HELP

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
@Ron

De problemen aan mijn kant zijn het niet refreshen van de homepage, zowel op de app als de site. Links naar nieuwere artikelen werken prima, en in een nieuw artikel staan ook alle meest recente artikelen in de zijbalk. Als ik echter terugga naar de homepage is dit het meest recente artikel: http://festileaks.com/2014/11/muse-tweede-headliner-rock-werchter-2015/

Ik heb mijn cache al geleegd, levert niets op.

Thanks. Geef ons nog een dag. Moet te maken hebben met de migratie.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Gave nieuwe look in de app!
Hij blijft alleen nog steeds op Muse staan
icon_wink.gif

I know. Zijn er al mee bezig sinds woensdagavond. Onze app partner zit in Corsica, anders had ik al lang daar voor de deur gestaan. ;)
We zijn er iig mee bezig.

Een half uur geleden is de site overgezet naar een nieuwe server. Wellicht dat we nog wat kleine instabiliteit hebben ivm DNS, maar als het goed is merk je nu al dat we een stuk sneller zijn geworden! :)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Nieuw probleem: wanneer ik een nieuw bericht post en vlak erna terugkeer naar datzelfde topic zie ik mijn eigen bericht niet staan. Ik heb zo per ongeluk een dubbelpost gemaakt, en aangezien ik al meerdere dubbelposts heb gezien vandaag ben ik vermoedelijk niet de enige met dit probleem?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
en aangezien ik al meerdere dubbelposts heb gezien vandaag ben ik vermoedelijk niet de enige met dit probleem?
Ik zie wel sommige posts dubbel in de activity wall. Maar dat gebeurd zodra een bericht is geëdit, dan staan beide versies daar. Volgens mij was dat eerst niet zo.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Nieuw probleem: wanneer ik een nieuw bericht post en vlak erna terugkeer naar datzelfde topic zie ik mijn eigen bericht niet staan. Ik heb zo per ongeluk een dubbelpost gemaakt, en aangezien ik al meerdere dubbelposts heb gezien vandaag ben ik vermoedelijk niet de enige met dit probleem?

Cache geleegd?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Hier hetzelfde, geen cache probleem. Staat idd wel in Wall maar niet (direct) in het topic.
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Nieuw probleem: wanneer ik een nieuw bericht post en vlak erna terugkeer naar datzelfde topic zie ik mijn eigen bericht niet staan. Ik heb zo per ongeluk een dubbelpost gemaakt, en aangezien ik al meerdere dubbelposts heb gezien vandaag ben ik vermoedelijk niet de enige met dit probleem?

Ik heb hetzelfde probleem. Soms post ik iets wat een dag later nog steeds niet erop staat. Ik heb al 3x iets in het albums van 2014 topic proberen te plaatsen...
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Heb ik net ook gehad bij één van The Battles daardoor mijn 3 posts. het kwam er uiteindelijk wel op, maar 5 minuten later. Ook toen ik het ging editen duurde het even toen het veranderde. Ook heel vervelend dat je dan je eigen posts niet kan verwijderen, al snap ik dat aan de andere kant ook wel. Of zouden we dan iemand moeten taggen van het mod team om het te verwijderen?

@Ron
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
We lossen het weer op. Hoe? Dat weet ik nog niet. Een moderator taggen voor het verwijderen berichten kan iig geen kwaad.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Willen jullie het nog eens testen aub? Heb wat zaken aangepast.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Ach komt helemaal goed :D wat ik wel vervelend vind, misschien zijn jullie nu bezig met het forum, maar ik heb dit probleem:

Wanneer ik naar de forum homepage ga lijkt het erop dat ik ingelogd sta als @Bartjuh1981. Als ik een subforum aanklik verdwijnt die meteen en sta ik zelf weer ingelogd. Heb er een screenshot van maar weet niet hoe ik deze hier moet uploaden.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ach komt helemaal goed
icon_biggrin.gif
wat ik wel vervelend vind, misschien zijn jullie nu bezig met het forum, maar ik heb dit probleem:

Wanneer ik naar de forum homepage ga lijkt het erop dat ik ingelogd sta als @Bartjuh1981. Als ik een subforum aanklik verdwijnt die meteen en sta ik zelf weer ingelogd. Heb er een screenshot van maar weet niet hoe ik deze hier moet uploaden.

Ik was gister opeens EveryKnight, maar nu klopt het wel weer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken