[HU] Sziget 2014

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Dat Calvin Harris de eindshow deed wist ik, maar dat dat meteen betekende dat hij headliner was wist ik niet. Vind ik persoonlijk toch jammer: een maat van mij zag hem in de ziggodome, en hij zei dat hij zijn mix afspeelde en wegging(kort door de bocht). Weinig interactie met het publiek etc. Ach het zal toch wel gaaf worden. Over Macklemore dan: het is inderdaad een baggernaam, maar tegelijk ook een van de publiekstrekkers van dit jaar. Op hem komt toch een hoop publiek is, en dat is wat een festival graag heeft... Ik lees de laatste tijd trouwens tussendoor posts/artikels van mensen over zijn gig op BKS afgelopen jaar, en dat dat zo geweldig was, maar daar begrijp ik echt helemaal niks van. Nogmaals: hij deed 5 nummers in dik een uur... Maargoed had ik denk ik al duidelijk gemaakt :). Mocht Skrillex niet headlinen(ik hoop het niet!) dan ben ik toch benieuwd welke naam ze daar (wellicht) volgende week voor droppen...
 
G

Guest

Guest
Twee jaar geleden hadden we The Killers als laatste afsluiter. Snoop Dogg stond de een na laatste dag..
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
+ deadmau5 / Axwell / Bombay Bicycle club / Crystal Fighters / Anti Flag / Wild Beasts / The Kooks / Mount Kimbie / Girls In Hawaii / Djaikovski ft. TK Wonder & MC Wasp

Heel erg blij met Wild Beasts, Mount Kimbie, Girls in Hawaii en Deadmau5!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
+ deadmau5 / Axwell / Bombay Bicycle club / Crystal Fighters / Anti Flag / Wild Beasts / The Kooks / Mount Kimbie / Girls In Hawaii / Djaikovski ft. TK Wonder & MC Wasp

Wauw, had Wild Beasts hier niet verwacht :0. Bombay Bicycle Club en The Kooks ook nice.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Deadmau5 als dance-headliner?

Deadmau5 speelt op Dag 0, waar QOTSA headliner is. Anti-Flag speelt trouwens ook op die dag.

genoeg redenen om er dan al te zijn :D

Edit: ik lees nu trouwens dat Deamau5 een openingsshow doet, vind ik verrassend want ik neem aan dat dat nog in het licht is?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Damn wat een fijne namen. Euforisch vanwege Deadmau5, moet ik eerlijk bekennen, en the Kooks(ondanks hun slappe nieuwe single), Bombay Bycicle club en Wild Beasts zijn ook geweldig. TOF!!!

@JB. Dat zal meer als 'opening van het festival' bedoeld zijn op dag 0. Ze zetten Deadmau5 met zijn leipe lichtshow en formaat echt niet overdag, daar geloof ik niks van :). Hij zal wel na QOTSA de Main afsluiten
 

guinness-vld

Playlistbediener
10 feb 2014
27
0
Weer een mooie lading namen.

Heb in oktober al mijn vlucht en hotel geboekt, met er vanuit gaande dat ik de 5 regular days mee zou pakken. In tegenstelling tot de voorgaande jaren zijn op dag 0 aardig mooie namen (QOTSA en Deadmau5). Ik land op dinsdag om 16:20 dus even afwachten op de timetable of het zin heb om dag 0 mee te pikken.

Echter ben ik blij met The Kooks en Crystal Fighters.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Mooie namen, en erg blij met OutKast!

Hier nog meer nieuwe informatie: http://festileaks.com/2014/04/nieuwe-podia-en-nieuwe-acts-voor-sziget/ Vet zeg, zo'n Berlijnse muur :p
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Zeker zeer mooie namen! Ook een hoop culturele dingen die terugkeren/hun intrede doen. Ik ben blij. Ik las wel dat de dancetent vorig jaar te klein is, dus dat grote dance namen ook op de main geplaatst zullen worden. Ik hoop niet dat dat ten koste gaat van andere mainstage acts die nu naar een tent moeten verkassen? Misschien dat ze de grotere Dj's gewoon na de headliner zetten? Dat zou wel tof zijn, aangezien het programma op de mainstage vorig jaar al rond een uur of 12 afgelopen was? Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ben ik ook benieuwd naar. QOTSA zal op dag 0 bijvoorbeeld om 19:30 uur spelen, en Deadmau5 speelt erna. Misschien is er ook zo'n soort constructie met bijvoorbeeld Skrillex. We zullen het hopelijk snel weten :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Zeker zeer mooie namen! Ook een hoop culturele dingen die terugkeren/hun intrede doen. Ik ben blij. Ik las wel dat de dancetent vorig jaar te klein is, dus dat grote dance namen ook op de main geplaatst zullen worden. Ik hoop niet dat dat ten koste gaat van andere mainstage acts die nu naar een tent moeten verkassen? Misschien dat ze de grotere Dj’s gewoon na de headliner zetten? Dat zou wel tof zijn, aangezien het programma op de mainstage vorig jaar al rond een uur of 12 afgelopen was? Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen.

ach om sommige wat kleinere mainstage acts in de tent te zien is niet eens zo'n probleem denk ik :) en natuurlijk is de vraag tegenwoordig naar de danceacts groter en zullen die dan daar naar toe verhuizen.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">mynoseknows wrote:</div>
Zeker zeer mooie namen! Ook een hoop culturele dingen die terugkeren/hun intrede doen. Ik ben blij. Ik las wel dat de dancetent vorig jaar te klein is, dus dat grote dance namen ook op de main geplaatst zullen worden. Ik hoop niet dat dat ten koste gaat van andere mainstage acts die nu naar een tent moeten verkassen? Misschien dat ze de grotere Dj’s gewoon na de headliner zetten? Dat zou wel tof zijn, aangezien het programma op de mainstage vorig jaar al rond een uur of 12 afgelopen was? Ben benieuwd hoe ze dat gaan regelen.

ach om sommige wat kleinere mainstage acts in de tent te zien is niet eens zo’n probleem denk ik
icon_smile.gif
en natuurlijk is de vraag tegenwoordig naar de danceacts groter en zullen die dan daar naar toe verhuizen.

Dat ligt er nog al aan welke mainstage act je dan naar de tent verplaatst. De ene act zou zelfs beter tot zijn recht komen binnen, maar een andere act zou daar totaal van in het niet vallen. Het gaat me er vooral om dat de ruimte voor een dance-act er is na de headliner. Ik ben daarom benieuwd of ze er ook gebruik van zullen maken :).

@Gloeilamp Ik snapte trouwens die opmerking over dat 1975 een hipstercrowd meeneemt in een ander topic niet helemaal. Als ik het goed heb neemt 1975 vooral een enorme massa gillende meiden mee toch? De echte 'hipsters'(kutwoord) gaan denk ik toch bij de alternatievere bandjes staan, maar dat kan ik fout hebben. 1975 is totaal niet mijn muziek, akelige stem, dus live ga ik ze sws niet zien :).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken