Desondanks denk ik wel dat de namen die ik opnoem een grote kans maken, maar mij zien ze daar sowieso niet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ironie is blijkbaar niet altijd makkelijk te zien op een forum. Desondanks denk ik wel dat de namen die ik opnoem een grote kans maken, maar mij zien ze daar sowieso niet.

Haha, nee geen enkel idee met al dat volk hier tegenwoordig. Binnen sommige topics is alles mogelijk ;)
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Oscar stond vorig jaar al op Sziget dus lijkt me sterk. Ellie Goulding in 2015, zou ik ook te snel vinden. En daarmee verkoop je niet uit. Zelfde geld voor de dj's, als je in 2015 Martin Garrix doet en in 2016 Hardwell, Guetta en Afrojack, kun je in 2017 alleen maar met Tiesto of Armin van Buuren, Above & Beyond of Dimitri Vegas / Like Mike aan komen. Er is gewoon niets anders.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken