Graspop Metal Meeting 2023

jamel

Support act
26 jun 2019
792
1.631
Dan nog een vervolgonderzoek, maar dat hoef je niet uit te zoeken, want dat is veel meer werk en daar heb ik zelf ook geen zin in. Het lijkt me dat er ook in 2018 slechte beelden te vinden zijn en in 2022 goede beelden.

Ik denk dat het gewoon zo'n ding is zoals ook bij Scorpions vaak wordt benoemd. Goede dagen en slechte dagen. Hopelijk komende dinsdag in ieder geval een headliner erbij. Wil weten of we ons donderdagticket erbij kunnen halen!
Haha, nee dat onderzoek laat ik ook even aan me voorbij gaan. Ik denk na 2012 en 2018 wel een goed beeld te hebben van wat we krijgen: een heeeele lange show, met een aantal hoogtepunten. Met achteraf het gevoel dat de impact van het geheel ook prima in een show van anderhalf uur bereikt had kunnen worden. En een zanger die inmiddels al een jaar of 25 over zijn hoogtepunt heen is. Het is wat het is, zal ongetwijfeld weer vermakelijk worden. Maar ik hoop wel echt op een gaaf alternatief in de Marquee. In elk geval voor het eerste uur.

Pfoeh, bij Scorpions hadden wij dan wel heel veel pech, afgelopen jaar. Was niet te doen. En inderdaad, laten we hopen dat we komende week duidelijkheid krijgen! Maakt me allemaal niet zo heel veel uit wat we krijgen, als Gojira maar in het donker kan spelen op vrijdag.

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.071
1.370
Haha, nee dat onderzoek laat ik ook even aan me voorbij gaan. Ik denk na 2012 en 2018 wel een goed beeld te hebben van wat we krijgen: een heeeele lange show, met een aantal hoogtepunten. Met achteraf het gevoel dat de impact van het geheel ook prima in een show van anderhalf uur bereikt had kunnen worden. En een zanger die inmiddels al een jaar of 25 over zijn hoogtepunt heen is. Het is wat het is, zal ongetwijfeld weer vermakelijk worden. Maar ik hoop wel echt op een gaaf alternatief in de Marquee. In elk geval voor het eerste uur.

Pfoeh, bij Scorpions hadden wij dan wel heel veel pech, afgelopen jaar. Was niet te doen. En inderdaad, laten we hopen dat we komende week duidelijkheid krijgen! Maakt me allemaal niet zo heel veel uit wat we krijgen, als Gojira maar in het donker kan spelen op vrijdag.
Prima vermaakt bij Scorpions dit jaar!
Zo zie je maar weer.. 🤷‍♂️;)

• Leuk
Waarderingen: jamel

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
101
103
Ik heb me best vermaakt op Hellfest met Guns n roses.Soms wat valse uithalen van Axl,maar het zijn ook niet de makkelijkste songs.Ook wel wat allemaal op de automatische piloot,maar die knalt dan wel weer drie uur door.Maar denk dat het inderdaad live bij Guns live love it or hate it is.

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.292
444
Grappig dat veel mensen hier helemaal opgewonden worden bij Motley Crue, omdat ze een propagandafilmpje op netflix hebben gekeken. Terwijl mensen ook axl rose bekritiseren op zijn stem.
Vince Neil is niet veel beter hoor.

Dit is dus waarom ik Def Leppard hoger aan sla, dan Motley Crue, die laatsten hebben DE naam, de eerste hebben nog altijd kwaliteit

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.708
2.323
Grappig dat veel mensen hier helemaal opgewonden worden bij Motley Crue, omdat ze een propagandafilmpje op netflix hebben gekeken. Terwijl mensen ook axl rose bekritiseren op zijn stem.
Vince Neil is niet veel beter hoor.

Weet niet hoe je erbij komt dat mensen motley liever hebben dan gnr, de reacties daarop waren zeker niet beter hier.

EDIT: Waar heb je uberhaupt reacties gelezen over mensen die opgewonden worden van Motley Crue op de laatste paar pagina's? Er heeft in die 450 pagina's niemand gezegd dat Vince Niel beter bij stem is dan Axl. begrijp die posts niet hoor.

Laatst bewerkt:

Piet

Randprogramma
24 mrt 2022
152
73
Weet niet hoe je erbij komt dat mensen motley liever hebben dan gnr, de reacties daarop waren zeker niet beter hier.

EDIT: Waar heb je uberhaupt reacties gelezen over mensen die opgewonden worden van Motley Crue op de laatste paar pagina's? Er heeft in die 450 pagina's niemand gezegd dat Vince Niel beter bij stem is dan Axl. begrijp die posts niet hoor.
Kennelijk zijn er genoeg mensen die zich aangevallen voelen (dislikes op mijn posts). Er waren genoeg mensen die erg enthousiast werden met Mcrue. i rest my case.

Ik heb tegen geen van beide bands wat hoor. Maar qua stem halen beide heren het vaak niet meer.

• Dislike

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
176
206
Heb het idee dat men zich eerder stoort aan de toon dan aan de inhoud. Op een betweterige manier wat fictieve stellingen komen weerleggen, zorgt zelden voor veel sympathie.

• Winning

Koekdoos

Sunset slot
22 okt 2018
2.803
2.220

Ik zie dan wel liever Motley dan GNR, maar zal ook niet ontkennen dat beiden niet al te best meer zijn.
Voor anderen zal de afweging misschien wel moeilijker worden: 3 uur lang GNR met bekendere nummers of 1,5 uur lang Motley Crue met minder bekende nummers?

jbj

Randprogramma
11 okt 2022
188
195
Zijn ook nog andere factoren die meespelen natuurlijk: laatste passage GnR vergeleken met MC... Daardoor zijn sommigen (een tikkeltje) meer tevreden voor MC, maar nog steeds verre van enthousiast voor deze boeking.
Daarnaast de tijd die ze inpikken zoals hierboven aangegeven ook wel een argument.

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.708
2.323
Morgen GNR tour aankondiging waren de geruchten geloof ik toch?
ben benieuwd wat de andere headliner zal worden, als het Kiss is zou deze dan niet al lang aangekondigd zijn?
Ik blijf voorlopig in ontkenningsfase en hoop dat er naast 1 rollator rock band ook nog 1 leuke jonge headliner bij zal zitten, al geloof ik er niet echt in.
SOAD, BMTH, Avenged Sevenfold, Evanescence. Kans zal erg klein zijn maar 1 van die 4 zou ik fantastisch vinden. (weet dat mensen evanescence geen headliner vinden en dat ze niet geweldig zijn live maar wil ze toch wel eens van mijn lijstje afstrepen)

1880

Campingartiest
2 jul 2022
82
62
Ben eens benieuwd naar de nieuwe gitarist John5, al paar keer in het verleden bij rob zombie en marilyn manson aan het werk gezien. Zijn jamsessies op youtube zijn ook meesterlijk. MC één van de bands waar ik naar uitkijk. Eén van hun cd's waren één van mijn eerste aankopen, dus nostalgie voor mij.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en jonasvh

1880

Campingartiest
2 jul 2022
82
62
Morgen GNR tour aankondiging waren de geruchten geloof ik toch?
ben benieuwd wat de andere headliner zal worden, als het Kiss is zou deze dan niet al lang aangekondigd zijn?
Ik blijf voorlopig in ontkenningsfase en hoop dat er naast 1 rollator rock band ook nog 1 leuke jonge headliner bij zal zitten, al geloof ik er niet echt in.
SOAD, BMTH, Avenged Sevenfold, Evanescence. Kans zal erg klein zijn maar 1 van die 4 zou ik fantastisch vinden. (weet dat mensen evanescence geen headliner vinden en dat ze niet geweldig zijn live maar wil ze toch wel eens van mijn lijstje afstrepen)
Alcatraz gaat ook nog 3 headliners bekend maken. Evanescene zie ik eerder daar headlinen dan op gmm.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Rockbeer

Geliefde act
6 okt 2016
1.664
968
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de shows van Axl Rose anno 2022 minder krijserig vind dan die in 2018. Neemt niet weg dat ik liever zie dat we heel ver wegblijven van acts als Guns N' Roses, Kiss en Mötley Crüe. Gelukkig boekt Graspop dit jaar in tegenstelling tot andere jaren wel gewoon een combinatie van Gojira, Ghost en Parkway Drive op de headlinespots van de North Stage. Een fijne ontwikkeling vind ik zelf!

Vooral de vrijdag vind ik echt heel erg tof met Disturbed, Gojira, Meshuggah en Amon Amarth. Ook ben ik benieuwd naar Seether en de nieuwe Fever 333. Van mij mag de headliner wel iets zijn wat ik echt niet goed vind. Aangenomen dat Meshuggah niet met Gojira overlapt, zal Meshuggah met de headliner van de South Stage (MS1) overlappen. Als dit dan een System of a Down wordt, wordt het opnieuw geen Meshuggah voor mij. Maar met Kiss, GNR, BMTH, The Prodigy, Ozzy ofzo wordt het gewoon Meshuggah.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken