[HU] Sziget 2015

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Florence + The Machine en Caribou zou trouwens wel verschrikkelijk vet zijn!
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
<div class="d4p-bbt-quote-title">gguuss wrote:</div>
Enig idee wanneer de eerste namen gedropt gaan worden?

Kan nog wel even duren hoor. Sziget is daar nooit zo vroeg mee.

Jammer, ben benieuwd naar kanshebbers en bevestigingen. Mijn vrienden hebben een voorkeur voor Sziget, terwijl ik een line up nog altijd het belangrijkst vind in een festival. RW is wat mijn smaak betreft wel lekker bezig met Muse en Chemical Brothers..
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Volgens mij morgen de eerste namen:

Sziget Festival Nederland bij szigetfestival
Als altijd wordt ook het programma van ‪#‎Sziget2015‬ weer zeer kleurrijk! Morgen krijgen jullie een voorproefje en volgend jaar volgt er nog veel meer!


 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Florence and The Machine, Alt-J, Blasterjaxx, Awolnation, Jamie Woon, Fauve, Jose Gonzalez, The Subways, Babylon Circus, Kadebostany

Alstu, aardig, niks bijzonders
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Jup, ik vind alleen Awolnation en Alt-J vet. Maar hoor hier altijd wel dat Florence een kwaliteit naam is. Dus ga ik dan niet over zeuren.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Toch wel fijne namen: Florence is top, Alt-J prima en Babylon Circus is gewoon fissa
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Fauve is nice, Florence + the Machine is prima, Alt-j te doen, Jamie Woon is gaaf en the Subways zijn wel grappig. Enige toffe wat ik hier uit kan halen is dat Jamie Woon wellicht weer gaat touren en, zo lees ik nu, ook een album gaat uitbrengen, waar rekening mee hield. Geen bijzondere aankondiging verder.
 

Martin

Nieuw lid
2 jan 2015
3
0
Sziget staat al een poosje op mijn lijstje met nog te bezoeken festivals.
Dit jaar moet het er maar eens van komen, ondanks dat vrienden het waarschijnlijk alleen bij LowLands houden.
Dus dan ook maar gewoon lekker alleen richting Sziget.

Als er nog meer mensen alleen gaan of er ergens een groep gemaakt wordt voor alleengangers houd ik me aanbevolen :)
 

jesse

Playlistbediener
14 nov 2012
25
0
Ik heb een Sziget Festival groep geopend op Facebook voor mensen die alleen gaan maar ook geef ik informatie en over nieuwe act's voor Sziget festival. Hier onder staat de link

http://festileaks.com/2014/12/sziget-festival-maakt-eerste-acts-voor-2015-editie-bekend/
 

Verwijderd lid 837

Nieuw lid
21 jan 2015
1
0
Gezien de overeenkomsten vorig jaar met Werchter is die kans aardig groot, daarbij kun je de artiesten die al een aantal jaar geen festival-tour gedaan hebben en dit jaar dat wel doen ook wel aankruisen voor Sziget.

Vorig jaar kwam de eerste lading met namen aan het einde van januari, gok dus dat er tegen het einde van de maand de eerste afbeelding met namen op FB gegooid wordt.
 

Martin

Nieuw lid
2 jan 2015
3
0
Hoi Brenda...

Ik zeg doen! Gewoon gaan. Ik heb het ook jaren uitgesteld omdat er niemand mee wilde/kon/mocht...

Nu gewoon lekker alleen. Heb er veel zin in. En leuke mensen zat daar. Dus dat gaat helemaal goed komen.

Dit is de Facebook groep:
https://www.facebook.com/groups/1396511237317616?ref=bookmark
 

jesse453

Randprogramma
4 feb 2014
113
0
Vraag me af welke headliners er nog in Europa zullen zijn in Augustus.

Ik zit ook nog elk jaar na te denken over Sziget, dus wie weet
icon_biggrin.gif

BTW, ik heet ook Jesse, en je raad het niet. wilde vorig jaar gaan met een vriend van mij genaamd Jesse. (ook present op dit forum)
icon_wink.gif

hola jesse! ben benieuwd of je dit leest. Als Zweden te koud voor je is, wil je het dan misschien goed maken van vorig jaar en naar Hongarije gaan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken