Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Geliefde act
22 nov 2017
1.940
1.109
@Loek123 @Koekdoos @Timmetje @jonasvh
Zitten jullie klaar? 😉

Im So Excited Jimmy Fallon GIF
Ik ben maar even een privé-groepsconversatie begonnen, aangezien het hier nogal hectisch is.. ;)
Wie er nog zou willen meehelpen, is welkom!

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.408
1.831
Rancid zal wel jupiler stage headlinen zeker? of zullen ze op de mainstage staan
die gasten spelen ook niet veel in België trouwens. sinds 1998 hebben ze 3 keer pukkelpop gedaan en 2 keer groezrock. That's it.

ze hebben maar 1 keer een Belgische zaalshow gedaan en dat was in 1995 in Molenbeek

1669299760496.png

Rockbeer

Geliefde act
6 okt 2016
1.582
810
Rancid lijkt me een typische afsluiter van de Jupiler Stage inderdaad. Ik zie nu dat ik met mijn domme kop de hele volgorde die dag heb omgedraaid. Ga het direct aanpassen ;-)

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo

nikita

Support act
27 okt 2018
943
784
Ik zie ze op zaterdag wel een metalcore rijtje maken van 1 van de mainstages.
North stage I prevail > Architects > In flames > Parkway Drive (ja ik weet dat in flames geen metalcore is maar past wel in het rijtje)
Er staan zaterdag ook 6 thrash bands, lijkt me dat er daar ook wel minstens 4 van op de main belanden.

Rockbeer

Geliefde act
6 okt 2016
1.582
810
Zonder te hebben ingeluisterd en zonder rekening te houden met potentiële overlappen kijk ik per dag op dit moment uit naar:

Donderdag
Papa Roach - Epica - Spiritbox - Ghost - Sick Of It All - Motionless In White - Molybaron en hopelijk Metallica

Vrijdag (beste dag voor mij qua kwaliteit bovenkant)
Delain - Disturbed - Amon Amarth - Gojira - Meshuggah - Fever 333

Zaterdag (minste dag voor mij, maar heel groot fan van Slipknot en Parkway Drive miste ik in 2018 dus ik klaag niet)
Halestorm - In Flames - Pantera - Slipknot - Parkway Drive - Soen - I Prevail

Zondag (qua headliners vreselijk maar overdag zeer goede aanvullingen met hopelijk nog ruimte voor Porcupine Tree)
Three Days Grace - Kreator - Billy Talent - Avatar

Rockbeer

Geliefde act
6 okt 2016
1.582
810
Bekijk bijlage 3173

Clusterfuck..!! o_O😵

Paar kleine spelfoutjes trouwens:
Dracionian --> Draconian
Eluveite --> Eluveitie

Verder zal Rancid niet al om 11:30 de JS openen, maar veel later staan, mogelijk JS afsluiter of zelfs Main Stage als The Offspring dit jaar.
Thanks, spelfouten aangepast! Rancid inderdaad headliner; had abusievelijk volgorde verkeerdom.

Eluveitie is wel grappig. Ik spreek de band al jaren uit als Eluveite haha.

festivalryo

Gouden Tip
9 feb 2019
388
455
Hmmm, Code Orange are playing Jera Open Air...I really hope they get announced for Graspop, so gutted they cancelled their 2022 appearance.

xydroh

Subheadliner
22 okt 2018
3.518
1.699
Haha, Escape the Fate. Dat die nog bestaan joh. Luisterde ik op de middelbare naar.
zijn toch al veel van hun pluimen verloren, die gaan niet zo heel hoog staan vermoed ik, die andere groep die daaruit voortgekomen is: falling in reverse, die mogen eens afkomen.

• Geweldig
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken