Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Sunset slot
22 okt 2018
3.468
1.657
denk nu niet dat de wk koorts hier bepaald hoog is, denk dat het vooral is dat de media dit wel denkt/hoopt. zonder steun van stubru en dergelijke wordt het gewoon lastig aankondigen

jbj

Campingartiest
11 okt 2022
88
91
WK koorts is mijn inziens quasi nul. De media doet hard zijn best, maar in het straatbeeld (stad 25.000 inwoners) kan ik de belgische vlaggen op 1 hand tellen. Ivg. EK en vorig WK was iedere straat in thema..

Architects headliner zie ik niet gebeuren. Vorige passage om 17u na Holy Hell (I know, DL ook...) maar verder is die geen combi-boeking, geen album dat sterker was dan voorgaande, geen verhoging show-element,....
De enige mogelijkheid voor een headlinerspot zou zijn om hun concert met een orkest te herdoen denk ik.

Loek123

Sunset slot
7 nov 2019
2.375
1.787
Architects headliner zie ik niet gebeuren. Vorige passage om 17u na Holy Hell (I know, DL ook...) maar verder is die geen combi-boeking, geen album dat sterker was dan voorgaande, geen verhoging show-element,....
De enige mogelijkheid voor een headlinerspot zou zijn om hun concert met een orkest te herdoen denk ik.
Ging wel over Jera hè, niet over Graspop :)
Op Graspop zie ik het ook niet gebeuren inderdaad. Voor Jera lijkt het me een prima headliner

karlijn

Playlistbediener
12 nov 2019
10
0
Hoe groot is de kans dat Aerosmith naar Europa komt? Ze beginnen nu ook weer met hun tour in Las Vegas.

karlijn

Playlistbediener
12 nov 2019
10
0
Ja, dat is zo en die heeft ook geen leeftijd meer dat hij met twee bands zal optreden gok ik.

Koekdoos

Sunset slot
22 okt 2018
2.559
1.911
Hopelijk nog wat onverwachte namen morgen. Net gekeken voor de eerste groep namen van 2019 en 2020; beide edities ongeveer 12 interessante namen bij de eerste groep voor ons

• Leuk
Waarderingen: festivalryo

lieven

Playlistbediener
22 jul 2020
47
17
Fucking hell, wat een gezwans op dit forum, die dagelijkse bull shit, I like it, maar het enige wat mij interesseert is de aankoop van onze combi's zaterdag 🤘

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
155
35
Als jullie toch bezig zijn jullie favoriete voetbalclub te benoemen, bij mij is dat Kv Mechelen 🙂

PreFXDesigns

Playlistbediener
10 sep 2021
26
33
Heb even geleden enkele recentere live performances gezien van Architects (Doomsday & Gone with the wind). Ik had al zo'n vermoeden waarom ze meer de 'buttrock' kant zijn uitgegaan. Sam kan de hoge delen precies niet meer zo goed aan :(
We worden allemaal ouder, maar vind het wel gek dat we nog maar 4 jaar na Holy Hell zijn...

Hier is een voorbeeld van Doomsday, record op 11 november 2022.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken