Graspop Metal Meeting 2023

RubenJS

Gouden Tip
18 feb 2023
465
1.192
Heb even een wall of death top5 aangezet op youtube. Is het de bedoeling dat mensen daar all out slaan en schoppen of hebben we gewoon een extreme top5 / ogenschijnlijke zuid amerikaanse editie aangezet?
Ga voor die ghost schmink! Super gaaf op die donderdag.

Verder zijn ze in zuid Amerika idd wel grof, zelf ook niet zo’n fan van moshpits/ walls of death waar het letterlijk all out schoppen en slaan is. Hier ook nog een leuke met wat mooie circle pits:
Die in New York is vrij lomp, flare bij slayer is ook bijzonder. Rest ziet er nog prima uit

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
Tenacious D is toch meer een gimmick? Tribute was geinig, maar niet veel meer dan dat. Jack Black heeft zeker een gunfactor, maar meer als acteur misschien dan muzikant. Voor mij een in de categorie: als ze er staan en er is niks anders, ga ik even kijken. Maar toch geen headliner? Dan 1000x liever Machine Head hoor, aangename verrassing!
Oh maar ik bedoelde Tenacious D ook niet als headliner hoor, ik was gewoon complete posters aan t vergelijken, en als er dan al een band over mocht komen van Hellfest dan zou t Tenacious D zijn voor mij, naast Iron Maiden dan, maar die staan er al om t jaar ongeveer.

Edit: en indd, ik ben meer dan tevreden met Machine Head als laatste headliner!

Piebe71

Gouden Tip
15 dec 2022
449
921
Ik vatte het ook zeker op als een compliment! Maar kan wel zeggen dat die festivalweekenden in 2006 makkelijker te verteren waren dan tegenwoordig. Nu is het echt een kwestie van energie goed verdelen.
Dat is herkenbaar. Na vorig jaar was ik zeker een dag of 4/5 van de leg😜

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
5.305
2.426
Hoop nog altijd op een stunt van graspop en hoop dat ze machine head 2 x kunnen overtuigen....1 x voor de oversteek te maken en 1 x voor de headlinespot!!
Denk dat de headlinespot wel geholpen heeft voor de oversteek.

Paddy

Headliner
16 dec 2014
5.305
2.426
Ga voor die ghost schmink! Super gaaf op die donderdag.

Verder zijn ze in zuid Amerika idd wel grof, zelf ook niet zo’n fan van moshpits/ walls of death waar het letterlijk all out schoppen en slaan is. Hier ook nog een leuke met wat mooie circle pits:
Die in New York is vrij lomp, flare bij slayer is ook bijzonder. Rest ziet er nog prima uit
Voordeel van Zuid-Amerika is dat de mensjes wat kleiner zijn. Ooit in Mexico in de pit gestaan en als wij eventjes ons best deden was de pit leeg.

Piebe71

Gouden Tip
15 dec 2022
449
921
hier ook herkenbaar hoor, die hitte helpt natuurlijk ook niet mee, paar uur in de brandende zon staan in 35-40 graden dan is de energie snel op
Moet wel eerlijk zeggen dat we normaal gesproken wel van het doortanken zijn op die dagen. Vorig jaar al vrij snel van de halve liters overgestapt op de gewone bekers. Die halve liters werden warm in de hand. En tegen ons gebruik in toch heel veel water drinken. Constant flesje bij ons en bijvullen. Een mens wordt ouder hè?🤣 Wijzer nog niet hoop ik🤭

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.678
4.420
Moet wel eerlijk zeggen dat we normaal gesproken wel van het doortanken zijn op die dagen. Vorig jaar al vrij snel van de halve liters overgestapt op de gewone bekers. Die halve liters werden warm in de hand. En tegen ons gebruik in toch heel veel water drinken. Constant flesje bij ons en bijvullen. Een mens wordt ouder hè?🤣 Wijzer nog niet hoop ik🤭
tja ik ben overgestapt van de halve liters bier naar de halve liters water door dat weer, behoefte in bier werd een stuk minder in die hitte
nog één wens naast de bands en het blokkenschema, kunnen we het alsjeblieft een keer droog houden en tegelijk ook onder de 30 graden? zou fantastisch zijn

Koekdoos

Subheadliner
22 okt 2018
3.700
3.988

Met al dit soort berichten heb ik toch altijd het idee dat ik elke editie mijn ticket voor de volgende editie al heb verdiend qua drankbonnen ten opzichte van mede Graspopgangers:ROFLMAO:

BlackRamIndian

Randprogramma
15 dec 2022
121
215
hier ook herkenbaar hoor, die hitte helpt natuurlijk ook niet mee, paar uur in de brandende zon staan in 35-40 graden dan is de energie snel op
Ja dat was wel afzien afgelopen jaar met die hitte en zeker in die tenten (pffff...), maar hoort er ook weer een beetje bij, als metal die hard stug doorgaan...🍻🤘

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Loek123 en Piebe71

Sdg

Playlistbediener
12 mrt 2023
31
86
De reden waarom ik denk dat Rancid zo hoog staat op de affiche is dat het als terug van 2017 geleden is dat ze op groezrock gestaan hebben (Ik mis de tijd van groezrock :p). Volgens mij zelf nog niet zo vaak afgezakt naar EU in heel hun carrière. Ze zijn toch wel een grote naam in de punk wereld hebben toch ook een nummers gekend in het breder publiek. Dus ik weet niet voor mij verbaast het toch niet dat ze zo hoog staan op de lijst. Geen idee of Gras ze de jupiler stage laat afsluiten of op de main zal zetten :D

• Leuk
Waarderingen: Everyknight

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.678
4.420
De reden waarom ik denk dat Rancid zo hoog staat op de affiche is dat het als terug van 2017 geleden is dat ze op groezrock gestaan hebben (Ik mis de tijd van groezrock :p). Volgens mij zelf nog niet zo vaak afgezakt naar EU in heel hun carrière. Ze zijn toch wel een grote naam in de punk wereld hebben toch ook een nummers gekend in het breder publiek. Dus ik weet niet voor mij verbaast het toch niet dat ze zo hoog staan op de lijst. Geen idee of Gras ze de jupiler stage laat afsluiten of op de main zal zetten :D
Ja je hebt wel een punt
In de afgelopen 25 jaar hebben ze 2x groezrock en 3x pukkelpop gedaan en that's it. Die gasten houden niet van Belgische zalen, dat mag duidelijk zijn

Gebruikers die dit onderwerp bekijken