[HU] Sziget 2014

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Deze week komen er weer nieuwe namen bij! Ik ben benieuwd wat voor pakketje het gaat worden. Ik hoop vooral op mooie World Stage en A38 namen :)
 

guinness-vld

Playlistbediener
10 feb 2014
27
0
Ben heel erg benieuwd! Helaas hebben ze geen dag aangegeven. Ben nu om het uur de website aan hetchecken ;)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Jaja!

Macklemore & Ryan Lewis, Skrillex, Jake Bugg, Die Fantastischen Vier, London Grammar, Tom Odell, Michael Kiwanuka, Darkside, The Big Pink, Borgore en Brody Dalle.

Heel erg blij met London Grammar, Darkside, Michael Kiwanuka en Jake Bugg. Nu nog BMTH en The National pakken (ook op Lowlands) en de de lineup is al te gek.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Mwah valt een beetje tegen. Mackelmore is ruk live. Doet 5 nummers in ruim een uur. Skrillex is leuk maar draait overal deze zomer. Jake bugg is top, maar wel al gezien. Idem met Tom odell. London grammar is we tegek, en darkside mag er ook zijn. Ik had(misschien onterecht) toch wat meer verwacht. Er staat more to be announced, maar ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Macklemore is kut inderdaad. En die zal denk ik gaan headlinen, maar serieus 5 nummers in een uur? Dat is toch wel heel mager ja..
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Wat healinen? Van een dag dan hoop ik toch. Defenitie van een hype is die man. Zag hem op bks 3 kwartier. En ik hoorde na afloop dat hij nadt ik weg was nog 2 nummers had gedaan... De tent(en dar buiten) stond stampvol overigens. Niet meerr gezond. Ik denk otoch dat ik iets anders ga bezichtigen als er iets fatsoenlijks tegenover staat. Was hiphop vorig jaar trouwens wel een beetje fatsoenlijk vertegenwoordigd op sziget vorig jaar?
 

guinness-vld

Playlistbediener
10 feb 2014
27
0
Blij met Borgore, Skrillex, Michael Kiwanuka en Jake Bugg. Nog vele namen te gaan.

Is BMTH niet te hard voor Sziget? Ik zie ze graag verschijnen, daar niet van.

Vandaag ook meer info over de Citypass. Erg relax!
http://nl.szigetfestival.com/_/info/citypass
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Blij met Borgore, Skrillex, Michael Kiwanuka en Jake Bugg. Nog vele namen te gaan.

Is BMTH niet te hard voor Sziget? Ik zie ze graag verschijnen, daar niet van.

Vandaag ook meer info over de Citypass. Erg relax!

http://nl.szigetfestival.com/_/info/citypass

Lijkt me niet toch? Ze hebben vaker metalnamen gehad, of zelfs een metaldag. Vorig jaar viel het erg tegen, toen hadden we alleen Enter Shikari. Ik zie BMTH best gebeuren. Die hebben een geweldig album uitgebracht vorig jaar!
 

guinness-vld

Playlistbediener
10 feb 2014
27
0
Zojuist het nieuwe album geluisterd en idd errug goed! Sinds Suicide season niet meer geluisterd, stukken beter!

Deze week nieuwe namen, bring it on!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Damn de affiche begint er toch alleraardigst uit te zien vind ik. Persoonlijk erg blij met Miles Kane, La Roux, Palma Violets en Bonobo.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik denk dat de pukkelpop aankondiging zoals gewoonlijk weer flink wat namen overlapt met Sziget. Ben benieuwd waar ze mee komen nu. Staan toch heel wat leuke namen tussen:
http://festileaks.com/2014/03/pukkelpop-2014-met-editors-queens-stone-age-macklemore-ryan-lewis-national-calvin-harris-outkast-deadmau5-en-veel-meer%e2%80%8f/
 

guinness-vld

Playlistbediener
10 feb 2014
27
0
Zou erg graag de onderstaande namen van PP willen zien op Sziget:
A Day to remember
Bring me the horzion
Deadmau5
Die Antwoord
Disclosure
Flume
Ed Sheeran
Dj Fresh
Snoop Dogg
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Deze week weer nieuwe namen? Frequency en Lowlands hebben gisteren allebei nieuwe namen aangekondigd.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Plus Pukkelpop natuurlijk niet al te lang geleden. Er zijn van Pinkpop eenvoudigweg 2 dancenamen die voor mij Sziget al zouden maken: xxyyxx, en Deadmau5. Verder van Pukkelpop graag:
- Black Lips
- Boy & Bear
- Cashmere Cat
- Frank Turner
- I am Legion
- Mat Zo
- Young Father
- Tourist
- Balthazar
- Disclosure(ivm geen Rock Werchter, en heb ze in het klokgebouw in Eindhoven ook moeten missen)
- John Newman
- the National

Ik vind het bij Sziget trouwens toch lastig in te schatten wie nu headlinen en wie niet. Hoop toch op wat bands als headliner, en niet dat Skrillex straks headliner blijkt te zijn. Ik heb wel ergens gelezen dat Sziget dit jaar 'een andere weg in wilde slaan' ivm teruglopende bezoekersaantallen of iets in die richting.
 

Jethro Willems

Playlistbediener
17 mrt 2014
16
0
Zouden de headliners al bekend zijn nu?
QOTSA 12-8
Placebo 13-8
Prodigy 16-8
Calvin Harris 17-8
En dan Skrillex en Macklemore nog een dagje?

Zou beter zijn als die laatste 2 niet headlinen in ieder geval. Maar het zou zomaar kunnen van wel..
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik zou Calvin Harris nog een zwakkere headliner vinden. Hij sluit af, maar dat betekent toch niet dat hij ook headlinet? Macklemore is mateloos populair, dus van hem kan ik het me nog voorstellen, maar ik geloof niet dat skrillex een dag voor zijn rekening neemt... Volgende week nieuwe namen, dus wellicht komen we het dan te weten...
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dat Calvin Harris de eindshow doet is al bekend. Vorig jaar hadden we daar David Guetta, en het jaar ervoor Snoop Dogg. Altijd een beetje een dancegeorienteerde headliner, die van de laatste dag. Macklemore lijkt me een headliner, maar van Skrillex ben ik nog niet zeker. Sziget Italia zou gezegd hebben dat hij in een tent speelt (Party Arena?). Vreselijk dat zo'n kutnaam als Macklemore kan headlinen maar hij staat overal erg groot op de affiche.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken