[HU] Sziget 2016

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0


Beviel prima twee jaar geleden, al geven ze er wel uitsluitend koud en taai eten weg. Nog gratis ook voor Citypass-houders.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0


Beviel prima twee jaar geleden, al geven ze er wel uitsluitend koud en taai eten weg. Nog gratis ook voor Citypass-houders.
Bij dit badhuis heb ik vorig jaar een poging gedaan om binnen te komen tijdens Sziget. Niet te harden, zo druk. Zijn maar weer afgetaaid en bij een kleiner badhuis beland.

Dat water stonk toen gigantisch, doordat iedereen daar (na dagenlang zweten en niet douchen) zich daar ging opfrissen. Geen succes dus.

Verder vond ik Sziget een prima festival eigenlijk. Het relaxte was vooral dat het programma vrij laat op de dag begint, waardoor je overdag de stad in kunt gaan of gewoon wat kunt chillen. Afgelopen jaar ook best nog wel wat vette dingen gezien (Interpol, Future Islands, Selah Sue en Balthazar). Muzikaal niet erg verheffend, maar er is genoeg te doen daar om je te vermaken.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Op sziget kan je muzikaal ook wat zien hoor. Ga al vele jaren. Wat goede bands op main.stage maar er zijn zoveel andere leuke podia. Zelfs hongaarse bands zijn leuk te ontdekken.
Als badhuis zou ik ook naar een kleiner gaan tijdens sziget. Maar in het.badhuis hierboven is elk jaar wel een fijne party.
Genieten moet je op sziget, even weg van.alles
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
mynoseknows wrote:
Pffff ja nee. Tourist is wel geinig om mee te pakken.

Volgens mij missen we nogsteeds 2 of 3 headliners trouwens.

Heb je niet al een leuk badhuis gevonden waar je meerdere dagen/avonden kunt gaan chillen?
Gellert is aan te raden. Of de sparty bij Szechenyi.

Maar er staan vaak over de week verspreid nog best veel leuke namen. In de Party Arena staan 's nachts vaak ook goede electro namen, als je van die muziek houdt.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Sziget is ook redelijk kut.
Als party-vakantie is het top, maar de line-up is wel echt steeds slechter geworden. Ik ben er in 2011 geweest, en toen vond ik de line-up wel een stukje interessanter.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Sziget is ook redelijk kut.


Als party-vakantie is het top, maar de line-up is wel echt steeds slechter geworden. Ik ben er in 2011 geweest, en toen vond ik de line-up wel een stukje interessanter.
Fair enough, het is gewoon jammer. Als de line-up een beetje acceptabel was geweest (niveau lowlands) had het me heel leuk geleken.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Ik ga één dag naar Sziget in combinatie met één of twee dagen Budapest (vrijdag festival)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Haha nice Wessel. Overigens is Lowlands serieus wel een van de beste opties qua Nederlandse festivals voor mij.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
5 dagen pas uitverkocht. 7 dagen gaan snel!


(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/nl_NL/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);}(document, 'script', 'facebook-jssdk'));Alle 5 Days Passes zijn verkocht! 7 Days Passes zijn nog verkrijgbaar, maar verkopen in recordtempo. Wacht dus niet te lang met het boeken van je #Sziget2016 ticket: www.szigetfestival.nl

Geplaatst door Sziget Festival Nederland op maandag 21 maart 2016
 

toetje

Nieuw lid
29 jan 2014
3
0
Ik begrijp het haten op Sziget op dit forum echt niet, zeker als je de vergelijking met Lowlands trekt. Als je kijkt naar de huidige line-up lijkt het wel hetzelfde festival ?.

Maarrrr, Sziget heeft meer. Meer namen, meer sfeer, meer andere activiteiten naast muziek, meer podia, meer bezoekers, meer lekker weer, meer waar voor je geld.

Daarnaast, Lowlands is al zo'n beetje klaar met aankondigen. Sziget komt nog met namen (ook headliners).
Pukkelpop heeft trouwens ook een sterk vergelijkbare line up, daarvan hopelijk nog wat pareltjes op Sziget ook.

De line up dit jaar overtreft mijn verwachtingen eigenlijk al. En ik ben niet de enige, dat zie je ook terug in de ticket verkoop. Hoop nog op een paar namen, maar anders dik tevreden. Mijn 7-days pass is in ieder geval alvast binnen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken