Graspop Metal Meeting 2023

PreFXDesigns

Playlistbediener
10 sep 2021
25
32
Vorig jaar als eerste keer geweest naar graspop op donderdag en zaterdag. Maar nu ga ik toch wellicht een combi ticket nemen. Veel bands om naar uit te kijken 😍 Vooral in het metalcore (stadium rock/metal 😂) genre, toch opvallend meer aanwezig 🙏 zaterdag is voor mij de beste dag.

Bands die ik nog graag zou zien: Falling in Reverse, Bring me the horizon, Electric Callboy, Bad Omens (ga ze volgend jaar ook zien in Trix), Evanescence (ookal heb ik ze deze week gezien in Paleis 12).

Tijd om de playlist in elkaar te steken 🙃

MetalLimbo

Geliefde act
22 nov 2017
1.906
1.052
Donderdag kunnen ook zo weinig namen zijn, omdat Gnr headliner wordt?
marge simpson episode 13 GIF

jamel

Dagopener
26 jun 2019
630
1.166
M'n avond besteed met me alvast wat meer verdiepen in bands die ik wel al van naam kende, maar nog niet heel veel geluisterd had. En mijn voorlopige conclusie is dat wat sowieso hoe dan ook, maar dan ook echt niet(!) mag gebeuren is dat Sleep Token en Draconian clashen op de zaterdag. Sterker nog, die twee achter elkaar in de Metaldome heeft de potentie om voor mij één van de beste combo's aller tijden te zijn. Ik vertrouw de organisatie en hun manier van programmeren wel dat zij ook snappen dat deze bands ideaal zijn voor de intieme setting van de Metaldome.

Ik wil die op die dag Antimatter, Soen, Pantera, Fields of the Nephilim, Slipknot, Solstafir en Parkway Drive ook allemaal heel graag zien, maar clashes zijn onvermijdelijk. Allemaal okee, zolang ik die eerder genoemde twee maar van helemaal vooraan mee kan maken. :D

MetalLimbo

Geliefde act
22 nov 2017
1.906
1.052
Tjonge jonge jonge, wat een pak leuke namen. Dat wordt dan toch maar terug 4 dagen Graspop. Ik ga vrijdag asap mijn ticket kopen.

En als uitsmijter Def Leppard op zondag. Ondergetekende zal die avond met een heel brede glimlach huiswaarts keren.
Heb je voor ons ook een link om de tickets vrijdag al te kopen? 😜

MetalLimbo

Geliefde act
22 nov 2017
1.906
1.052
Hallo allemaal,

Sinds 2018 lees ik dit forum, maar eigenlijk nooit de moeite genomen om te reageren. Ik vind de sfeer en scoops binnen dit forum echt top, dus dank jullie allen daarvoor.

Grappig om te lezen hoe muziek smaak kan verschillen. Hebben met 4 man enorm genoten van Parkway Drive en While she sleeps in de Afas, maar bij Lorna Shore keken wij elkaar vragend aan 😅 Terwijl nou net die laatste hier omhoog geschreven wordt. En tja, ik ben nou eenmaal wel fan van de soms hier verguisde bands limp bizkit en FFDP

Hetgeen ik het meeste naar uitkijk:
Parkway Drive, Slipknot, In flames, I prevail, any given day, motionless in white, disturbed, fever 333, papa roach, seether, three days grace, architects.

Keep up the good work!
Welkom (ook al ben je hier al sinds 2018 ;) ), ook aan alle andere 'nieuwe' leden die de laatste weken hier voor het eerst een reactie hebben geplaatst!!
Fijn om te zien dat ons oeverloos gezwets op de een of andere onverklaarbare manier toch wordt gewaardeerd en zelfs anderen inspireert om hetzelfde te doen! 😁(y)

Join Us Evil Dead GIF by filmeditor

Laatst bewerkt:

JamesBourbon

Playlistbediener
17 nov 2022
10
9
Now I do wonder, I would like to buy a combi ticket, but I am currently short on cash and prefer to wait until Tuesday before buying my ticket. Because I'd rather not touch my savings and Tuesday is payday. But if they actually announced Metallica on Monday, would the combo tickets really sell out? Thursday tickets anyway, but how many fans will spend 300 euros for Metallica?
Why don't you just buy a ticket Saturday out of your savings, then put the money back in to your savings when you get paid Tuesday?

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Paddy

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
6.547
4.226
M'n avond besteed met me alvast wat meer verdiepen in bands die ik wel al van naam kende, maar nog niet heel veel geluisterd had. En mijn voorlopige conclusie is dat wat sowieso hoe dan ook, maar dan ook echt niet(!) mag gebeuren is dat Sleep Token en Draconian clashen op de zaterdag. Sterker nog, die twee achter elkaar in de Metaldome heeft de potentie om voor mij één van de beste combo's aller tijden te zijn. Ik vertrouw de organisatie en hun manier van programmeren wel dat zij ook snappen dat deze bands ideaal zijn voor de intieme setting van de Metaldome.

Ik wil die op die dag Antimatter, Soen, Pantera, Fields of the Nephilim, Slipknot, Solstafir en Parkway Drive ook allemaal heel graag zien, maar clashes zijn onvermijdelijk. Allemaal okee, zolang ik die eerder genoemde twee maar van helemaal vooraan mee kan maken. :D
Voor zaterdag kan ons schema zomaar eens precies hetzelfde worden haha. Morgen de tickets scoren en dan stort ik mij eens goed op de bands en mijn eigen playlist. Zin in!

• Leuk
Waarderingen: duck en jamel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
6.547
4.226
Ligt het aan mij of staat er erg veel hardcore/metalcore dit jaar?
Dat is zeker het geval ja. Ik heb het gevoel dat ze er dit jaar voor gekozen hebben om te starten met het vernieuwen van hun line-up. Nieuwe headliners en meer inzetten op de metalstromingen die momenteel populair zijn. En minder boeken van old timers. De kritiek op vorig jaar lijkt gehoord.

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.367
1.774
Dat is zeker het geval ja. Ik heb het gevoel dat ze er dit jaar voor gekozen hebben om te starten met het vernieuwen van hun line-up. Nieuwe headliners en meer inzetten op de metalstromingen die momenteel populair zijn. En minder boeken van old timers. De kritiek op vorig jaar lijkt gehoord.
Misschien boeken ze extra veel metalcore om de vrijdag headliner te ondersteunen, BMTH!:unsure:

xydroh

Sunset slot
22 okt 2018
3.459
1.643
mij ook eens aan een clashfinder gewaagd

de southstage is eigenlijk mainstage 1, ik weet het is muggenziften maar zou het niet overzichtelijker zijn als die dan in de bovenste rij staat ipv north stage?

Gebruikers die dit onderwerp bekijken