Graspop Metal Meeting 2023

Somekindofdylan

Randprogramma
26 jun 2022
175
109
Ik ben het wel eens met al jullie reacties, alcatraz hoeft zeker geen grapsop te worden. Liever klein en gezellig dan maar.

• Leuk
Waarderingen: duck

jonasvh

Support act
15 okt 2019
1.012
1.074
Nog niet zien passeren hier; maar Ozzy stond een paar dagen geleden al weer op 't podium (met een kleine Black Sabbath-reunie).

Ozzy-Osbourne-performs-during-the-closing-ceremony-for-the-Commonwealth-Games-85-08082022-f7bf...jpg

Angela Merkel

Support act
13 apr 2021
1.075
1.099
1ste namen Bloodstock 2023:

Killswitch Engage
Megadeth
Knocked Loose
Devil Driver
Decapitated
Fit for an Autopsy
Nog 3 namen waar ik geen moeite voor ga doen.

• Haha
Waarderingen: TNFke

nikita

Support act
27 okt 2018
934
768
En groei zou ook nooit een doel opzich moeten zijn.
De manier waarop Alcatraz zijn uitverkochte festival heeft gebruikt vind ik een heel mooie manier van groei. Een extra podium waardoor je telkens 2 keuzes hebt, in plaats van voor de grotere headliners te gaan. Zeker als je daar dan zo'n mooie boekingen neerplant.

• Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

MetalNynke

Nieuw lid
13 aug 2022
1
3
Hoi allen, ik zal ook even mijn lijstje delen van de artiesten die ik wil zien <3

- While she sleeps
- Bring me the horizon
- Slipknot
- In Flames
- Cradle of Filth
- Dying Fetus
- Amon Amarth
- A day to remember
- FFDP
- Volbeat
- Sabaton
- Nightwish
- Epica
- Megadeth
- Moonspell
- System of a down
- Iced earth (?)
- Powerwolf
- heaven shall burn
- Metallica
- papa roach
- Flowing tears (?)
- Ghost
- Disturbed
- Therapy?
- Lacuna Coil
- Therion
- Doro
- Floor Jansen (solo)

Ik zou het ook gaaf vinden als Manowar zou komen, maar dat zal 'm niet worden helaas.

jonasvh

Support act
15 okt 2019
1.012
1.074
Hoi allen, ik zal ook even mijn lijstje delen van de artiesten die ik wil zien <3

- While she sleeps
- Bring me the horizon
- Slipknot
- In Flames
- Cradle of Filth
- Dying Fetus
- Amon Amarth
- A day to remember
- FFDP
- Volbeat
- Sabaton
- Nightwish
- Epica
- Megadeth
- Moonspell
- System of a down
- Iced earth (?)
- Powerwolf
- heaven shall burn
- Metallica
- papa roach
- Flowing tears (?)
- Ghost
- Disturbed
- Therapy?
- Lacuna Coil
- Therion
- Doro
- Floor Jansen (solo)

Ik zou het ook gaaf vinden als Manowar zou komen, maar dat zal 'm niet worden helaas.
Hi Nynke & welkom op ‘t forum!

Leuke lijst met namen alleen ook wel een paar groepen die dit jaar nog op GMM stonden en dus de kans klein is dat die meteen nog eens op herhaling komen.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
6.550
4.232

- While she sleeps
- Bring me the horizon
- Slipknot
- In Flames
- Cradle of Filth
- Dying Fetus
- Amon Amarth
- A day to remember
- FFDP
- Volbeat
- Sabaton
- Nightwish
- Epica
- Megadeth
- Moonspell
- System of a down
- Iced earth (?)
- Powerwolf
- heaven shall burn
- Metallica
- papa roach
- Flowing tears (?)
- Ghost
- Disturbed
- Therapy?
- Lacuna Coil
- Therion
- Doro
- Floor Jansen (solo)

Ben jij de vrouw van @MetalLimbo ? En welkom!

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en wenteldave

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
343
177
las in een interview op blabbermouth met charlie benante dat de pantera reunie maar een select aantal shows gaat doen en geen volledige tour.
dus ik vermoed geen europese tour.
charlie benante dus gewoon op tour met anthrax en zakk wylde met ozzy.

• Leuk
Waarderingen: jonasvh en Loek123

Crusader

Campingartiest
12 jun 2021
90
90
Maar in dat stuk staat ook dat ze een aantal grote festivals in Noord-amerika en Europa gaan headlinen.

prins

Gouden Tip
9 nov 2019
343
177
Maar in dat stuk staat ook dat ze een aantal grote festivals in Noord-amerika en Europa gaan headlinen.
oke sorry misschien las ik ook wel alleen wat ik wou lezen. heb gewoon niks met pantera en zeker niet met deze reunie.
en ik kan ook niet geloven dat een graspop, hellfest, download of wacken ze als headliner gaat boeken.

wel even mijn idee voor de mainstages aangepast :ROFLMAO: :ROFLMAO: (ozzy maar ff weg gehaald)

vr. 1 joan jett – halestorm- black stone cherry – journey - def leppard - motley crue
2 heat - queensryche – skid row- alter bridge - disturbed – nightwish

za 1 butcher babies - avatar- in flames - trivium – soulfly - slipknot
2 municipal waste - soilwork - anthrax -body count– arch enemy - amon amarth

zo 1 delain – thundermother -amaranthe - airbourne - hollywood vampires – avenged sevenfold
2 vixen- hammerfall - godsmack – killswitch engage – epica – parkway drive

kijken hoeveel ik er straks goed heb :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:

TNFke

Randprogramma
16 jan 2014
227
190
oke sorry misschien las ik ook wel alleen wat ik wou lezen. heb gewoon niks met pantera en zeker niet met deze reunie.
en ik kan ook niet geloven dat een graspop, hellfest, download of wacken ze als headliner gaat boeken.

wel even mijn idee voor de mainstages aangepast :ROFLMAO: :ROFLMAO: (ozzy maar ff gegehaald)

vr. 1 joan jett – halestorm- black stone cherry – journey - def leppard - motley crue

zo 1 delain – thundermother -amaranthe - airbourne - hollywood vampires – avenged sevenfold
kd GIF

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.381
1.800

wel even mijn idee voor de mainstages aangepast :ROFLMAO: :ROFLMAO: (ozzy maar ff weg gehaald)

kijken hoeveel ik er straks goed heb :ROFLMAO:
Mooie line up hoor. Zou een no brainer zijn voor mij!

Lijkt me wel vet als Soulfly er weer eens een keer staat, maar denk wel dat ze een stuk lager op de line up zouden staan. Ergens in de middag als mainstage opvulling gok ik. KSE staat op Bloodstock dus wellicht dat die alleen in europa zijn in Augustus. Die last minute cancellations hebben ze ook geen vrienden mee gemaakt denk ik.

Momenteel de headline show van Arch Enemy aan het kijken van alcatraz gisteren, en hoop echt dat die weer eens op graspop staan. heb ze al heel lang niet gezien.

Ik blijf tegen beter weten in nog even hopen op de komst van SOAD, lijkt me echt een fantastische naam voor graspop.

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.381
1.800
Trouwens wel jammer dat Graspop niet doet aan early bird tickets. zou leuk zijn om een paar tientjes te besparen op die ticket prijzen.
Ben benieuwd wat de ticket prijs wordt. zal toch niet meer dan 250 worden voor 3 dagen mag ik hopen.

• Leuk
Waarderingen: TNFke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken