Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Sunset slot
24 nov 2013
3.369
1.096
Na een hele dag zuipen is alles na 23u er teveel aan voor mij 😑
Als grote Gojira fan maakt het mij dan ook niet uit als het al donker is of niet...
Liever GNR, ze mogen dan zolang spelen dat ze willen, moet er mij dan ook niet aan ergeren.
Misschien wat minder zuipen dan... kun je van een fatsoenlijke Gojira show genieten in plaats van een slap aftreksel ervan bij daglicht!

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.702
2.297
Als grote Gojira fan maakt het mij dan ook niet uit als het al donker is of niet...
Liever GNR, ze mogen dan zolang spelen dat ze willen, moet er mij dan ook niet aan ergeren.
dus je maakt de headliners nooit mee?

jonasvh

Support act
15 okt 2019
1.210
1.286
shots fired wow GIF by Collider

The Office Finger Guns GIF

Dr. Hannibal

Sunset slot
24 nov 2013
3.369
1.096
Als GnR er staan, dan is dit de donderdag, waar de onderbouw gewoon minder sterk is, en het aantal bands lager is. Hoe dan ook, een boeking die mij niet zou plezieren, al wil ik Slash wel live horen en snap ik waarom GnR een extra dag waardig is. Ik verwacht ook geen Kiss op vrijdag, dat plaatje klopt gewoon niet.
Ik hoop trouwens dat je hier gelijk mee zal hebben. GnR op de extra dag erbij, net als in 2018, lijkt mij ook logischer. Ghost kan er weer voor of erna, hecht niet mega veel waarde aan dat tekstje over de nachtzoen zelf. Of we hebben het helemaal fout en Ghost stuur ons met een nachtzoen door naar Kiss natuurlijk xD

Simoni

Randprogramma
1 jun 2022
165
164
Zoals ons moeder altijd zegt, “Zoude gij nie beter wa meer water drinken dan altijd da bier”.

DOZEREN!

• Leuk
Waarderingen: redbaron

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.702
2.297
Zolang het geen SOAD, RATM, Metallica, Tool is ben ik geen fan van de headliners.
Tenzij gojira, Amon Amarth, Behemoth zou afsluiten natuurlijk.
Geef mij maar de marquee.
maar de marquee headliners mis je dan toch ook neem ik aan als je zo veel zuipt? of is het zo erg nog net niet?

redbaron

Randprogramma
22 jan 2019
104
109
maar de marquee headliners mis je dan toch ook neem ik aan als je zo veel zuipt? of is het zo erg nog net niet?
Hangt af wat het programma is he.
Spijtig genoeg wel slayer moeten missen paar jaar geleden, iets te enthousiast gestart 🥴

MetalLimbo

Sunset slot
22 nov 2017
2.069
1.365
denk je dat amity affliction jupilerstage zal headlinen? ik zie ze ook wel begin van de dag op de mainstage spelen eigenlijk
Zeker, dat is ook goed mogelijk. Zelfde geldt voor Fever 333.
TAA was in 2016 afsluiter van de JS (en ook in 2019, al was dat maar een pre-party).
Fever 333 stond in 2019 als voorlaatste op JS (voor Discharge).
Maar ik verwacht wel een van beiden, zo niet allebei op de JS, aangezien er juist voor die dag (i.t.t. de andere dagen) nog niet heel veel JS kandidaten zijn (kunnen wel nog erbij komen uiteraard):

Do.:
Agnostic Front
As I Lay Dying (mogelijk MS)
Butcher Babies (waarschijnlijk MS/MD)
End
Escape The Fate (waarschijnlijk MD)
Motionless In White (mogelijk MS)
Sick Of It All
Spiritbox
Stray From The Path
Unearth

Vr.:
Any Given Day
Asking Alexandria (waarschijnlijk MS)
Fever 333 (mogelijk MS/MD)
Hollywood Undead (mogelijk MS/MD)
Landmvrks
Loathe
The Amity Affliction (mogelijk MS)

Za.:
Cane Hill
I Prevail
Less Than Jake (mogelijk MS/MD)
Oceans
Rancid (mogelijk MS)
Russkaja (waarschijnlijk MS/MD)
Skindred (mogelijk MS/MD)
The Chats (waarschijnlijk MS/MD)
The Ghost Inside (mogelijk MS)
The Menzingers (waarschijnlijk MS/MD)

Zo.:
Anti-Flag
Billy Talent (waarschijnlijk MS)
Bloodywood (mogelijk MS/MD)
Enter Shikari (mogelijk MS/MD)
Greg Puciato (mogelijk MD)
Lionheart
Lorna Shore (waarschijnlijk Marquee)
Novelists (waarschijnlijk MD)
Polaris
Stand Atlantic (mogelijk MD)
Three Days Grace (waarschijnlijk MS/MD)

• Geweldig
Waarderingen: Loek123

jamel

Support act
26 jun 2019
788
1.619
Hangt af wat het programma is he.
Spijtig genoeg wel slayer moeten missen paar jaar geleden, iets te enthousiast gestart 🥴
Serieuze vraag, want ik ben echt benieuwd: hoe doe jij dat dan zo'n heel weekend? Ik moet er niet aan denken om dronken rond te lopen op een festival. Veel te bang voor een kater, waardoor ik allerlei bands mis. Of zwarte gaten in mijn geheugen.

• Leuk
Waarderingen: Ties23 en saurus

festivalryo

Gouden Tip
9 feb 2019
479
596
435 pagina's in het Graspop Metal Meeting-draadje - DE SAMENVATTING:

Bekijk bijlage 3404 Bekijk bijlage 3405 Bekijk bijlage 3406

english translation for @festivalryo:
1) "Today is the day" - "Where's Metallica?"
2) "Aerosmith is still possible" - "Joe Perry is on tour with Hollywood Vampires"?
3) "Bunch of hipsters with their young headliners" - "50-plus people with their arms crossed"
You're awesome hahaha
Funnily enough, I could actually understand the Dutch version - thanks to the past few weeks in this forum :D

festivalryo

Gouden Tip
9 feb 2019
479
596
Serieuze vraag, want ik ben echt benieuwd: hoe doe jij dat dan zo'n heel weekend? Ik moet er niet aan denken om dronken rond te lopen op een festival. Veel te bang voor een kater, waardoor ik allerlei bands mis. Of zwarte gaten in mijn geheugen.
I quit alcohol last year and honestly, 2022 was the best festival season of my life (so far).

Dr. Hannibal

Sunset slot
24 nov 2013
3.369
1.096
Zolang het geen SOAD, RATM, Metallica, Tool is ben ik geen fan van de headliners.
Tenzij gojira, Amon Amarth, Behemoth zou afsluiten natuurlijk.
Geef mij maar de marquee.
Maar Gojira zou gaan afsluiten, althans daar hopen we met zijn allen op, en dan begin jij dat je ze liever om 21:00 zou zien...
Rare kronkels in jouw logica. Maar dat komt misschien van al dat bier xD

• Leuk
Waarderingen: jonasvh

redbaron

Randprogramma
22 jan 2019
104
109
Maar Gojira zou gaan afsluiten, althans daar hopen we met zijn allen op, en dan begin jij dat je ze liever om 21:00 zou zien...
Rare kronkels in jouw logica. Maar dat komt misschien van al dat bier xD

Dat ik ze liever wat vroeger zie optreden is dan ook mijn persoonlijke mening he.
Weinig met logica te maken.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken