Graspop Metal Meeting 2025

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
175
263
Vorig jaar alleen de eerste 6 nummers gezien en daarna lekker in de witte tent achter de tribune gezeten.

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
343
721
Als internet, smartphones en een werkend gehoor nu allemaal niet bestonden... maar als je nu nog serieus Motley Crue het boeken waard vindt, nog los van headliner positie of niet, dan getuigt dat voor mij wel echt het ontbreken aan gezond verstand.

• Leuk
Waarderingen: Steph85

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
669
378
Als internet, smartphones en een werkend gehoor nu allemaal niet bestonden... maar als je nu nog serieus Motley Crue het boeken waard vindt, nog los van headliner positie of niet, dan getuigt dat voor mij wel echt het ontbreken aan gezond verstand.
Vrees dat het zo niet werkt in de realiteit, ga er maar van uit dat gmm ze sowieso boekt als die in de buurt zijn en geen te extreme eisen hebben. Maar zoals hierboven aangehaald wijst er nog niets op dat ze daadwerkelijk naar Europa komen.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo

Slyder73x

Gouden Tip
4 jun 2022
403
710
Vrees dat het zo niet werkt in de realiteit, ga er maar van uit dat gmm ze sowieso boekt als die in de buurt zijn en geen te extreme eisen hebben. Maar zoals hierboven aangehaald wijst er nog niets op dat ze daadwerkelijk naar Europa komen.
Echt Waarom moeten mensen nu al in begin oktober mijn enthousiasme verpesten.

Maar oké als je ze ergens programeerd zo rond het avondeten dan vind ik het prima dan heb ik een rustmomentje of een momentje om even lekker te gaan schijten

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
1.007
1.099
Graspop is een commerciele organisatie. Daarbij is ticketverkoop immens belangrijk, en bij hun vorige passage was het uitverkocht. Soms moet er bij organisatoren niet meer dan dat zijn.

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
343
721
Echt Waarom moeten mensen nu al in begin oktober mijn enthousiasme verpesten.

Maar oké als je ze ergens programeerd zo rond het avondeten dan vind ik het prima dan heb ik een rustmomentje of een momentje om even lekker te gaan schijten
Motley Crue zou gewoon buiten bij de ingang gezet moeten worden, dan kan iedereen even een paar minuten luisteren, zich beseffen hoe kut het wel niet is en dan doen wat iedereen zou moeten doen: doorlopen.

El_Leipo

Playlistbediener
19 nov 2023
40
81
Linkin Park zeggen festivals te gaan doen dus, in het artikel worden alleen Pinkpop en Rock Werchter genoemd, lijkt me logisch. En "Duitse festivals". Rock am Ring zou het wel heel ruim hebben als de BMTH én Linkin Park hebben toch? En het lijkt me toch net te rustig voor Wacken

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.726
3.594
Man, man, man, wat was Mötley Crüe een prachtige ervaring op Graspop! Zou een mooie headliner zijn voor komende editie.

Maar dat zal niet voor komend jaar zijn denk ik zo
Ik zie ze nog wel komen voor het 35-jarig bestaan van Dr. Feelgood. En die dan integraal spelen🥳

• Leuk
Waarderingen: Timmy en Koekdoos

mart1234

Support act
27 nov 2019
971
426
Linkin Park zeggen festivals te gaan doen dus, in het artikel worden alleen Pinkpop en Rock Werchter genoemd, lijkt me logisch. En "Duitse festivals". Rock am Ring zou het wel heel ruim hebben als de BMTH én Linkin Park hebben toch? En het lijkt me toch net te rustig voor Wacken
Dat moet haast wel Rock am ring en Rock im Park zijn

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

azi10

Playlistbediener
13 jan 2023
16
11
Ik zie ze nog wel komen voor het 35-jarig bestaan van Dr. Feelgood. En die dan integraal spelen🥳
Motley Crüe dan deze keer wel met Mick Mars liefst.
In 2023 was maar heel flauw afkooksel, slechte sound, vals gezang, ...

• Leuk
Waarderingen: sven.cr

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
315
404
Je kan ook een kaart kopen en hem weer verkopen mochten ze toch aangekondigd worden? Je raakt die echt wel kwijt.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

prins

Dagopener
9 nov 2019
591
734
Je kan ook een kaart kopen en hem weer verkopen mochten ze toch aangekondigd worden? Je raakt die echt wel kwijt.
is een account gebonden kaart hierdoor werkt bv een ticketswap niet meer. en geprinte of doorgestuurde kaarten gelden niet.
maarja, ze staan op graspop :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

• WJ
  • barcake