Op basis van het aantal grote mainstage namen zou ik dat niet direct zeggen eigenlijk, als ik die nu naast elkaar leg lijkt dat te weinig te verschillen om grote conclusies aan te hangen. Ik denk vooral dat die donderdag toch weer is toegevoegd vanwege een extra beschikbare grote klapper, en ga er dus logischerwijs wel vanuit dat die op donderdag zal staan. Vrijdag is dan in mijn hoofd logischerwijs een kleinere headliner, met name vanwege het totale kostenplaatje over de gehele line up.
(Al noemde iemand laatst nog de dubbele headline set optie die Metallica op Download doet... Zie het niet echt gebeuren maar wauw, wat zou dat vet zijn zeg. In theorie kan het?)
Ik volg die gedachtegang ook niet helemaal, dat de vrijdag meer grote namen zou hebben dan de donderdag.
donderdag: Epica > Arch Enemy > Ghost > Headliner
vrijdag: Amon Amarth > Gojira > Disturbed > Headliner
Disturbed is misschien wat groter dan epica of arch enemy, maar Ghost lijkt me dan weer groter dan Gojira. ik zie het grote verschil niet zo waar men het hier over heeft?
Combi tickets weer binnen!
Nu voor de grap een wilde theorie: AC/DC donderdag, Metallica vrijdag ;p
De één wil AC/DC en Metallica er nog bij zetten, de ander wilt Metallica en Slipknot op 1 dag hebben.
een combiticket kost 299 euro hè jongens, geen 500.