Graspop Metal Meeting 2023

Crusader

Randprogramma
12 jun 2021
136
174
Ik had een paar shirts gekocht maar ik heb eigenlijk spijt dat ik geen Graspop 2023 Hoodie heb gekocht. Die webshop van Graspop.be is niet online en ik herinner me van vorig jaar dat dat heel lang duurde. Heeft iemand een idee waar ik nog zo'n hoodie kan kopen? Of is het bewust dat de webshop van Graspop niks meer online verkoopt?
Te bestellen in de pop-up store op de site tot 28 Juli 😀

Loek123

Subheadliner
7 nov 2019
3.995
4.971
voor de SUM 41 fans, de headline show van de band op Hellfest dit jaar staat volledig op youtube:
vond het destijds wel een vreemde boeking om die band op die spot te zetten, maar ben ook wel een beetje jaloers. was een fijne toevoeging geweest op de Graspop zondag. zou leuk zijn volgend jaar, maar ze hebben al aangegeven een zaalshow te doen dus dat zal hem wel niet worden.
zeker met de info dat de band gaat stoppen is dit toch wel een misser

EDIT: Wel een hele hoop covers trouwens, dat is dan wel weer jammer. waar dat nou weer voor nodig is... geen idee

Scoor nu je Festival Merch!

De Festival Merch van Festileaks is duurzame kleding om de blits mee te maken op je volgende festival. Het assortiment bestaat uit shirts en truien in al je favoriete kleuren. Alles super comfy, eerlijk gemaakt van biologische en gerecyclede stoffen én altijd met een iconisch (handgemaakt!) borduursel in festivalstijl. Nu te koop!

DSC02974-1024x1024.jpg
DSC02945-scaled.jpg
DSC02970-1024x1024.jpg

Gebruikers die dit onderwerp bekijken