[HU] Sziget 2014

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Hmm niet de namen waar ik op gehoopt had, maar dat kan ook niet elke bekendmaking zo zijn :). De rij namen die er tot nu toe staat is al geweldig, dus wat er bij komt is alleen maar mooi meegenomen.
 

Jean.

Playlistbediener
30 apr 2014
8
3
Hallo,

Weet er iemand het verschil tussen de Guarded budget parking (€ 38) en de Guarded VIP camping (€ 60)? Buiten dat het je € 2 kost om je auto eens af de budget camping te halen, merk ik weinig verschil.

http://nl.szigetfestival.com/tickets/ticketinfo_amp_prijzen

Bedankt!

Jan
 

Lauwerszz

Playlistbediener
12 nov 2012
10
0
Ben twee jaar geleden op Sziget geweest en toen was de VIP parking in een parkeergarage die vanaf 20:00uur s'avonds tot 7:00uur s'ochtends gesloten was. De Guarded budget parking was toen buiten op een grasveld wel met een hek eromheen. Weet niet of het nu nog zo is maar ik heb in ieder geval weer een VIP parking ticket gekocht. Kost iets meer maar de auto staat wel heel de week veilig binnen.

Ben overigens benieuwd wat er nog bij gaat komen. Op zich tourt er nog best veel leuks rond in die periode. Denk alleen niet dat we nog hele grote namen mogen verwachten.
 

guinness-vld

Playlistbediener
10 feb 2014
27
0
Vind de Pukkelpop erg lekker, hoop dat er nog wat namen hiervan naar Sziget komen.

Denk dat het verschuiven van het weekend veel leuke namen al heeft opgeleverd en zal opleveren.
De namen hoeven van mij niet erg groot te zijn. Touren idd veel leuke namen. Hieronder wat namen waar ik op hoop:

Disclosure
Die antwoord
Volbeat
Millencolin
Lagwagon
Bring me the Horizon
Milky Chance
Flume
Lagwagon
NoFX
Ed Sheeran
Tinie Tempah
Rudimental
Skindred
 

Lauwerszz

Playlistbediener
12 nov 2012
10
0
Maandag 11 augustus (Dag -1)
• Blink 182
• Jake Bugg
• London Grammar

Dinsdag 12 augustus (Dag 0)
• Deadmau5
• Queen of the Stone Age
• Fedde LeGrand
• A Day To Remember
• Casper
• Antiflag
• Brody Dalle
• Ska P

Woensdag 13 augustus (Dag 1)
• Placebo
• Imagine Dragons
• Tom Odell
• Miles Kane

Donderdag 14 augustus (Dag 2)
• Lily Allen
• Bastille
• Axwell
• Stromae

Vrijdag 15 augustus (Dag 3)
• Cee Lo Green
• Laidback Luke

Zaterdag 16 augustus (Dag 4)
• The Prodigy
• Bombay Bicycle Club
• Crystal Fighters

Zondag 17 augustus (Dag 5)
• Calvin Harris
• The Kooks
• Darkside

Macklemore & Ryan Lewis
Outkast
Manic Street Preachers
Skrillex

Volgens de tourschema's van de bands is dit het programma.. Ben benieuwd welke namen en of er nog grote namen bij komen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Even een aanvulling van mij:

Day -1 [August 11]
Blink 182

Day 0 [August 12]

Ska-P
deadmau5
Anti Flag
Queens of the Stone Age
The 1975
Brody Dalle
A Day to Remember
Fedde Le Grand
Casper

Day 1 [August 13]
Jake Bugg
Imagine Dragons
Placebo
Miles Kane
Girls In Hawaii
Tom Odell

Day 2 [August 14]
Bastille
Macklemore & Ryan Lewis
Lily Allen
Michael Kiwanuka
Fink
Stromae
Bonobo
Axwell

Day 3 [August 15]

Cee Lo Green
Laidback Luke
Klaxons

Day 4 [August 16]
Bombay Bicycle Club
The Prodigy
Jagwar Ma
Starlight Girls
Crystal Fighters
Wild Beasts

Day 5 [August 17]
The Kooks
Calvin Harris - Sziget 2014 End Show
Outkast
Mount Kimbie
Darkside





Skrillex
Manic Street Preachers
Die Fantastischen Vier
Jimmy Eat World
R3hab
Madeon
The Big Pink
Borgore
La Roux
Palma Violets
Kavinsky
Djaikovski ft. TK Wonder & MC Wasp
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Kijk aan. Bedankt voor de moeite! Ik denk eerlijk gezegd dat we geen grote namen meer hoeven te verwachten. Ik denk dat Skrillex en/of Manic Street Preachers er op dag 3 nog bij komen. Verder hebben ze met Blink 182 toch wel de grote naam aangekondigd waar heel veel(misschien wel het meeste) mensen naar vroegen, afgaand op social media. Dat zou een mooie afsluiter zijn van de reeks grote namen. Ben wel benieuwd welke bands/artiesten we nu nog kunnen verwachten als dagvulling. Hopen dat daar wat interessante namen tussen zitten. Er is genoeg beschikbaar, afgaand op Lowlands en vooral Pukkelpop en Reading/Leeds.

Edit: een mooie afsluiter voor het grote publiek dan hea ;). Persoonlijk vind ik de laatste aankondiging weinig waard.
 

Lauwerszz

Playlistbediener
12 nov 2012
10
0
Vandaag nieuwe namen voor Pukkelpop en Lowlands.. Hopelijk binnenkort weer namen voor Sziget. Laat Snoop Dogg maar komen;)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik zag het ja. Vooral Lowlands heeft toch wel wat namen die ik wel op sziget wil zien: Gesaffelstein, The Neighbourhood, Sam Smith, You Me At Six, Blood Red Shoes en vooral Cage The Elephant zijn toch leuke namen. Volgens mij mogen ze die Snoop Dogg wel weglaten. Ondanks dat ik hoop dat Sziget nog wat hiphop gaat boeken lees ik overal dat hij op Sziget 2012(of 2011, ik weet niet welke editie het was) enorm teleurstelde. Ik denk dat Sziget deze week nog wel wat namen dropt.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Madness, The Bloody Beetroots, Kelis, Leningrad, Band Of Skulls, Triggerfinger, Deniz Koyu, Thomas Gold, Quentin Mosimann, Black Sun Empire en INVSN aangekondigd. Op zich redelijke namen, niet ontevreden
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Egbert vs. Secret Cinema, Joseph Capriati, Max Cooper en Steve Lawler, Mind Against, Miss Kittin, Guy Gerber, Martin Buttrich, Friction + MC Linguistics, Mefjus, Kasra, Ivy Lab en MC AD voor colosseum. Voor de mensen geïnteresseerd in elektronische muziek(veel techno/deephouse en Drum 'n Bass). Ik ben tevreden!

 

Lauwerszz

Playlistbediener
12 nov 2012
10
0
Weet iemand of je bij een citypass voor 2 dagen ook een gratis ticket krijgt voor een badhuis of zwembad? En is het dan ook mogelijk om 2 citypassen te kopen voor 2 dagen zodat je 2x gratis naar een badhuis kan?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Dat was me het feestje wel weer! Beste optredens kwamen van Placebo, Queens of the Stone Age, The 1975, Stromae, Wild Beasts, Darkside, Skrillex, Mount Kimbie en OutKast. Deadmau5, Korn en The Prodigy stelden erg teleur.

Later meer!
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ah kijk, toch nog szigetgangers op dit forum ;). Ik ga geen verslag typen zoals bij Werchter. Te veel werk, en te lang geleden. Er waren wat hoogtepunten qua optredens(Girls in Hawaii, Queens of the Stone Age, Jagwar Ma, Darkside, Deadmau5, Joseph Capriati bijvoorbeeld) maar nog veel en veel meer andere hoogtepunten, die eigenlijk niks met grote optredens te maken hadden. Tussen/naast optredens over het terrein struinen, met random mensen praten, , geweldige buren, geweldige mensen tegenkomen, grootse feestjes bij tenten waar je eigenlijk niet wíl staan, goedkoop bier/cocktails en eten, eindeloze nachten/ochtenden bij het Colosseum en tot de opkomende zon op snoeiharde techno bij 'Dj Warex' losgaan. Tegenvallers waren voor mij Manic Street Preachers, Stromae(veel en veels te druk, na 4 nummers maar weggegaan met een vriend, ik kon toch niks zien), Martin Buttrich en de prijsverhoging/kwaliteitsafname van de pannenkoeken halverwege de week. Dit deed niks af aan hoe geweldig Sziget is. Niet te vergelijken met welk festival dan ook, en één ding weet ik zeker: ik ben er volgend jaar weer bij(al is het dan niet met de 'party'trein. Wat is fucking grafzooi)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken