Heeft iemand een plekje over voor terugreis zondagnacht?

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Hallo allemaal,
Ik heb een dagticket voor zondag, maar aangezien de Peppers pas om 01:00 klaar zijn is het nogal een gedoe om vervolgens midden in de nacht met openbaar vervoer terug naar Nederland te komen. Ik vroeg me daarom af of er misschien iemand met de auto die nacht (van zondag op maandag dus) terug rijdt, bij voorkeur in de richting van Eindhoven, en nog een plekje in de auto over heeft voor mij? Als ik tot Eindhoven mee zou kunnen rijden zou dat echt heel fijn zijn! (en ik ben natuurlijk bereid om mee te betalen voor de rit)
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Hallo allemaal,
Ik heb een dagticket voor zondag, maar aangezien de Peppers pas om 01:00 klaar zijn is het nogal een gedoe om vervolgens midden in de nacht met openbaar vervoer terug naar Nederland te komen. Ik vroeg me daarom af of er misschien iemand met de auto die nacht (van zondag op maandag dus) terug rijdt, bij voorkeur in de richting van Eindhoven, en nog een plekje in de auto over heeft voor mij? Als ik tot Eindhoven mee zou kunnen rijden zou dat heel fijn zijn! (en ik ben natuurlijk bereid om mee te betalen voor de rit)
Ha ik had hetzelfde zaterdag bij TW Classic. Als je tot Antwerpen weet te geraken: een paar uur chillen bij Solav Kebab Antwerpen naast het station tot de eerste trein gaat is een aanrader.
Helaas kan ik je verder niet helpen, hopen dat je iemand gevonden krijgt.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Bato_V en wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken