[HU] Sziget 2015

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Er zijn verschillende stadia. Hoe eerder je het ticket koopt, hoe goedkoper. afgelopen jaar was early bird 180, en de laatste prijs was volgens mij 220 of 230. Ik heb ze gekocht voor 210.

Edit: voor een 7-day pass met camping welteverstaan. Een 5-day pass(met camping) is natuurlijk goedkoper(prijs weet ik niet)
 

Stijn Bergen

Playlistbediener
20 okt 2014
5
0
Oké mooi, bedankt! Dan nog even wachten tot de ticket verkoop begint en dan ga ik niet te lang wachten om er eentje te kopen.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
De facebookpagina Sziget Festival Nederland post net dit: https://www.facebook.com/SzigetNL?fref=nf
Prijzen zijn dus verhoogd. De early bird tickets zijn (bijna) even duur als de tickets in het laatste stadium vorig. Scheelt toch 40 euro.
 

Inne

Nieuw lid
17 nov 2014
1
0
Hallo,

Zijn er hier nog mensen die alleen gaan? Ik ga alleen (vrienden geen interesse of centen) en heb m'n ticket al gekocht. Heb geen camping ticket gekocht omdat ik misschien toch liever in een hostel logeer of een appartementje ga huren, kwestie van het een week vol te houden.. :wink:

Gr Inne
 

DefisDre

Playlistbediener
26 dec 2012
8
3
Hallo,

Zijn er hier nog mensen die alleen gaan? Ik ga alleen (vrienden geen interesse of centen) en heb m’n ticket al gekocht. Heb geen camping ticket gekocht omdat ik misschien toch liever in een hostel logeer of een appartementje ga huren, kwestie van het een week vol te houden..
icon_wink.gif


Gr Inne

Ik wil ook heel erg graag gaan, maar ik zit ook nog even af te wachten hoe het met mijn cashflow zit. Denk dat ik ook waarschijnlijk weinig of geen vrienden meekrijg...dus wie weet kunnen me meeten. Ik laat nog van me horen. ;)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
532
170
wanneer zullen de eerste namen bekend gemaakt worden?

Hoop op Muse en Chemical Brothers!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Leuk zeg! Ik ben in 2013 voor het eerst naar Sziget gegaan, ook met allemaal mensen die ik niet echt kende. Een meisje had een oproep geplaatst op Festivalinfo en daar reageerden wat mensen (waaronder ik) op. Daar is toen een groepje uit ontstaan met wie ik Sziget 2013 bezocht heb. Vervolgens zijn we dit jaar weer gegaan met de harde kern en wat nieuwe gezichten. Geweldig dat je die mensen zo goed leert kennen op zo'n festival, nu zijn we allemaal bevriend met elkaar. Tof als er op dit forum ook zoiets onstaat!
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Vraag me af welke headliners er nog in Europa zullen zijn in Augustus.

Ik zit ook nog elk jaar na te denken over Sziget, dus wie weet :D
BTW, ik heet ook Jesse, en je raad het niet. wilde vorig jaar gaan met een vriend van mij genaamd Jesse. (ook present op dit forum) ;)
 

jesse

Playlistbediener
14 nov 2012
25
0
Ik denk dat Faithless en Radiohead wel een naam zou kunnen zijn op Sziget!!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Faithless is een perfecte band voor Sziget. Radiohead zou geweldig zijn, maar die zullen wellicht volgend jaar pas touren. Sting staat eind juli ergens in Zweden en Kasabian staat eind juli ook ergens in Europa. Toch wel artiesten waar ik stiekem op hoop. Afgelopen jaar voor het eerst gegaan, en ik ben er dit jaar(afhankelijk van hoe ik zit met school) zeker weer bij. Laat je trouwens ook niet weerhouden om alleen te gaan mocht je niemand anders meekrijgen. Het is misschien een grote stap, maar er zijn daar zoveel onwijs chille mensen. De sfeer is met geen ander festival vergelijkbaar als je het mij vraagt. Afgelopen jaar ook misschien wel de helft van de optredens alleen gezien, terwijl ik toch heel goed met mijn vrienden overweg kan ;).
 

Charlotte

Playlistbediener
11 dec 2014
9
0
Hallo,

Zijn er hier nog mensen die alleen gaan? Ik ga alleen (vrienden geen interesse of centen) en heb m’n ticket al gekocht. Heb geen camping ticket gekocht omdat ik misschien toch liever in een hostel logeer of een appartementje ga huren, kwestie van het een week vol te houden..
icon_wink.gif


Gr Inne

<div class="d4p-bbt-quote-title">Inne wrote:</div>
Hallo,

Zijn er hier nog mensen die alleen gaan? Ik ga alleen (vrienden geen interesse of centen) en heb m’n ticket al gekocht. Heb geen camping ticket gekocht omdat ik misschien toch liever in een hostel logeer of een appartementje ga huren, kwestie van het een week vol te houden..
icon_wink.gif


Gr Inne


Ik wil ook heel erg graag gaan, maar ik zit ook nog even af te wachten hoe het met mijn cashflow zit. Denk dat ik ook waarschijnlijk weinig of geen vrienden meekrijg…dus wie weet kunnen me meeten. Ik laat nog van me horen.
icon_wink.gif

Ik wil ook graag naar Sziget en zit ook met vrienden die niet kunnen/willen. Wil het liefst niet alleen gaan dus vroeg me af of hier mensen waren die mee wilden? Heb nog geen ticket gekocht omdat ik echt niet alleen wil en zeker wil zijn dat er mensen mee willen..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken