Graspop Metal Meeting 2025

Ik wil dit jaar voor het eerst met de vriendengroep op inferno staan. Hoe snel verkopen die tenten uit? We willen gaan voor de 6 persoons groepstent

Dan is het officieel. SOAD op Graspop!!
Ik help je hopen.
Echter als je in april in de usa zou zijn en in juni in Europa dan heb je dit al gepland.
Maar dat festival genereert wel zoveel omzet dat het de rest van de tour kan laten imploderen bij kleinere bands.

Ik wil dit jaar voor het eerst met de vriendengroep op inferno staan. Hoe snel verkopen die tenten uit? We willen gaan voor de 6 persoons groepstent
Vrij snel, zeker nu de gewone huur tenten naar de Boneyard gaan. Persoonlijk hoop ik eenTip-up voor 2 te kunnen boeken.

Vandaag is de dag!!!!

Zeg ken je die mop van Metallica, Linkin Park en Queens of the Stone Age die op 1 dag zouden komen optreden?

Wel heel opmerkelijk... lijkt me toch sterk dat het met geld te maken heeft deze keer.

Ze hadden volgens Trevor Dunn van Tomahawk slechts 1/3 van de kaartjes verkocht. Sick New World moet bijna uitverkopen om rendabel te zijn en dat gingen ze dus niet halen. Het concept van zoveel bands op 1 dag voor zo'n prijs, was in mijn ogen nooit aantrekkelijk.

Users who are viewing this thread