[HU] Sziget 2015

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hoe is het mogelijk? De line-up word met iedere aankondiging gewoon nóg kutter. Voor mij dan hé, want ik kan me voorstellen dat veel mensen KoL wel een goede toevoeging vinden.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ben blij dat je voor jou zegt, Sam. Want vergeleken de rest van het affiche is dit een geweldige naam
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ben blij dat je voor jou zegt, Sam. Want vergeleken de rest van het affiche is dit een geweldige naam

Namen als SBTRKT, Interpol, Future Islands, Dropkick Murphys en Jungle zou ik graag gaan bekijken hoor. Maar als je die 5 namen over 7 dagen neemt is het gewoon een ontiegelijk slechte line-up. Dan vergeet ik nog te zeggen dat al deze namen allemaal op zeker 2 festivals in de buurt te zien zijn. Deze line-up is lachwekkend, verreweg de slechtste line-up van 2015 die ik voorbij heb zien komen. KoL brengt daar geen verandering in, integendeel ;)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ja das persoonlijk, helpt ook niet dat ze al twee jaar in europa festivals hebben gedaan. Maargoed, denk ook niet echt dat we hele exclusieve namen van sziget mogen verwachten. Ze zorgen wel voor een goede balans in hun line-up. Voor iedereen wat. Al gaat dat wel meer richting dance, wat misschien ook wel logisch is voor een festival zoals sziget.

Btw. Je praat hier tegen een Kol fan :p

 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
We missen overigens nog een headliner, wie zou dat nog kunnen zijn? The Chemical Brothers, Libertines en Muse zijn de enige drie opties die mij zo binnen schieten. En dat is dan wel heel optimistisch gedacht.. Zelf verwacht ik The Chemical Brothers en dat je dan de dag vult met: Alt-J, The Script, Chemical Brothers.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
We missen overigens nog een headliner, wie zou dat nog kunnen zijn? The Chemical Brothers, Libertines en Muse zijn de enige drie opties die mij zo binnen schieten. En dat is dan wel heel optimistisch gedacht.. Zelf verwacht ik The Chemical Brothers en dat je dan de dag vult met: Alt-J, The Script, Chemical Brothers.

Muse zou fantastisch zijn natuurlijk, maar gezien het niveau van de line up tot nu toe verwacht ik niet zo veel van de laatste headliner.
Chemical Brothers zitten vanaf de 14 in Japan, ik denk dat dat dus een lastig verhaal wordt..
 

Kasabidaan

Playlistbediener
18 mei 2015
11
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Luud wrote:</div>
We missen overigens nog een headliner, wie zou dat nog kunnen zijn? The Chemical Brothers, Libertines en Muse zijn de enige drie opties die mij zo binnen schieten. En dat is dan wel heel optimistisch gedacht.. Zelf verwacht ik The Chemical Brothers en dat je dan de dag vult met: Alt-J, The Script, Chemical Brothers.

Muse zou fantastisch zijn natuurlijk, maar gezien het niveau van de line up tot nu toe verwacht ik niet zo veel van de laatste headliner.
Chemical Brothers zitten vanaf de 14 in Japan, ik denk dat dat dus een lastig verhaal wordt..
The Script geloof ik ook, dus misschien een opening party met Chemical Brothers en en dat The Script daarvoor het dagprogamma aflsuit? Kunnen ze hetzelfde vlieguig naar Japan pakken haha.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
<div class="d4p-bbt-quote-title">gguuss wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Luud wrote:</div>
We missen overigens nog een headliner, wie zou dat nog kunnen zijn? The Chemical Brothers, Libertines en Muse zijn de enige drie opties die mij zo binnen schieten. En dat is dan wel heel optimistisch gedacht.. Zelf verwacht ik The Chemical Brothers en dat je dan de dag vult met: Alt-J, The Script, Chemical Brothers.


Muse zou fantastisch zijn natuurlijk, maar gezien het niveau van de line up tot nu toe verwacht ik niet zo veel van de laatste headliner.
Chemical Brothers zitten vanaf de 14 in Japan, ik denk dat dat dus een lastig verhaal wordt..


The Script geloof ik ook, dus misschien een opening party met Chemical Brothers en en dat The Script daarvoor het dagprogamma aflsuit? Kunnen ze hetzelfde vlieguig naar Japan pakken haha.


Hoewel the Script ook wel weg mag blijven. Live zijn die gasten echt een aanfluiting.
 

Dave-otten

Nieuw lid
10 jun 2015
1
0
Goedenavond,

Nog mensen die dit jaar alleen naar sziget toe gaan? Ik heb besloten alleen te gaan, omdat veel vrienden niet kunnen.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Donderdag weer namen? Laat nu onderhand die kwaliteit maar eens langskomen. Ik hoop echt nog op namen als Caribou, The War On Drugs (of de The War On Drugs Suck My Cock band) en Ben Howard.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Donderdag weer namen? Laat nu onderhand die kwaliteit maar eens langskomen. Ik hoop echt nog op namen als Caribou, The War On Drugs (of de The War On Drugs Suck My Cock band) en Ben Howard.

Weinig kans. Ben Howard misschien omdat het Kensington- en Jett Rebel-publiek hem ook wel kan waarderen, maar de rest niet. Zeker The War on Drugs Suck My Cock band zal vrijwel zeker niet aanwezig zijn.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zeker The War on Drugs Suck My Cock band zal vrijwel zeker niet aanwezig zijn.

Doet sowieso nauwelijks festivals, dus geen kans inderdaad. Los van het feit dat Sziget niet zo veel heeft met kwaliteit dit jaar.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Luud wrote:</div>
Donderdag by TheAdBlock"> weer namen? Laat nu onderhand die kwaliteit maar eens langskomen. Ik hoop echt nog op namen als Caribou, The War On Drugs (of de The War On Drugs Suck My Cock band) en Ben Howard.

Weinig kans. Ben Howard misschien omdat het Kensington- en Jett Rebel-publiek hem ook wel kan waarderen, maar de rest niet. Zeker The War on Drugs Suck My Cock band zal vrijwel zeker niet aanwezig zijn.

Dan twijfel ik ook aan mijn aanwezigheid. Gelukkig ga ik die wel op Werchter zien
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Goede vraag :)
Volgens moet moet er nog heel wat bijkomen.

Voorheen was er een balk met het aantal procenten, dat bekend was en die stond toen op 37,8% .
Toen werd de World stage bekend gemaakt en nog een paar andere namen en ineens was de site aangepast en de balk weg.

Dus heb helaas geen antwoord voor jou. Iemand anders wel ?
 

Agony

Nieuw lid
19 jun 2015
3
0
Ik vroeg me af of er nog meer namen voor Sziget komen of dat dit de volledige line-up is.
er moet nog wel het nodige bijkomen, maar de line-up voor de belangrijkste stages (main & A38) is behoorlijk gevuld. En overall gezien valt dat dan vies tegen tbh.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken