Graspop Metal Meeting 2024

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.269
2.516
Overigens, vorig jaar was de batch om 16u. Dus er is nog een tweede kans. En de headliners van de zondag werden gisteren om 13:00 uur pas officieel aangekondigd. Dus alles is mogelijk.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en joris313

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
312
725
F5 uiteraard! Als dat niet werkt ga ik zelf zingen, want op mijn macbook is het microfoontje weergegeven op de F5-knop. En ik kan je vertellen: zelfs Bon Jovi, Axl Rose en Klaus Meine liggen prettiger in het gehoor, dus ik zou als ik Graspop ben maar wat aankondigen.
Succes aan je collega's nu :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Rockbeer

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Het valt me trouwens ook op dat het skullie systeem weer terug gaat komen. Ik was hier persoonlijk dit jaar absoluut geen fan van, leek mij meer een makkelijk trucje om alles duurder te maken zonder dat mensen het merken. Hoe zien jullie dit?

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
270
693
Ik vond het prima werken, het was even wennen vooral. Vind het wel fijn om niet meer losse muntjes te hebben, vooral die halve muntjes waren erg vervelend. Nadeel van de skullies vind ik wel dat er in decimalen gerekend wordt, om het nog even extra onduidelijk te maken

• Leuk
Waarderingen: L110Midnight

R3mko

Playlistbediener
20 nov 2023
34
30
Cashless veel beter dan die munten, zou niet de eerste keer zijn dat ik tussendoor munten kwijtgeraak en een beetje later terugvind ik mijn wasmachine.

• Leuk

Alma

Playlistbediener
16 nov 2023
26
47
Ik neem aan dat je GNR hun show niet gezien hebt als je zo'n opmerking maakt
Prima dat je hits hebt maar als het ze op muzikaal gebied niet meer lukt dan kunnen ze beter thuis blijven toch?
Muzikaal vond ik ze trouwens prima hoor, axl was alleen bagger de laatste keer.
Het is lekker makkelijk om een band op één optreden te beoordelen.
Als dat zo bij u werkt kun je vrijwel de hele line-up afschrijven. Iedereen hier kan vrijwel van iedere band sterke en slechte optredens noemen.
Machine head in Ahoy en 013 was een van de slechtse ootredens die ik heb gezien, terwijl ze op Fields of Rock en graspop een stuk beter waren.
JP op gmm 2008(?) was echt matig, terwijl ze mij sindsdien echt omverblazen.
De eerste passage van Marilyn manson op gmm was gewoon slecht, terwijl ze in 2018(?) weer beter uit de verf kwamen.

Linksom of rechtsom, GNR hoort bij de grote jongens. Als je als festivalorganisatie GNR, Rammstein, Metallica, System of Iron Maiden hebt, mag je je in de handen knijpen.
Andere headliners zijn ook top, maar zijn lang niet zo breeddragend.

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
56
105
Cashless was ook het probleem niet, meer gewoon dat ze dan gewoon een euro saldo moeten gebruiken in plaats van die rare skullies. vooral als sommige dingen bijvoorbeeld 2,7 skullies kosten of dat soort rare prijzen. Zo valt nooit goed te bekijken hoeveel je daadwerkelijk uitgeeft.
Ik denk dat het doel van de skullies vooral is om ze op voorhand tegen een andere prijs te kunnen verkopen dan op het festival zelf.
Een VVK Skullie is dan bvb 3,5€ terwijl een Skullie op het festival 3,8€ is.
Een biertje is dan 1 Skullie waardoor het in VVK 30 cent voordeliger is.
Als alles in Euro is aangeduid is er geen voordeel meer voor voorverkoop.

• Leuk

Akephalos

Randprogramma
1 jul 2019
249
506
Cashless was ook het probleem niet, meer gewoon dat ze dan gewoon een euro saldo moeten gebruiken in plaats van die rare skullies. vooral als sommige dingen bijvoorbeeld 2,7 skullies kosten of dat soort rare prijzen. Zo valt nooit goed te bekijken hoeveel je daadwerkelijk uitgeeft.
Afgelopen jaar hadden ze nog het excuus dat mensen al daadwerkelijk Skullies in de voorverkoop hadden gekocht, dus 'ze bestonden al' zou je kunnen zeggen. Dit jaar is er maar 1 reden om nog Skullies te gebruiken.

Wat ik eerder vervelend vond was dat de donderdag gewoon de halve dag het niet mogelijk was om speciaal bier te halen omdat het systeem niet werkte. En dat was op meerdere plekken zo. Kan gebeuren natuurlijk, maar had het nog niet eerder meegemaakt.

Bij Metaldays en Wacken zet je gewoon geld op je bandje. Dit kon je na het festival gewoon kosteloos terugboeken of een deel doneren. Rock Circus was met je pinpas (nog idealer). Cashless (zonder fysieke munten) is fijner dan al die plastic muntjes in je tas/broekzak/tent, maar graag zou ik het idee van een aparte munteenheid op het terrein gewoon volledig zien verdwijnen.

Timmy

Playlistbediener
31 okt 2023
5
2
Zo, even bijgelezen sinds gisteren middag.
Ik merk ook dat er grote gaten liggen tussen meningen van verschillende mensen.
Ik heb ook mijn mening die ik hier al enkele keren heb verkondigd.

Maar mensen persoonlijk aanvallen, in dit topic of in prive, is NOT DONE!
Ieder zijn mening, zeker als deze onderbouwd is. Ik ben het er ook niet altijd mee eens, maar ofwel meld ik mijn standpunt op een nette manier, en als dat niet kan dat zeg ik niets of herzie ik zelfs mijn mening als het echt klopt.

Ik hoop dat de mensen die te ver gegaan zijn hun excuses in privé al aangeboden hebben, openbaar mag ook altijd.

@Akephalos Trek het je niet te fel aan, ik hoop dat als je toch naar Graspop komt we samen een pint kunnen drinken ;)
Mooi gesproken (y)

• Leuk
Waarderingen: sven.cr en gerbthederp

Gebruikers die dit onderwerp bekijken