Graspop Metal Meeting 2023

Nu_metal90

Campingartiest
19 sep 2021
50
159
Ik probeer het altijd gewoon in de tas mee naar binnen te smokkelen.
Neem sowieso wat verschillende, losse doppen mee, zodat je je flesje water alsnog kan dichtdraaien als ze de dop weer eens houden/afnemen.
Hahah ik dacht vorig jaar ook doppen te scoren. Weet je wanneer je echt zat bent? Als je 100 doppen in je broekzak vindt de volgende morgen en er pas dezelfde dag achter komt dat met 41 graden de organisatie het prima vindt als jij je doppen houdt 😅😂

• Haha
Waarderingen: Dovytn en Dumblydore

Nu_metal90

Campingartiest
19 sep 2021
50
159
Ik zie vooral in de VS nog veel nummer één hits in recente jaren, maar daarbuiten eigenlijk vrijwel niks (2x VK) na 2004.
Heb een live show nu opstaan en het is totaal niet verkeerd hoor, maar ik zie ze niet als grote band verder
Ieder zijn ding natuurlijk. Mijn maatstaaf blijft als ik 1 cd kan vullen met vette hits, dan heb je het voor mij als band gewoon goed gedaan. En ik snap dat niet iedereen Papa Roach vet vindt. Zit toch een beetje aan de onderkant van hard rock en niet echt de zware metalen.

But I like! En het helpt dat mij vriendin dat soort muziek nog enigszins pruimt 😜

• Leuk
Waarderingen: Somekindofdylan

Nu_metal90

Campingartiest
19 sep 2021
50
159
hier ook herkenbaar hoor, die hitte helpt natuurlijk ook niet mee, paar uur in de brandende zon staan in 35-40 graden dan is de energie snel op
Doet mij denken aan die bar aan de weg buiten het festival terrein. Dikke tetten van Rammstein iedere 5 minuten. Wie was daar nog meer bij?!?! 😉

• Leuk
Waarderingen: Simoni

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.697
2.851
Tom Morello heeft blijkbaar ook wat solo stuff, maar vind het spijtig dat hij zo hoog op de poster gezet wordt, gewoon omdat hij in de mega bekende band 'Rage against the machine' speelt.
Epica had er inderdaad wel bij de logo bands kunnen staan, maar niet ten koste van Papa Roach ;)
Bij Tom Morello krijg ik inderdaad een beetje het 'Me And That Man' of 'Ihsahn' gevoel.
Hun muziek heeft nauwelijks iets te maken met de muziek van de band waarvan iedereen ze kent...

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
23
49
Met de aankondigingen van vandaag wordt maar weer eens bevestigd dat er een enorm sterke line-up is dit jaar. Ik heb volgens mij nog nooit zoveel bands willen zien. Ik vrees alleen enorm voor een clash tussen Ghost en Carpenter Brut....

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.484
1.169
Er staat een artikel in de gazet over Hellmut Lotti.
Hij zal spelen om 17.40u en omringd worden door Duitse muzikanten.

Er staat ook een deel van de setlist in maar die zal ik weglaten voor diegene die verrast willen worden.

Koekdoos

Subheadliner
22 okt 2018
3.631
3.856

Er staat ook een deel van de setlist in maar die zal ik weglaten voor diegene die verrast willen worden.

Kan je dat artikel (of dat deel setlist) naar me doorsturen via PM? Krijg het niet gevonden…

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
7.493
6.228
Waarom gaat iedereen er eigenlijk vanuit dat As I Lay Dying op de mainstage staat? Lijkt me de perfecte Jupiler headliner met Spiritbox eronder

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.586
4.250

Als hij de exacte tijd al weet zegt dat niet iets over dat het tijdschema al klaar ligt?

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.586
4.250
Tuurlijk is dat klaar. Alleen wacht Graspop altijd vrij lang met het vrijgeven van het tijdschema, omdat er altijd nog onvoorziene wijzigingen kunnen plaatsvinden. Hopelijk dit jaar niet en krijgen we hem komende week.
Ja, maar geloof dat jimmy in het werchter forum een keer vertelde dat iedere band nog om goedkeuring gevraagd moet worden voor hun tijdslot etc dus daar kan wel tijd over heen gaan voor dat allemaal geregeld is. dat die man al exact zijn tijd weet geeft me wel de indruk dat dat allemaal al gedaan is en ze bijna klaar zijn om het online te zetten.

ik denk trouwens niet dat ze wachten gewoon omdat er misschien nog wijzigingen kunnen plaatsvinden maar dat ze wachten omdat er ook echt dingen wijzigen. vroeger kregen we rond half april het tijdschema, alleen 2022 was een uitschieter maar de reden daarvan is duidelijk.

2014: 8 april
2016: 14 april
2017 17 april
2018: 13 april
2022: 16 mei

Hopelijk krijgen we hem dus weer half april dit jaar!

Jamel

Geliefde act
26 jun 2019
1.370
3.450
Ja, maar geloof dat jimmy in het werchter forum een keer vertelde dat iedere band nog om goedkeuring gevraagd moet worden voor hun tijdslot etc dus daar kan wel tijd over heen gaan voor dat allemaal geregeld is. dat die man al exact zijn tijd weet geeft me wel de indruk dat dat allemaal al gedaan is en ze bijna klaar zijn om het online te zetten.

ik denk trouwens niet dat ze wachten gewoon omdat er misschien nog wijzigingen kunnen plaatsvinden maar dat ze wachten omdat er ook echt dingen wijzigen. vroeger kregen we rond half april het tijdschema, alleen 2022 was een uitschieter maar de reden daarvan is duidelijk.

2014: 8 april
2016: 14 april
2017 17 april
2018: 13 april
2022: 16 mei

Hopelijk krijgen we hem dus weer half april dit jaar!
Ah ja dan zal het wel snel volgen. Had de indruk dat Graspop altijd laat is met het schema. Hopen op max twee weken wachten, dan maar. Dan kan het grote puzzelen beginnen!

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.586
4.250
Ah ja dan zal het wel snel volgen. Had de indruk dat Graspop altijd laat is met het schema. Hopen op max twee weken wachten, dan maar. Dan kan het grote puzzelen beginnen!
ja wellicht de derde week van april, als ze wachten tot de paasvakantie voorbij is

• Leuk
Waarderingen: Jamel

JK79

Randprogramma
11 sep 2021
114
219
De dag van teleurstellingen wanneer je de clashes ziet. Voordeel is wel dat je dan nog kan checken of je bepaalde bands in de clashes dit jaar nog elders kunt kijken.

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.586
4.250
Heb ook nog even een nieuw spoorboekje gemaakt op basis van de updated clashfinder, volgens mij van @theblackmadness (als dat JefB is)

Donderdag:
Motionless in white, Molybaron, helft van Orbit Culture, helft van Beast in Black, As I lay dying, Epica, stukje Raven Age, Papa Roach, Arch Enemy, Tom Morello, Alter Bridge, helft van GNR op afstandje, Spiritbox, Ghost

Vrijdag:
Ice Nine Kills, Delain, Landmvrks, Fever 333, Hollywood undead, Airbourne, Hatebreed, Behemoth of Fintroll, Disturbed, The Amity Affliction, Machine Head, Gojira

Zaterdag:

Vended, dan een groot gat, I prevail, The Ghost Inside, halestorm of even uitrusten, Skindred, Architects, Rancid, Korplikaani, eten en uitrusten bij pantera om vooraan te kunnen staan bij Parkway Drive en Slipknot

Zondag:
Bloodywood, Novelists, Avatar, Polaris, groot gat, even kijken bij Death Stars en door naar Billy Talent, Lorna Shore, Three Days Grace, Hollywood Vampires of Eluveitie, Motley Crue op een afstandje, The Halo Effect

Gebruikers die dit onderwerp bekijken