[HU] Sziget 2017

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
De aftermovie komt vrijdag, misschien dat het ook niet meer heel lang duurt voor de eerste namen worden gedropt. The Stones zouden wel heel gaaf zijn, maar ik weet niet hoe realistisch dit is. Placebo lijkt mij wel een voor de hand liggende headliner. Ik hoop dat Arcade Fire ook een dagje pakt.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Stones zou wel ziek zijn, ben geen fan ofzo, maar gewoon super tof om af te strepen :p
Maar verwacht ze ook niet echt, maar goed, wie weet ...

Misschien dat the Killers een kijkje komen nemen in budapest??
Zou zomaar kunnen dat die in Augustus europa komen bezoeken, uitgaande van de laatste geruchten.
Prima headliner lijkt me zo, zie ik persoonlijk liever dan Placebo

Ik hoop zelf eigenlijk niet echt op Rammstein.
Dit jaar al op pinkpop gezien namelijk.
Geen fan van de muziek, wel fan van de show, echt een waanzinnige show.
Maar 2 jaar na elkaar hoeft voor mij persoonlijk niet.

Denk wel dat we dit jaar een hele grote naam mogen verwachten met die stijging van de ticketprijzen.

Voor als nog in ieder geval zeer content, dat meneer Bieber alleen nog data heeft in juni en nog niet rond Augustus xD
Helaas (soms ook gelukkig) kunnen dingen snel veranderen in de muziekwereld :p
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Misschien dat de eerste naam tegelijk met de tour van Guns n' Roses wordt bekend gemaakt :wink:

Denk toch wel dat we zeker voor de kerst wat mogen verwachten.
Ook fijn voor de kaartverkoop denk ik, ivm met kerstcadeautjes enzo.

Het enige zinnige wat ik kan bedenken is dat ze dit jaar 1 week later waren met de aftermovie (het begon wel flink te kriebelen toen ik die zat te kijken zeg)
Dus misschien dat de eerste naam ook een weekje later is, dus 10 december ongeveer.

Vorig jaar begon Sziget ook eerst met hinten toch?
Ik kan me nog iets herinneren van een afbeelding met witte contouren van een hoofd.
Volgens mij dachten veel mensen toen dat het om eminem ging en toen bleek het om Rihanna te gaan :p
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
R&L komt met oa Muse, Major Laser en Bastille. Alleen Major Laser stond er niet vorig jaar al, die kunnen we denk ik wel verwachten.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Nog steeds niks bekend gemaakt :(

Toch wat goed nieuws en wat slecht nieuws (naar mijn mening natuurlijk :wink: )

Het slechte nieuws:
Guns n Roses zit in een augustus in Amerika

Het goede nieuws:
Justin Bieber zit in augustus in Amerika
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Het prime szitizen pakket is binnen. Toch weer een leuke extra paar sokken!

Ik ben wel benieuwd naar de eerste namen. Hoop dat we die dit jaar nog krijgen. Major Lazer mag wat mij betreft zeker wel een dag afsluiten!

Verder meen ik gelezen te hebben dat Foals rond die tijd optreedt in Europa. Lijkt me ook wel een mooie toevoeging.

Verder zou ik het zelf heel leuk vinden als Mumford & Sons en Arcade Fire een dag afsluiten op Main. In navolging van Noel mag Liam dit jaar ook wel langskomen :).
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
De vraag is of arcade fire dan nog tourt natuurlijk...
Ik ga ze in ieder geval in Werchter zien volgend jaar ;)

Mumford&sons al wel met een potloodje opgeschreven.
Die staan 15 augustus in Oostenrijk op een festival.

Ik zou het echt tof vinden. Vaak getwijfeld om kaarten voor te kopen en het jaar dat ze op werchter stonden was ik op pinkpop te vinden.
Zou best wel eens de eerste naam kunnen zijn. Leuk kerstcadeautje van sziget misschien? ;)

P.S. ik had nou niet verwacht dat jij fan zou zijn van de broertjes Gallagher met zo'n naam :p
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Denk niet dat het om sziget gaat.
De tour van greenday loopt nu nog maar tot 4 juli.
Lijkt me sterk dat ze dan opeens een datum voor begin augustus aankondigen
Maar zeg nooit nooit, ik zou het wel tof vinden.

Donderdag van sziget trouwens de eerste aankondiging. (zou dan ook gek zijn als greenday morgen met een sziget aankondiging zou komen)
Ik zet m'n geld nog steeds op mumford &sons, maar we gaan het zien.
Kan ook totaal iets anders zijn.
Vorig jaar was de eerste naam rihanna, misschien dat ze nu ook beginnen met een grote pop naam.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Green Day in juni al in Budapest, is het bij Sziget ook zo dat bands die in de zomer al een los concert in de buurt hebben aangekondigd niet meer op Sziget staan?

Ben benieuwt waar ze donderdag mee komen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Van mij mag Sziget de eerste lijst met namen van lowlands integraal overnemen. Sowieso Mumford and Sons en The XX zie ik heel graag als headliners. Editors zal wel niet, stonden er vorig jaar ook. Al mogen ze van mij nu ook gewoon een hoge spot op Main stage krijgen.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Eerste namen bekend: Major Lazer * Dimitri Vegas and Like Mike * Two Door Cinema Club * Tom Odell * Bad Religion * DJ Shadow * Mac DeMarco * Vince Staples * W&W * Oliver Heldens * WE ARE GTA * Kensington * Oh Wonder * GusGus
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
http://festileaks.com/2016/12/xxx-onder-de-eerste-namen-voor-sziget-2017/
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Eerste namen bekend: Major Lazer * Dimitri Vegas and Like Mike * Two Door Cinema Club * Tom Odell * Bad Religion * DJ Shadow * Mac DeMarco * Vince Staples * W&W * Oliver Heldens * WE ARE GTA * Kensington * Oh Wonder * GusGus

Aha de ouwe punk rockers van Bad Religion ! gaan die ook festivals doen dit komend jaar. Heel vet !
en toch wel knap dat ook weer Kensington op de lijst van eerste namen staat,
 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Het valt me niet tegen, maar het is ook nog niet super. Echter hoe minder overlap met Rock Werchter hoe beter, want daar had ik al kaarten voor (omdat ik Radiohead en Foo Fighters niet wil missen)
Ik mag hopen dat Sziget The Killers te pakken krijgt.

Wat er voor mij uitspringt is Dj Shadow, GusGus, Dimitri Vegas & Like Mike

Is er een schema bekend wanneer ze weer met namen gaan strooien?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Kensington was vorige keer op Sziget geweldig. Ben ik ook erg blij mee dat zij er weer zijn. Major Lazer hoopte ik heel erg op! Zij zullen ongetwijfeld een dag afsluiten, misschien zelfs de eindshow? Verder wat leuke DJ acts, en Oh Wonder niet te vergeten. Het is nog niet zo grandioos als Lowlands, maar ze gaven al aan dat dit een teaser zou zijn en dat ze begin volgend jaar groter uitpakken. Voor een teaser vind ik dit absoluut prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken