Guns N' Roses

Loek123

Support act
7 nov 2019
1.112
467
Echt? Drie uur had ik nog logisch gevonden, maar richting de vier uur. Poeh. Dat houd ik als toeschouwer ook met moeite voel, haha.
Ja, dat vind ik dan ook wel een klein minpuntje als ik GNR op een festival line up zie staan.
Legendarische band, uiteraard. Maar ze nemen wel plek in van 2 normale headliners.
Al valt het op Hellfest wel mee met 2.5 uur

• Leuk
Waarderingen: wenteldave

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
5.626
2.788
Nou lieve Festileaks vrienden: ik hoop voor jullie heel erg dat GnR voor jullie een betere prestatie gaat neerzetten dan hier op Sweden Rock. Dit is en zal waarschijnlijk voor altijd de meest schandelige prestatie als headliner zijn. Ik zit dit nu in de tent te tikken terwijl ik de toegift op de achtergond hoor. Bijna 40 minuten te laat gestart, vervolgens totaal zoutloos spelen met geen enkele interatie met het publiek.. echt bizar. En dit festival vol oude classic rock liefhebbers liep totaal leeg. Ik overdrijf niet als circa 3/4 van het publiek net al weg was. Kortom, een paar schietgebedjes naar se rockgoden en op naar Groningen!

Rick1617899545

Support act
20 nov 2014
1.152
280
Iemand misschien interesse in 2 kaarten voor Hannover a 50 euro per stuk?
Het zijn hardcopy kaarten, die raak ik dus niet meer kwijt via Ticketswap

Laatst bewerkt:

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
5.626
2.788
Iemand misschien interesse in 2 kaarten voor Hannover a 50 euro per stuk?
Het zijn hardcopy kaarten, die raka isk dus niet meer kwijt via Ticketswap
Al geef je er 50 euro bij. Die band hoef ik nooit meer te zien.

Dat gezegd hebbende wens ik iedereen een fijne avond vanavond! Neem een voedselpakketje mee om de tijd te overbruggen tot meneer Axl een keer wil beginnen.

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
7.286
2.472
Al geef je er 50 euro bij. Die band hoef ik nooit meer te zien.

Dat gezegd hebbende wens ik iedereen een fijne avond vanavond! Neem een voedselpakketje mee om de tijd te overbruggen tot meneer Axl een keer wil beginnen.
Je hebt tijdens GNR ook een driegangendiner nodig als ze daadwerkelijk bijna vier uur gaan spelen.

• Haha
Waarderingen: Joslittel

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.037
323
Zelfs in Groningen is het warm. In de middag richting de 29 graden. Hitteprotocol van stal gehaald daar? Of kun je wel wat schaduw krijgen daar?

jaydee76

Randprogramma
30 nov 2018
115
69
En was er iemand bij? Hoe was de show?

Gemengde gevoelens gekregen van Guns N’Roses in Groningen gisteren. Het was een mooie show weer, maar Axl had duidelijk hoorbare stemproblemen; hij klonk een groot gedeelte van de tijd alsof hij Mickey Mouse aan het wurgen was :( Heb ze zeven keer eerder gezien, en ben in 2016 naar AXL/DC geweest, en vond zijn stem altijd prima, maar hij klinkt alsof ‘ie gewoon op is. Stonden volgens setlist.fm nog vijf nummers op de setlist die ze overgeslagen hebben, ook geen goed teken natuurlijk. Was gisteren precies 30 jaar sinds ik ze voor het eerst zag (in De Kuip) en ben bang dat gisteren wel eens de laatste keer geweest kon zijn (maar goed, dat dacht ik ook van de Stones in ‘98 en daar ga ik over twee weken ook weer naartoe).

• Leuk
Waarderingen: Minie, PJ en Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken