Het Rock Werchter VoorSpel 2023

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Zoals eerder in het Werchter topic al aangekondigd start ik met dit jaar met het Voorspel de artiest voor Rock Werchter 2023. Om het overzichtelijk te houden tochmaar een eigen topic binnen het Rock Werchter Forum.

Wat te doen
Kopieer het tabel in de onderstaande post en vul deze compleet in.
DM deze dan naar mij
Post hem dus niet in dit topic.

40 artiesten/bands en de antwoorden op de bonusvragen moeten dus in een keer naar mij worden verzonden.
Eenmaal ingestuurd kan niet meer gewijzigd.
Een dubbele naam telt slechts één keer mee
Zodra de eerste artiest bekend wordt gemaakt via Rock Werchter zelf stopt de mogelijkheid om nog in te zenden. Wacht dus niet te lang.
Als een artiest zich zelf bevestigd kan deze artiest niet meer ingevuld worden. Eerder inziendingen blijven geldig
Als de laatste worp artiesten is geweest maak ik de uitslag bekend.
Wordt een artiest vervangen voordat de comlet line-up bekend is gemaakt vervallen de punten
Eventuele gecancelde optredens en vervangers na die tijd tellen dus niet meer mee.

Punten die te verdienen zijn:
Artiest goed 1 punten.
Als deze door max twee deelnemers is voorspeld 1.5 punten
Ben je de einige die deze artiest heeft voorspeld 2 punten

Verder nog een drietal bonusvragen
Aangezien ik dit leuk wil houden voor ons allemaal heb ik geen zin in discussies tijdens of na dit spel.
Mij wijzen op een foutje kan altijd via DM.

edit: aanpassing te verdienen punten
 
Laatst bewerkt:

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
deelnemer:
artiest/band
1​
2​
3​
4​
5​
6​
7​
8​
9​
10​
11​
12​
13​
14​
15​
16​
17​
18​
19​
20​
21​
22​
23​
24​
25​
26​
27​
28​
29​
30​
31​
32​
33​
34​
35​
36​
37​
38​
39​
40​
bonusvragen
welke dag is het eerst uitverkocht (1 Punt)
antwoord:
welke artiest/band sluit het festival op main af (2punten)
antwoord:
wat kost een dag (marge 5 euro) en combi (marge 8 euro)
dagkaart: €
combikaart: €
1 punt per goed antwoord beiden goed 3 punten
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Aanmelen via DM is dus niet meer nodig. Eerdere aanmeldingen kunnen bovenstaand tabel gebruiken
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Punten die te verdienen zijn:
Artiest goed 1 punten.
Als deze door max drie deelnemers is voorspeld 2 punten
Ben je de einige die deze artiest heeft voorspeld 3 punten
Waarom niet gewoon als je een artiest goed hebt, 1 punt. En pakweg een headliner juist, drie ofzo. Beetje vreemd imo om er aantallen op te plakken met hoe gemakkelijk of moeilijk iemand artiesten juist raad. Ik kan dus prima één artiest als enige juist voorspeld hebben, terwijl een ander er drie nodig heeft om aan hetzelfde aantal te komen ookal kan ik die drie dan niét hebben. Snap je?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Dat is een systeem dat vrij vaak gebruikt wordt bij quizzen en wedstrijdjes. Ik vind het wel een goed idee omdat het juist stimuleert om wat meer unieke voorspellingen te doen i.p.v. enkel veilige keuzes. Extra punten voor headliners zou ook maar vreemd zijn omdat die naar mijn gevoel juist makkelijker te voorspellen zijn.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dat is een systeem dat vrij vaak gebruikt wordt bij quizzen en wedstrijdjes. Ik vind het wel een goed idee omdat het juist stimuleert om wat meer unieke voorspellingen te doen i.p.v. enkel veilige keuzes. Extra punten voor headliners zou ook maar vreemd zijn omdat die naar mijn gevoel juist makkelijker te voorspellen zijn.
True, maar zou het fairer vinden dat iemand die bv. 21 namen juist heeft en wint dan iemand die er losweg 7 unieke heeft geraden. En ik weet niet, is dat zo? Het is niet omdat er meer gespeculeerd wordt over grote namen dat het daarom gemakkelijker is.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
"welke dag is het eerst uitverkocht (1 Punt)". Zeg je hier bijvoorbeeld 'de zondag' of de 'Metallica-dag'?
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Kleine toevoeging die het voor mij gemakkelijker maakt. Ik zou het op prijs stellen om de lijst met artiesten/bands in alfabetische volgorde naar mij te zenden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Wanneer is de deadline? Bedoel, het is nog 11 maanden ofzo. Hell, het kan nog maanden duren vooraleer we nog maar de eerste naam weten.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Wanneer is de deadline? Bedoel, het is nog 11 maanden ofzo. Hell, het kan nog maanden duren vooraleer we nog maar de eerste naam weten.
Ook ik kan niet in de toekomst kijken. Als morgen de eerste naam wordt gedropt heb ik in ieder geval niet veel te controleren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Oké, I'm in. Dit is leuk. :)

En nu de geruchten nog verre van concreet zijn is dit nog spannend en speciaal. Maar zou er precies wel een deadline opzetten niet? Tot half september ofzo? Mensen die hun lijstje later insturen hebben natuurlijk meer kans omdat de geruchten concreter worden. En je wil natuurlijk dat mensen niet te lang wachten om in te dienen.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Oké, I'm in. Dit is leuk. :)

En nu de geruchten nog verre van concreet zijn is dit nog spannend en speciaal. Maar zou er precies wel een deadline opzetten niet? Tot half september ofzo? Mensen die hun lijstje later insturen hebben natuurlijk meer kans omdat de geruchten concreter worden. En je wil natuurlijk dat mensen niet te lang wachten om in te dienen.
Dat is een keuze die je zelf maakt ;)

Mooi zo laten
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Tijd voor wat statistieken
Aantal deelnemers tot nu toe: 7
Aantal artiesten die ingezonden zijn: 191
Meest ingezonden beginletterletter van de artiest: 22
Beginletters van artiesten die nog niet ingezonden zijn: 2
Artiesten die 5 keer genoemd zijn: 4
Artiesten die 4 keer genoemd zijn: 5
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Zal Muse na de leak officieel bekend worden gemaakt? Dan kan er niet meer worden ingezonden.
Denk aan de inzending mocht je mee willen doen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Zal Muse na de leak officieel bekend worden gemaakt? Dan kan er niet meer worden ingezonden.
Denk aan de inzending mocht je mee willen doen.
Oh, shit. Komt eraan! Maar Muse telt dan dus gewoon of...? Ze hebben zichzelf namelijk ook niet niet bevestigd.
 

Bert

Support act
14 nov 2014
832
753
Oh, shit. Komt eraan! Maar Muse telt dan dus gewoon of...? Ze hebben zichzelf namelijk ook niet niet bevestigd.
Zolang er op het officiële kanaal van Werchter of artiest geen geen bericht staat kan je alles nog inzenden.
Als Muse dit zelf post kan Muse niet meer worden ingezonden vanaf dat moment. Bij een officiële RW bekendmaking kan er niets meer ingezonden worden
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken