Het grote Presale topic - Enkel links plaatsen aub

Lion

Dagopener
7 mrt 2017
722
1.454
Heb er overigens ook een voor Elvis Costello in Concertgebouw gekregen:

Verkoop 1 minuut geleden begonnnen.

edit: Werkt niet meer.
 
Laatst bewerkt:

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Heb er overigens ook een voor Elvis Costello in Concertgebouw gekregen:

Verkoop 1 minuut geleden begonnnen.

edit: Werkt niet meer.
Pre-sale link werkt enkel als je via de website van Elvis Costello zelf zoekt. Via het Concertgebouw start de verkoop morgenochtend.

https://tix.concertgebouw.nl/nl/specialoffer/h7nmv4sxdewgg/
 

Marieke

Nieuw lid
24 mrt 2023
1
2
Net nieuw hier, en ik zal hier ook niet snel terugkomen. Was ook op zoek naar Presale voor Acda & de Munnik. Code is aedmreunie23, per ongeluk goed gegokt :) Helaas het meeste al verkocht, dus ik ga het gokken op morgen de reguliere sale.
Desondanks bedankt voor de link!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Bartjuh1981

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Net nieuw hier, en ik zal hier ook niet snel terugkomen. Was ook op zoek naar Presale voor Acda & de Munnik. Code is aedmreunie23, per ongeluk goed gegokt :) Helaas het meeste al verkocht, dus ik ga het gokken op morgen de reguliere sale.
Desondanks bedankt voor de link!
Welkom! Ik ga het ook morgen maar proberen. Enkel nog losse plaatsen op 2e ring via die presale. Dat is het ook net niet...
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Sohey, tickets voor Acda en de Munnik waren lastiger te krijgen dan tickets voor Bruce Springsteen. Bizar. Maar het is gelukt.
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Hou me warm aanbevolen voor een presale link voor New Order ❤️.
Gibt's naar mijn weten niet. New Order rept trouwens ook over dat je bij de zalen na moet gaan of er een voorverkoop is en, als het goed is, hebben die sowieso niks laten weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: rricken

Gebruikers die dit onderwerp bekijken