[HU] Sziget 2016

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Poh, flinke kwaliteitsinjectie hier, ongelofelijk.

Nee ja niet veel soeps natuurlijk, al had het met Muse, TLSP, Roisin Murphy en Opgezwolle toch nog wel een stuk slechter kunnen zijn. Dit is zeer matig, en dus op zich niet slecht. In ieder geval buiten Guetta geen enorme pauperacts. Heel misschien komen er later nog wel aardige namen bij voor in het Colosseum en de a38(Mount Kimbie, Jagwar Ma, Mind Against en Darkside twee jaar geleden waren prachtig).

We gaan er maar het beste van maken
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ach Sziget lijkt me ook best vermakelijk, zolang je daar niet bent voor muzikale verheffing.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ach Sziget lijkt me ook best vermakelijk, zolang je daar niet bent voor muzikale verheffing.

Zeker, prima vakantie lijkt me zo, vooral met die geweldige stad Boedapest erbij.
Jij ook nog nooit geweest Matthijs?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
MRMantel wrote:
Ach Sziget lijkt me ook best vermakelijk, zolang je daar niet bent voor muzikale verheffing.

Zeker, prima vakantie lijkt me zo, vooral met die geweldige stad Boedapest erbij.
Jij ook nog nooit geweest Matthijs?
Nope, zie het ook niet heel snel gebeuren eigenlijk. Maar wie weet, als mijn hele vriendengroep wil, sluit ik het niet uit. Ook nog nooit in Budapest geweest, en daar wil ik nog wel heen.
 

ferike96

Nieuw lid
16 feb 2016
1
0
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje voor jullie.
Weten jullie wanneer bekend worden op welke datums de artiesten langskomen?
Met mijn vrienden gaan we dit jaar op roadtrip en willen we ook 1/2 dagen sziget bezoeken. Alleen zouden we natuurlijk wel graag willen weten wanneer welke bands komen.
We zijn bijvoorbeeld geïnteresseerd in muse of david guetta.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje voor jullie.
Weten jullie wanneer bekend worden op welke datums de artiesten langskomen?
Met mijn vrienden gaan we dit jaar op roadtrip en willen we ook 1/2 dagen sziget bezoeken. Alleen zouden we natuurlijk wel graag willen weten wanneer welke bands komen.
We zijn bijvoorbeeld geïnteresseerd in muse of david guetta.

Dan mag je voorlopig nog even geduld hebben. Vorig jaar was het ook pas vrij laat.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
Ik zou een paar dagen meer uittrekken voor sziget, als je festivalfan bent toch. Op 1 dag ga je echt ogen en oren te kort komen. En als je het festival dan toch een keer wil doen, maar beter ineens goed ;)
david guetta een paar jaar geleden gezien als afsluiter op sziget, maar vond het niet echt denderend. (mss persoonlijke smaak)
 

Bram1617899554

Playlistbediener
4 dec 2015
7
0
Iemand een idee wanneer een voorlopig blokkenschema online komt? Ik wil weten wat er nog meer op de dag met Muse komt, want ik ga wss maar een dagje..
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
als ik het me goed herinner staat dat schema pas vrij laat online. een dagje sziget, ik zou gaan voor meer ;)
 

Flupsie

Playlistbediener
5 feb 2016
6
0
De datums staan op de website vermeld. Je moet wel door alle pagina's van alle artiesten heen om ze allemaal te vinden, daarom hier even een overzichtje:

11 augustus: Datsik, MØ, Naughty Boy, Parov Stelar, Rico & Sticks
12 augustus: Bastille, John Newman, K.I.Z., Kovacs
13 augustus: Bring Me The Horizon, Kodaline, Muse, Róisín Murphy, Sigur Rós
14 augustus: Bloc Party, David Guetta, Sum 41
15 augustus: CHVRCHES, M83, Nicky Romero, The Neighbourhood, Years & Years
16 augustus: Bullet For My Valentine, Jess Glynne, Parkway Drive, The Last Shadow Puppets, The Lumineers

Voor 10 augustus is dus nog niks bekend.
 

Simon1617899556

Playlistbediener
3 mrt 2016
10
0
Muse en Sigur Ros op dezelfde dag... Dan zal de SR geen van de headliners zijn. Naast 13 augustus vind ik 16 augustus er ook prima uit zien. Alleen die Jess Glynne mag van mij wel thuis blijven, maar de andere acts zijn zeker wel de moeite waard. Vraag me wel echt af wat de headliner gaat worden deze dag.
 

Simon1617899556

Playlistbediener
3 mrt 2016
10
0
Morgen nieuwe namen voor Sziget! Kondigen ze net aan op hun instagrampagina. Ik hoop zelf op Radiohead of Rammstein, maar er touren nog genoeg andere vette live acts. We'll see.
 

Lauwerszz

Playlistbediener
12 nov 2012
10
0
Nieuw in het programma zijn onder meer Noel Gallagher’s High Flying Birds, Sia en Jake Bugg. Ook de Nederlandse dj Dyro en de Belgische band Oscar And The Wolf zullen komende zomer optreden in Boedapest, net als Molotov, Travis Scott, Crystal Castles, Excision, UNKLE (live), JAIN, Wilkinson (live), Aurora, Tourist en de Hongaarse bands Brains en Quimby. Binnenkort worden nog veel meer acts bekendgemaakt, waaronder ook voor het niet-muzikale gedeelte van het programma.

Overzicht per dag:

10 augustus: -
11 augustus: Datsik, MØ, Naughty Boy, Rico & Sticks, Jake Bugg, Travis Scott, Parov Stelar
12 augustus: Jain, Kovacs, K.I.Z., John Newman, Bastille
13 augustus: Dyro, Excision, Molotov, Bring Me The Horizon, Kodaline, Róisín Murphy, Sigur Rós, Muse
14 augustus: Brains, Oscar and the Wolf, Wilkinson Live, Bloc Party, Sum 41, David Guetta
15 augustus: The Neighbourhood, Tourist, Years & Years, CHVRCHES, M83, Nicky Romero, Noel Gallagher’s High Flying Birds, SIA
16 augustus: Aurora, Bullet For My Valentine, Crystal Castles, Jess Glynne, Parkway Drive, The Lumineers, The Last Shadow Puppets
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Pffff ja nee. Tourist is wel geinig om mee te pakken.

Volgens mij missen we nogsteeds 2 of 3 headliners trouwens.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Pffff ja nee. Tourist is wel geinig om mee te pakken.

Volgens mij missen we nogsteeds 2 of 3 headliners trouwens.

Heb je niet al een leuk badhuis gevonden waar je meerdere dagen/avonden kunt gaan chillen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken