HELP

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Help, @Ron, ik kan niet meer inloggen op de site! Zit nu in de app, die werkt nog, maar als ik op de site wil inloggen krijg ik de melding: "MISLUKT: geen wachtwoord opgegeven" of wordt ik wel doorgelinkt naar de forumpagina die ik bezocht, maar ben ik nog steeds niet ingelogd. Cache is recentelijk geleegd.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Help, @Ron, ik kan niet meer inloggen op de site! Zit nu in de app, die werkt nog, maar als ik op de site wil inloggen krijg ik de melding: “MISLUKT: geen wachtwoord opgegeven” of wordt ik wel doorgelinkt naar de forumpagina die ik bezocht, maar ben ik nog steeds niet ingelogd. Cache is recentelijk geleegd.

Nog steeds dit probleem?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ja, bij mij loopt alles nu wel weer normaal.
Vanmorgen waren er idd wat gekke dingen en timeouts en errors enz
Maar kwam zeker door de werkzaamheden, is begrijpelijk.
 
G

Guest

Guest
Gaat dat hier bij elke Werchter- en Pinkpopnaam een uur platliggen?

Same here.

Trouwens, kan het zijn dat comments die je geplaatst hebt, ineens verdwijnen? Of is dat een gevolg van de storing op de server?
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Gaat dat hier bij elke Werchter- en Pinkpopnaam een uur platliggen?

Het is nog steeds trial en error. Er waren net meer dan 2000 man tegelijkertijd op de site. Onze server (zelfs onze nieuwe) kan dat niet aan. Dit kunnen we alleen opvangen met een server die meer dan 500 euro per maand kost. Dat kunnen we uiteraard niet betalen.

We zoeken uiteraard naar andere oplossingen en we denken deze inmiddels ook gevonden te hebben. Toch kunnen we nog steeds niet garanderen dat alles als een trein loopt. Dat kunnen we pas als de omzet uit advertenties lineair groeit aan de bezoekersaantallen. ;)
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Trouwens, kan het zijn dat comments die je geplaatst hebt, ineens verdwijnen? Of is dat een gevolg van de storing op de server?

Zou niet mogen kunnen. Instabiliteit met forum is achter de rug als het goed is. Probeer het aub nog eens?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Was het gevolg van de storing, mijn reacties zijn toen ook niet gekomen ;)
Voor de rest was het vrij grappig toen de site weer bereikbaar was om te zien dat er overal 'ooit geleden' stond als de tijd van de laatst geplaatste post.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Gaat dat hier bij elke Werchter- en Pinkpopnaam een uur platliggen?

Het is nog steeds trial en error. Er waren net meer dan 2000 man op de site. Onze server (zelfs onze nieuwe) kan dat niet aan. Dit kunnen we alleen opvangen met een server die meer dan 500 euro per maand kost. Dat kunnen we uiteraard niet betalen.

We zoeken uiteraard naar andere oplossingen en we denken deze inmiddels ook gevonden te hebben. Toch kunnen we nog steeds niet garanderen dat alles als een trein loopt. Dat kunnen we pas als de omzet uit advertenties lineair groeit aan de bezoekersaantallen.
icon_wink.gif

Oh oke, ik had geen idee dat de bezoekersaantallen zo omhoog zouden gaan. Je zou verwachten dat ze hun info gewoon op de site van het festival gaan halen ofzo.

Ik snap wel dat het met beperkte middelen wat moeilijker is om zoiets groot te onderhouden. Alvast petje af daarvoor!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Er waren net meer dan 2000 man op de site.
Dat is toch een dik compliment waard!!!
Echter 1 kritische noot:
Jammer dat de site dat niet trekt, net op het "moment supreme"...
Ik merkte het bij nadat ik de link op facebook aanklikte van de aankondiging van Pharrell, gebeurde niets.
Dacht dan maar naar het forum, weer een error, da's best jammer, hoop niet dat dat gasten gaat kosten?
Misschien hebben er een aantal een idee voor een oplossing...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik moet nu weer steeds vernieuwen voordat ik zie wat er daadwerkelijk aan de hand is en niet zie wat ik zag de vorige keer dat in de bepaalde pagina zag!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
@Ron, ik blijf problemen hebben op de smartphone. Opnieuw datzelfde met de tijd die blijft stilstaan en dat er geen nieuwe posts bijkomen. Cache legen helpt telkens maar eenmalig, volgende keer dat ik forum bezoek keert het probleem steeds terug.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
nu net weer:
Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 746202698

Varnish cache server
begint een beetje te storen...
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
nu net weer:

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 746202698

Varnish cache server

begint een beetje te storen…
Thanks voor het doorgeven. We zitten er met het hele team bovenop en proberen alles zo snel mogelijk te verhelpen. Zoals Ron al aangaf, gaat dat volgens een principe van trial and error.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Bij mij in ieder geval niet
Ik zie bijvoorbeeld een paar topics bij Muziek/algemeen niet die ik wel zie op mijn mobiele app (dus ik zie ze niet op mijn computer
Het zijn vooral de topics die nieuw zijn aangemaakt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik vroeg mij af waarom met opruimen. Topic Pinkpop 2014 verwijderd is, maar Pinkpop 2013 er nog stond. Kan die toch ook weg met de Pinkpop Classic 2013, of niet?
Verder liep het wel weer.
Met 10000 likes op Facebook (wat uiteraard oké is), zijn jullie niet bang dat bij elk nieuws van de grote NL/BE festivals dat de site weer plat gaat? Just checking...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken