Het grote Presale topic - Enkel links plaatsen aub

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Presale SPARKS

Code is:
CRYING

Zou morgen pas moeten werken (Deze pre-sale loopt van woensdag 1 februari 10:00 t/m vrijdag 3 februari 10:00 uur) maar heb op de één of andere manier net al twee kaartjes kunnen kopen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.149
2.912
Heel erg bedankt!

Voor Keulen kan ik helaas geen staanplaatsen uitkiezen, enkel random toegewezen zitplaatsen. Zonde!
Voor Brussel wel staanplaatsen te kiezen alleszins.

Edit: nevermind, lijkt wel te gaan werken. Die Duitse website is even wennen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lawrice Lane

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Vanaf morgen 10:00. Beth Hart Stadsschouwburg Antwerpen.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ik ben niet zo thuis in de presale links maar hoe werkt dit? Ga vooral naar concerten die niet snel uitverkopen geloof ik. Kom via die link op een site met een presale die start op vrijdag..
Denk dat je op Alter Bridge doelt, want Gojira is al in de verkoop. Werkt nomaliter hetzslfde als de noormale verkoop. In dit geval: TM heeft de link aangepast, dus ik heb geen voorverkoop meer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ga ik m'n regel overtreden? Denk 't wel.

Is de voorverkoop voor The Mars Volta in OLT Rivierenhof er al uitgestuurd of gaat dat nog gebeuren? In ieder geval: zou iemand zo aardig willen zijn om die hier neer te zetten? Merci.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ga ik m'n regel overtreden? Denk 't wel.

Is de voorverkoop voor The Mars Volta in OLT Rivierenhof er al uitgestuurd of gaat dat nog gebeuren? In ieder geval: zou iemand zo aardig willen zijn om die hier neer te zetten? Merci.
Is er hier wel een vvk? Vanuit België heb ik geen mail ontvangen in ieder geval....
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Is er hier wel een vvk? Vanuit België heb ik geen mail ontvangen in ieder geval....
Normaal wel toch? TMV repte ook over 'venue presales' dus denk het wel. Maar we gaan het zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken