Het Lowlands VoorSpel 2023

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.654
1.589
Ah S10 en Son Mieux hebben mij punten bezorgd, nice.

Even nog wat vragen over de puntentelling. Rekenen we de 5 hoogste namen als headliner? Dan zou mijn NBT als sub dus fout zijn.

Ik zou ook minpunten geven voor elk zekerheidje wat uiteindelijk niet goed is. Want uiteindelijk heeft iedereen wel een beetje gesjoemeld door meer verrassingen en meer zekerheidjes op te schrijven :)

Ik ben toch te competitief hiervoor om zo ver onderaan te bungelen.
Stond er ergens een maximaal aantal zekerheidsjes? Wel mee eens dat het natuurlijk niet helemaal eerlijk is om 30 zekerheidjes op te schrijven.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
717
1.232
Ah S10 en Son Mieux hebben mij punten bezorgd, nice.

Even nog wat vragen over de puntentelling. Rekenen we de 5 hoogste namen als headliner? Dan zou mijn NBT als sub dus fout zijn.


Stond er ergens een maximaal aantal zekerheidsjes? Wel mee eens dat het natuurlijk niet helemaal eerlijk is om 30 zekerheidjes op te schrijven.
Zodra het blokkenschema online komt lijkt het mij duidelijk wat de headliners zijn. Ook ligt het eraan wat Lowlands communiceert (bv NBT headliner dan telt die als headliner en is sub dus 'fout'.). Voor nu krijg je gewoon bij elke juiste artiest 1 punt. Als alles definitief is ga ik kijken op basis van blokkenschema wat de headliners, subs en bravo headliners zijn. Hiervoor krijg je dan extra punten.

Er stond geen maximaal aantal zekerheidjes dus ik vind het een leuk idee om voor elk niet doorgekomen zekerheidje een minpunt te geven! 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.654
1.589
Zodra het blokkenschema online komt lijkt het mij duidelijk wat de headliners zijn. Ook ligt het eraan wat Lowlands communiceert (bv NBT headliner dan telt die als headliner en is sub dus 'fout'.). Voor nu krijg je gewoon bij elke juiste artiest 1 punt. Als alles definitief is ga ik kijken op basis van blokkenschema wat de headliners, subs en bravo headliners zijn. Hiervoor krijg je dan extra punten.

Er stond geen maximaal aantal zekerheidjes dus ik vind het een leuk idee om voor elk niet doorgekomen zekerheidje een minpunt te geven! 😄
Jaaa check, maar het lijkt er dus op dat Lowlands communiceert dat er 5 headliners zijn. Wat dus betekent dat er 5 headliners en 3 subheadliners uitvloeien straks. Was daar even naar benieuwd :)
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
222
315
Was helemaal vergeten om nieuwe namen aan te geven de vorige keer! Aangezien de volgende worp het dance en elektronische programma omvat, ga ik wat pogingen wagen, met de gedachten erachter per naam. Ik ga er van uit dat veel artiesten die op PKP23 staan ook doorschuiven naar LL. Voorpspellingen voor deze ronde:

2ManyDjs (spelen op Pukkelpop)
Ben Bohmer (PKP, nog geen Nederlandse show in tour)
Reinier Zonneveld (PKP)
Partiboi69 (PKP, geen NLe show in tour)
VTSS (PKP)
Vitalic liveshow (geen DJ set, heeft een groot gat rond deze tijd en nog niks in de BeNeLux, speelde vorige jaar geen liveshow in NL)
DJ Rush (speelt niet op de normale Nederlandse techno evenementen in deze tijd)
Myd (heeft een paar kleinere shows gespeeld in NL met succes, mogelijk nu door naar LL)
Kolsch (speelt meestal op of LL, of een elektro festival. Gezien hij nu niet op een elektro festival staat...)
Folamour (successvol en volgens mij best goedkoop qua boeking)
Four Tet (stond tot mijn verbazing niet op DTRH, ik verwacht hem door zijn succes van dit jaar op LL, opnieuw)
Honey Dijon (speelt momenteel op elk NLs elektronische festival, en is in die tijd ook in de BeNeLux)

Daarnaast zullen er waarschijnlijk nog wat extra namen zijn voor de techno nacht, maar dat kunnen zo veel kleinere namen zijn dat ik het niet eens ga proberen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.654
1.589
Vitalic liveshow (geen DJ set, heeft een groot gat rond deze tijd en nog niks in de BeNeLux, speelde vorige jaar geen liveshow in NL)
Hij deed vorig jaar trouwens wel een zaalshow in TivoliVredenburg. Voorprogramma was Alberta Balsam, dat is op zich wel een kanshebber voor LL denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
222
315
Hij deed vorig jaar trouwens wel een zaalshow in TivoliVredenburg. Voorprogramma was Alberta Balsam, dat is op zich wel een kanshebber voor LL denk ik.

Grappig, de show staat niet op zijn website. Goed gevonden!
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
717
1.232
Was helemaal vergeten om nieuwe namen aan te geven de vorige keer! Aangezien de volgende worp het dance en elektronische programma omvat, ga ik wat pogingen wagen, met de gedachten erachter per naam. Ik ga er van uit dat veel artiesten die op PKP23 staan ook doorschuiven naar LL.
Helaas ga ik deze namen niet meenemen. Blijf vooral wel lekker speculeren hier! Maarrr na de eerste aankondiging heb ik het volgende aangegeven:
Tussenstand tot de volgende worp!
Inzendingen kunnen nu niet meer gewijzigd worden :)

Vanaf nu ga ik bij elke worp de 0 punten-namen ff bekijken en er bij optellen.
Zodra het blokkenschema bekend is zullen punten ook nog wijzigen.
Extra voorspelde namen tellen dus NIET mee maar wel leuk om te zien :)
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken