[HU] Sziget 2016

Simon1617899556

Playlistbediener
3 mrt 2016
10
0
Die Antwoord ★ Skunk Anansie ★ Afrojack ★ Zedd ★ DVBBS ★ Marky Ramone's Blitzkrieg ★ Carnage ★ TroyBoi zijn toegevoegd aan de line up. Afrojack staat Godzijdank niet op mainstage, en met Skunk Anansie en Die Antwoord hebben ze er weer 2 erg vette namen bij.
 

Robert

Nieuw lid
14 apr 2016
3
0
Hi allemaal,

Helaas zijn er dit jaar 2 vrienden uit onze groep die geen VIP campingtickets hebben kunnen krijgen….

Is er wellicht iemand die helaas niet kan gaan, en daardoor zijn tickets over heeft?

Groet, Robert.
 

Bart1617899556

Nieuw lid
18 mei 2016
1
0
Zijn er hier eigenlijk mensen met een groepje of die alleen gaan waar ik bij aan kan sluiten? Het lijkt me namelijk een heel gaaf festival, maar ik ken amper mensen die erheen gaan & vrienden van mij willen niet mee, of willen het geld er niet aan uit geven... Ik ben benieuwd!
 

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
@bartje369 er is een facebookgroep speciaal voor mensen die alleen gaan. Het heet Camp Unkown. https://www.facebook.com/events/836967649758531/

Van wat ik er gehoord heb schijnt het altijd erg gezellig te zijn.
 

Bart3004

Playlistbediener
22 jun 2015
15
0
The Chemical Brothers * Tinie Tempah * Editors * BØRNS * BOY * Laidback Luke * Fedde Le Grand * Noisia * D-wayne * TUJAMO * Jay Hardway * YVES V * Snails * Wiwek * Stadiumx * Maduk ft MC Mota * Kasra * Breathe Carolina * Apster * Volt & State * Las Salinas * BLINDERS * 2EMPRESS * Nick Talos * Ravitez
 

Simone Ruiten

Nieuw lid
16 jun 2016
1
0
Hoi iedereen!

Dit jaar ga ik voor het eerst naar Sziget maar wegens omstandigheden kan mijn Sziget partner helaas niet meer mee.
nu ga ik dus alleen dit avontuur te gemoed omdat ik jammer genoeg niemand kan vinden die mee gaat.
Zijn er meer mensen die alleen gaan? Of ervaring hebben met alleen gaan?
Of eventueel een reis maatje zoeken of iets dergelijks!
Ik heb er super veel zin in maar vind het ook wel heel spannend!! :lol:
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Allereerst ontzettend bedankt voor alle vragen! Als bedankje lichten wij vast een klein tipje van de sluier op. Één van jullie prangende vragen was waarom Sigur Rós in het daglicht speelt terwijl er zo'n mooie tent is op het terrein, dát antwoord willen we alvast met jullie delen. De rest van het gesprek met Tamás Kádár lees je morgen vanaf 12 uur op Festileaks. Daarin praat de Sziget-baas onder andere over de veranderende line-up, headliners voor volgend jaar en alternatieve acts als Mount Kimbie en Bonobo.

Wat opvalt aan het blokkenschema is het tijdslot van Sigur Rós. De huidige tournee van Sigur Rós leunt hevig op visuals en lichten. Omdat ze van 19.30 tot 21.00 op de mainstage spelen zal het licht zijn. Dat komt de show allesbehalve ten goede. Waarom staan ze niet in de A38?

"We hebben twee redenen. We konden ze niet later op de mainstage programmeren omdat we een contract hebben met de gemeente. Alle shows op de mainstage stoppen om 11 uur. Dat is een reden voor het tijdstip. Een andere reden is de populariteit van de band. Als we ze in de A38 tent programmeren kan niet iedereen de show zien. We hebben het besproken met de band en ook zij zijn akkoord. We weten wat het betekent voor de show maar we vinden dit de beste oplossing."

Stromae is populairder dan Sigur Rós. Hij speelde twee jaar geleden wel in de tent.

"We hebben geprobeerd Stromae op de mainstage te programmeren. Daar gingen ze niet mee akkoord. Zij wilden niet spelen in het daglicht, Sigur Rós wel."
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
12 aug.. Na Editors geen idee, maar na dat gat; Boys Noize
13 aug na Roisin Murphy, Dyro is bigroom en Snails is dubstep dus idk wat je verkiest, Julia Carpenter staat er toch niet op op die dag of heb ik dat nu verkeerd?
14 aug Sum 41/Tinie Tempah? Ook hier wederom Jay Hardway = bigroom en Wilkinson etc = dnb wat je verkiest? Zedd is volgens mij wel een aanrader? :)
15 aug Nicky Romero?
16 aug The Lumineers? Wederom Noisia (dnb) of Fedde Le Grand/Laidback Luke = bigroom haha :p

 

Rens

Playlistbediener
21 jul 2016
28
0
Dooie boel hier, beetje liggen rellen over de line-up. Gaat er nog iemand? Wij vertrekken morgenavond richting Hongarije
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Sia: Ik dacht dat ik de slechtste headliner ooit al had gezien deze week, Sia ging er klakkeloos overheen.

Toch wil ik dit maar niet geloven.
Die set van Coachella heb ik meerdere malen stukjes van gecheckt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Rihanna kwam ook hier te laat, niet? Hm vreemd dat Sia zo'n slechte show gaf, zoals Wessel aangaf was dat concert op Coachella echt wel geweldig? Maar misschien was dit ook gewoon als publiciteit dat er zoveel verrassingen en effecten werden ingestoken en dat organisatoren dit als een soort maatstaf zouden gebruiken van "oh Sia geeft zo'n fenomenale show daar, die willen we ook hebben" zoiets?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken